موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه قفل عکس برای ایفون

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 22 تیر 1400 ساعت 22:24

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان برنامه قفل عکس برای ایفون را مطالعه خواهید کرد.

373090_478.jpgیکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های دارندگان گوشی‌های هوشمند، حفظ و نگهداری از حریم شخصی است. این موضوع به ویژه درباره عکس‌های شخصی کاربران ‌اهمیت بسزایی ‌دارد‌ و در نتیجه تدبیر جداگانه‌ای می‌‌خواهد. اگر بخواهید در آیفون خود برخی ‌تصاویر را از دید دیگران پنهان کنید، چاره آن چیست؟

آموزش امنیت اینستاگرام

به گزارش «تابناک» در حالی که این روز‌ها گوی‌های هوشمند از گذرواژه و Pattern Lock به عنوان یک قاعده کلی در صیانت از اطلاعات کاربران بهره می‌برند، باید این ‌را پذیرفت که تنها استفاده از این روش، منجر به حفظ حریم شخصی کاربران نمی‌شود.

مهم‌ترین موضوع برای بسیاری از کاربران در گوشی‌های هوشمند، ناپدید نگه داشتن برخی تصاویر از دید سایرین است، زیرا گالری تصاویر در گوشی‌های هوشمند، بیشتر مکانی است که بی‌هیچ تمهید خاصی برای صیانت از اطلاعات و تصاویر‌‌ رها شده و در عین حال شاید مهم‌ترین بخش از حریم شخصی افراد در گوشی‌های هوشمند نیز باشد.

در اینجا شما را با سه نرم‌افزار برای iOS آشنا می‌سازیم که‌ ‌می‌توانید با آنها تصاویر خود را از دید افراد نا‌محرم پنهان نگاه دارید.

373086_568.jpg

1 – Photo Vault

نرم افزار Photo Vault یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای موجود در این خصوص برای iOS است؛ اما متأسفانه نسخه رایگان آن‌ محدودیت‌های بسیاری دارد؛ به عبارتی، بسیاری از امکاناتی که سایر نرم‌افزارهای مشابه ارائه می‌کنند در این نرم افزار تنها هنگامی قابل دسترسی است که به نسخه Pro بروزرسانی شود.

373087_545.jpg

از سوی دیگر، نکته عجیب در خصوص نسخه رایگان این نرم افزار این است که شماری از امکانات آن از جمله افزودن آلبوم و انتقال داده‌ها با وایرلس، تنها هنگامی قایل دسترسی است که شما صد امتیاز (Coin) به دست آورده باشید. راه به دست آوردن این امتیازات نیز دیدن ویدئوهای تبلیغاتی است که در این نرم‌افزار تعبیه شده است. شما می‌توانید به ازای دیدن هر ویدئو، معادل ۱۰ امتیاز بگیرید.

اما از نکات مثبت این نرم‌افزار اینکه از نرم‌افزار عکاسی In-Built یا ذاتی برخوردار است و همچنین امکان Import مستقیم تصاویر از آلبوم پشتیبانی می‌کند. طرز کار آن نیز بسیار ساده و بدون پیچیدگی است. امکان انتخاب همه تصاویر آلبوم و یا Invers کردن انتخاب‌ها که در بسیاری از موارد کاربردی است در این نرم افزار وجود دارد.

از سویی با صرف‌نظر از توان ایجاد یک گذرواژه کلی، می‌توانید برای هر آلبوم‌ جداگانه یک گذرواژه تعریف کنید و نرم افزار ‌با فرستادن یک ایمیل، گذرواژه مورد نظر را برای شما ‌می‌‌فرستد که در هنگام فراموش‌ کردن آن، بسیار سودمند است.

دانلود نرم افزار از App Store

2 – Hide It Pro

در حالی که بسیاری بر این باورند ‌این نرم افزار نمونه‌ای است که هر کاری که از آن بخواهید ‌انجام می‌دهد که البته برخی دیگر آن را بسیار غیر قابل اعتماد می‌دانند. البته نسخه اندروید Hide It Pro نیز موجود است که به نظر بسیار بهتر از نسخه iOS می‌رسد.

373088_887.jpg

این نرم افزار از یک واسط کاربری حداقلی و ساده برخوردار است؛ چیزی شبیه ‌Camera Roll در iOS. از امکانات این نرم افزار میتوان به اضافه کردن آلبوم ها و البته ویدئوها و همچنین امکان دیدن تصاویر در حالت Slide Show با مدت زمان متغیر و قابل تعریف اشاره کرد.

دانلود نرم افزار از App Store

3 – Keep Safe

این نرم افزار با توجه به واسط کاربری زیبا و ساده آن شاید‌ بهترین نرم افزار برای مخفی کردن تصاویر شما باشد؛ مانند Photo Vault در اینجا نیز امکاناتی نظیر Import کردن تصاویر و آلبوم‌‌ها از Camera Roll و همچنین امکان استفاده از دوربین In-Built وجود دارد. همچنین اگر بخواهید تصاویر مخفی شده را به حالت عادی برگردانید،‌ به سادگی امکان‌پذیر است، چه در خصوص یک تصویر یا درباره همه تصاویر و آلبوم‌های شما.

373089_398.jpg

اما هرچند این نرم‌افزار از قابلیت Slide Show برخوردار است، گزینه‌ای برای تعیین و تعریف زمان آن وجود ندارد. از سویی، اگر گذرواژه خود را فراموش کنید، بازیابی آن ‌دردسر بزرگی است!

همچنین امکان نقل و انتقال تصاویر در بین iPhone یا iPad‌های دیگر، تنها با به روزرسانی نرم‌افزار به نسخه Keep Safe Plus وجود دارد که البته بهای آن برای یک‌ ماه‌ حدود ۳ دلار و برای یک سال‌ حدود ۱۲ دلار است که در هر صورت برای کاربران ایرانی بلا‌موضوع است!

دانلود نرم افزار از App Store

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر