موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

فرق تلگرام با اینستاگرام

فرق تلگرام با اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 25 بهمن 1397 ساعت 16:22

تفاوت تلگرام و اینستاگرام

آموزش امنیت اینستاگرام

4.7

(93.04%)

23

votes

تفاوت تلگرام و اینستاگرام : تلگرام و اینستاگرام جز برنامه های معروفی هستند که دیگر نیازی به مقدمه برای تعریف ندارند و افراد بسیاری روزانه ساعت ها صرف کار با این اپلیکیشن ها می نمایند. تلگرام به عنوان یک پیام رسان است که توانسته است در مدت کوتاه محبوبیت زیادی از نظر امنیت، سرعت ، قابلیت ها و … بدست بیاورد.

اینستاگرام با اشتراک گذاری کلیپ ها و عکس ها شناخته می شود و کاربران روزانه می توانند از کارهای که انجام میدهند با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند و خودشان نیز از دیگر پیچ ها بازدید کنند و لایک و کامنت نیز بگذارند.

یکی از اصلی ترین تفاوت های که بین دو اپلیکیشن تلگرام و اینستاگرام وجود دارد که است : تلگرام به عنوان یکی از شبکه های پیام رسان است ولی اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که برای اشتراک گذاری تصاویر و کلیپ ها به کار گرفته می شود.

تلگرام و اینستاگرام

تفاوت تلگرام و اینستاگرام : تلگرام و اینستاگرام هر دو به عنوان سوشال نتورک معرفی می گردند ولی از نظر نوع شبکه با یکدیگر تفاوت های داشته اند. امروزه شبکه های اجتماعی انواع متعددی دارند که فقط از میان آنها تعدادی در ایران وجود داشته است و به جز یکی دو مورد از این شبکه ها ، بقیه در ایران کاربرانی را نداشته اند.


مقاله مرتبط : آموزش تلگرام


اگر به تصویر زیر دقت کنید دسته بندی شبکه های اجتماعی را خواهید دید البته کاملا دقیق نیست ولی به صورت کلی شبکه های اجتماعی جز این دسته ها به شمار می روند.

001-4.jpg

تلگرام جز اپلیکیشن های است که در کشور ایران جایگاه خوبی بدست آورده که بیشتر این موضوع به دلیل مسائل امنیتی کشور می باشد و اینستاگرام نیز تقریبا به اندازه تلگرام در ایران مورد استقبال قرار گرفته است.


مقاله مرتبط : آموزش اینستاگرام


در یک دسته بندی کلی می توان شبکه های اجتماعی را از نظر ساختاری در 2 دسته پیام رسان messenger و میکرو بلاگ microblog تقسیم بندی کرد که تلگرام جز پیام رسان ها و اینستاگرام جز میکروبلاگ ها می باشد.

به صورت کلی تفاوت تلگرام و اینستاگرام در این مورد مهم خلاصه می شود.

مجله تکنولوژی زوم تک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر