موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن عکس مستطیلی در اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 03 اسفند 1400 ساعت 19:56

آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام! شبکه اجتماعی که به سبب تشخیص صحیح بیشترین استفاده کاربران از شبکه ها اجتماعی، توانست با تمرکز بر اشتراک گذاری تصاویر پیشرفت بسیاری داشته باشد. این برنامه از همان ابتدا عادات و روش های خاص خود را داشت اما با تمام محدودیت ها، دوست داشتنی بود. آنقدر خوب عمل کرد که فیس بوک آن را خرید. حالا و مدت قابل توجهی پس از این خرید، پیشرفت هایی در اینستاگرام دیده می شود که حکایت از یک شبکه اجتماعی پیشرفته تر و البته قابل شخصی سازی تر دارد. امروز اینستاگرام قابلیت خوبی را اضافه کرده است که در آن دیگر شما نیاز به یک کادر با نسبت ۱:۱ (کادر مربعی) ندارید و می توانید تصاویر عریض را هم به همان صورت که هست، بدون هیچ برشی (کراپ) آپلود کنید.

instagram.jpg

اما چطور می توان عکس عریض آپلود کرد؟ به راحتی! ابتدا برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید (برای مثال نسخه ۷٫۵ برای iOS). سپس وقتی برای آپلود عکس وارد برنامه می شوید و به گالری می روید، پس از انتخاب عکس در گوشه پایین و سمت راست یک علامت عکس عریض می بینید که با تپ کردن روی آن، عکس به اندازه عریض خود اماده آپلود می شود. به همین سادگی.

instagram-3.jpg

طبق آزمایشی که ما انجام دادیم این قابلیت فعلا برای عکس های افقی عریض مفید است و برای عکس های عمودی (قدی) عریض نمی تواند تمام تصویر را آپلود کند. هرچند عادت کرده بودیم سوژه ها را در قالب مربعی و مناسب اینستاگرام شکار کنیم اما دیگر این محدودیت وجود ندارد و خوشحال کننده است. نظر شما چیست؟ اینستاباز هستید؟ صفحه ترنجی در اینستاگرام را دنبال می کنید؟

لینک کوتاه:

کانال تلگرام ترنجی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر