موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه آنفولد

دانلود برنامه آنفولد

نویسنده : معین | زمان انتشار : 28 آبان 1400 ساعت 22:10

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دانلود برنامه آنفولد را مطالعه خواهید کرد.

unfoldcover-600x330.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

نویسنده ۱۳۹۷-۱۰-۱۵ عکاسی

قابلیت استوری اینستاگرام در مدت کوتاهی به یک ترند جهانی تبدیل شد و براساس آمار روزانه ۲۵۰ میلیون نفر برای به اشتراک‌گذاری محتواهای مختلف از آن استفاده می‌کنند؛ این در حالی است که بسیاری از افراد هنوز شیوه صحیح به اشتراک‌گذاری یک استوری زیبا را نمی‌دانند. به همین منظور می‌خواهیم به شما یه برنامه کاربردی با نام UNFOLD برای دانلود معرفی کنیم. اما پیش از دانلود برنامه UNFOLD که یکی از برنامه‌های محبوب سال ۲۰۱۸ است، نقد و بررسی آن‌را در مجله چارخونه بخوانید.

برنامه UNFOLD یکی از بهترین‌های گوگل‌پلی در ۲۰۱۸

اپلیکیشن UNFOLD با دانلود بیش از ۵ میلیون بار در گوگل پلی استور و کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ جز یکی از ‌بهترین‌های این اپ استور است. اپلیکیشن آنفولد به شما در ساخت استوری‌های خلاقانه و زیبا کمک می‌کند. در آنفولد قالب‌های آماده‌ای وجود دارد که متناسب با نظر و سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و تصاویر یا متن‌های خود را در آن جایگذاری کنید. طبق گفته سازنده این اپلیکیشن در برنامه آنفولد ۲۵ قالب آماده رایگان به‌اضافه ۶۰ قالب سفارشی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استوری‌های جذابی ایجاد کرده و دنبال کنندگان خود را شگفت‌زده کنید.

کم‌حجم و سازگار با سیستم‌عامل‌های پرطرفدار

برنامه UNFOLD علاوه بر سیستم‌عامل اندروید برای ios نیز طراحی شده و حجم چندان بالایی ندارد. به‌طوری‌که دانلود نسخه اندروید آن تنها ۶۵ و نسخه ios آن ۹۳.۸ مگابایت از حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. به همین دلیل این اپلیکیشن را می‌توان در گروه کم‌حجم‌ترین برنامه‌های موجود قرار داد.

به‌منظور دسترسی آسان به نسخه اندروید اپلیکیشن UNFOLD می‌توانید از لینک‌های موجود در انتهای مطلب استفاده کرده و اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید. البته پیش از دانلود برنامه UNFOLD و نصب آن در نظر داشته باشید این برنامه در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه ۵.۱ به بالا و در سیستم‌عامل ios روی نسخه ۱۰ به بالا قابل‌نصب و اجرا است. بنابراین درصورتی‌که گوشی هوشمند شما از نسخه‌های گفته شده سیستم‌عامل‌های اندروید و ios پشتیبانی نمی‌کند، امکان اجرای برنامه را نخواهید داشت.

عدم نیاز به‌حساب کاربری

برخلاف بیشتر اپلیکیشن‌های رایگان، استفاده از آنفولد نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارد و پس از دانلود برنامه UNFOLD و نصب آن به‌طور مستقیم وارد محیط برنامه خواهید شد. از طرفی توسعه‌دهنده اپلیکشن برای راحتی هر چه بیشتر کاربران علاوه بر حذف حساب کاربری، از تبلیغات درون برنامه‌ای نیز صرف‌نظر کرده است. به‌این‌ترتیب در برنامه آنفولد یک محیط آرام و به‌دوراز تبلیغات را تجربه خواهید کرد.

ساخت استوری‌های حرفه‌ای

به لطف طراحی ساده و کاربری آسان اپلیکیشن آنفولد استفاده از آن بسیار سریع و راحت خواهد بود. در این اپلیکیشن از وجود هرگونه المان اضافی جلوگیری شده است. این موضوع کار با اپلیکیشن را برای شما ساده خواهد کرد. به‌طوری‌که فرایند ساخت یک استوری جذاب برای شما کمتر از چند دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

برای این منظور کافی است دکمه + را لمس کرده و با انتخاب یک نام برای استوری خود مراحل ساخت استوری را آغاز کنید. در صفحه بعد با انتخاب قالب و جایگذاری فیلم و عکس یا متن موردنظر خود در قالب، استوری شما آماده است. می‌توانید آن را در حافظه گوشی خود ذخیره کنید یا به‌طور مستقیم در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

قابلیت ساخت استوری‌های ترکیبی

در برنامه UNFOLD امکان ادغام چندین عکس، فیلم و متن با یکدیگر و ساخت استوری‌های ترکیبی وجود دارد. به لطف وجود این قابلیت می‌توانید استوری‌های خاص و خلاقانه طراحی کنید. برای استفاده از این قابلیت باید متناسب با نیاز خود محتواهای مختلف را کنار هم قرار دهید. نکته مهم در استفاده از امکان استوری‌های ترکیبی، کنار هم قرار دادن زیبا و هماهنگ المان‌های مختلف است. این موضوع به سلیقه و سبک شما بستگی دارد.

تنوع بسیار بالای طرح‌های رایگان

خبر خوب آنکه توسعه‌دهنده برنامه برای راحتی هر چه بیشتر کاربران اپلیکیشن UNFOLD، طیف بسیار متنوعی از طرح‌های رایگان را در اختیار شما قرار داده است. این طرح‌ها هرچند وقت یک‌بار با بروزرسانی اپلیکیشن بیشتر خواهد شد. وجود طرح‌های مختلف شما را از خرید طرح‌های پولی برنامه بی‌نیاز می‌کند. باوجوداین اگر حین کار با اپلیکیشن احساس کردید طرح‌های موجود تکراری شده یا هیچ‌یک باسلیقه شما سازگار نیست، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه طرح‌های پولی را خریداری کرده و همواره استوری‌های متفاوتی برای صفحه اینستاگرام خود خلق کنید.

اپلیکشن UNFOLD بله یا خیر؟

درمجموع با توجه به آنچه درباره اپلیکشن UNFOLD بیان کردیم، جای هیچ حرف و دلیلی برای عدم کارایی و استفاده از UNFOLD باقی نمی‌ماند. بنابراین اگر دوست دارید استوری‌هایی زیبا و حرفه‌ای برای دنبال‌کنندگان خود در اینستاگرام منتشر کنید، هر چه سریع‌تر اپلیکیشن UNFOLD را دانلود کرده و به جمع حرفه‌ای‌ها بپیوندید.

موارد جالب

collage-maker-cover-310x165.png

با Collage Maker استوری‌های خلاقانه بسازید!

اگر شما هم جز آن دسته از کاربران اینستاگرام هستید که به‌طور مرتب پست گذاشته …

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر