موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام

نحوه گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 22 فروردین 1398 ساعت 02:47

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان نحوه گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

عکس پروفایل اینستاگرام خود را چگونه تغییر دهیم؟ آموزش گذاشتن عکس پروفایل Instagram

آموزش امنیت اینستاگرام

5

(100%)

1

vote

عکس پروفایل گزینه ای است که همه برنامه های شبکه اجتماعی و پیام رسان آن را دارا می باشند. در تمام برنامه های مختلف نام کاربری در کنار تصویر نمایش داده می شود. اما بر خلاف نام کاربری که وجود آن ضروری است گذاشتن عکس پروفایل اجباری نیست. یعنی شما می توانید با توجه به خواسته خودتان برای پروفایل خود در حساب های مختلف عکسی بگذارید یا خیر. اینستاگرام نیز از این قاعده کلی پیروی کرده است و شما می توانید تصویری برای شناساندن خود به دیگران به عنوان عکس پروفایل اینستاگرام قرار دهید. در این مطلب نحوه گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام و همچنین تغییر عکس پروفایل اینستاگرام را به شما به صورت تصویری آموزش می دهیم.

عکس پروفایل اینستاگرام

همانطور که گفتیم عکس پروفایل Instagram یک گزینه انتخابی است و شما می توانید اصلا تصویری بر روی پروفایل خود نگذارید. اما قابل ذکر است که عکس پروفایل اینستاگرام بر خلاف سایر برنامه ها، قابل دانلود توسط دیگران نمی باشد. همچنین تصویر پروفایل اینستاگرام یک آیکن کوچک می باشد که قابل نمایش در ابعاد بزرگتر نیست. البته با توجه به محبوبیت برنامه اینستاگرام اپلیکیشن های ثانویه زیادی در زمینه کاربردهای گوناگون به وجود آمده اند. برای مثال برنامه های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بسیاری زیادی وجود دارند که قابلیت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را با سایزهای مختلف به شما می دهند.

آموزش گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام

در صورتیکه تاکنون عکسی بر روی پروفایل اینستاگرام خود نگذاشته اید، و یا قصد تغییر عکس پروفایل اینستاگرام خود را دارید می توانید با پیگیری مراحل زیر اقدام به تغییر تصویر پروفایل Instagram خود کنید. توصیه می کنیم که برای هماهنگ بودن تصاویر آموزشی با ورژن اینستاگرام شما، آخرین آپدیت از برنامه اینستاگرام را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

دانلود آخرین آپدیت اینستاگرام

برای شروع کار برنامه را باز کرده و به صفحه پروفایل خود بروید. در این صفحه بر روی دکمه Edit Profile کلیک کنید. تا صفحه زیر باز شود.

1-3.png

برای گذاشتن عکس جدید پروفایل اینستاگرام بر روی دکمه Change Photo کلیک کنید.

با کلیک بر روی دکمه Change Photo صفحه پاپ اپی باز می شود که شامل سه گزینه است. گزینه اول New Profile Photo است که برای انتخاب تصویر از گالری تصاویر شما یا گرفتن عکس جدید می باشد. گزینه دوم Import From Facebook می باشد که برای اضافه کردن عکس از صفحه فیس بوک شما می باشد و با گزینه Import From Twitter می توانید تصویری را از برنامه توئیتر به این قسمت اضافه کنید.

2-1.png

برای اضافه کردن عکس پروفایل اینستاگرام از گالری تصاویر بر روی گزینه علامت زده شده کلیک کنید.

در صفحه باز شده بر روی علامت گالری کلیک کرده و تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن به بر روی دکمه Next  کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید. در صفحه جدید گزینه های مختلفی از رنگ بندی تصویر انتخابی شما نمایش داده شده است که به اصطلاح به آن افکت می گویند. در صورتیکه که تمایل به تغییر افکت عکس پروفایل اینستاگرام دارید تصویر منتخب را برگزینید و بر روی گزینه Next کلیک کنید. با این کار مراحل گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام به پایان رسیده است. در صورتیکه بخواهید تصویر قرار داده شده را حذف کنید و یا تصویر جدیدی را بر روی تصویر قبلی بگذارید بر روی تصویر پروفایل فعلی کلیک کنید تا گزینه های زیر نمایش داده شود:

3-2.png

تغییر عکس پروفایل Instagram

برای گذاشتن عکس جدید بر روی گزینه New Profile photo کلیک کنید و در صورتیکه می خواهید عکس پروفایل فعلی خود را حذف کنید Remove Profile Photo را انتخاب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر