موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام

گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 02 دی 1400 ساعت 14:58

آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن استوری بیشتر از ۱۵ ثانیه یکی از دغدغه های کاربران شده است که قرار است با روش هایی این کار را ممکن کنیم. استوری اینستاگرام یکی از محبوبترین قابلیت های اینستاگرام است که بسیاری از ما از این قابلیت استفاده می کنیم.

متاسفانه اگر بخواهیم استوری فیلم بگذاریم تنها ۱۵ ثانیه وقت داریم و بیشتر از ۱۵ ثانیه نمی توانیم استوری ضبط کنیم. این محدودیت از طرف اینستاگرام بوده و تا الان نمی شود کاری با آن کرد مگر این که از یک روش یا ترفندی که به شما می گوییم استفاده کنید، با مدیر هاب همراه باشید.

گذاشتن استوری بیشتر از ۱۵ ثانیه چگونه ممکن است؟

شاید نتوانید کل فیلم خود را در یک استوری بگذارید، اما می توانید با تقسیم کردن ۱۵ ثانیه ای یک فیلم ۱ دقیقه ای را به راحتی در چند استوری اینستاگرام جای دهید.

کافیست یک نرم افزار ادیت کننده فیلم را در گوشی خود و یا سیستم داشته باشید و با قابلیت Trim آن ها را به بخش های ۱۵ ثانیه ای تبدیل کنید. پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار در سیستم عامل های اندروید و IOS می باشد.

%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-15-%D8%AB%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87-1.jpg

آموزش تبدیل ویدئو به کلیپ های ۱۵ ثانیه ای در گوشی های آیفون

نرم افزار Continual :

یک نرم افزار اختصاصی برای استوری های اینستاگرام که شما باید ویدئوی خود را در نرم افزار باز کرده، تا خود نرم افزار آن را به کلیپ های ۱۵ ثانیه ای تبدیل کند.

نرم افزار Video Trim & Cut :

شما در این نرم افزار باید به صورت دستی ویدئو را هر ۱۵ ثانیه جدا کنید و هر بار یک خروجی بگیرید. به عنوان مثال ابتدا از ۰۰:۰۰ تا ۰۰:۱۵ خروجی میگیریم و در مرحله ی بعد از ۰۰:۱۵ تا ۰۰:۳۰ دوباره خروجی می گیریم. توجه داشته باشید که شما می توانید برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود در مدیر هاب ثبت نام کنید و هفت روز استفاده رایگان هدیه بگیرید.

روش گذاشتن فیلم طولانی و گذاشتن استوری بیشتر از ۱۵ ثانیه

بعضی از کاربران می توانند، فیلم هایی که بیشتر از ۱۵ ثانیه هستند اما به طور کلی خیلی طولانی نیستند را به روش زیر و بدون استفاده از اپلیکیشن های جانبی برای بریدن فیلم، برای استوری خود آپلود کنند.

برای گذاشتن کلیپ طولانی در استوری بدون برنامه جانبی کافیست مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و وارد قسمت استوری شوید. فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است فیلم نباید بیش از اندازه هم طولانی باشد. بعد از انتخاب فیلم، صفحه زیر برای شما باز می شود.

%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C-4.jpg

همانطور که میبیند (در کادر قرمز) فیلم شما به قسمت های ۱۵ ثانیه ای تقسیم شده و کافیست شما به ترتیب آن ها را آپلود کنید. اگر نمی خواهید یکی از فیلم ها را آپلود کنید کافیست دست خود را روی همان فیلم نگه دارید تا آیکون سطل زباله نمایان شود ( کادر آبی) . سپس آیکون سطل زباله را انتخاب کنید تا فیلم مورد نظر پاک شود.

اگر نمی توانید به روش گفته شده ویدئوی خود را آپلود کنید و یا ویدئوی شما طولانی است، باید از یک اپلیکیشن جانبی برای بریدن (کات کردن) ویدئو کمک بگیرید.

برای گذاشتن کلیپ طولانی در استوری با برنامه جانبی باید مراحل زیر را طی کنید:

یکی از اپلیکیشن های جانبی که به ما کمک می کند ویدئوی مورد نظر را برای استوری ادیت کنیم، اپلیکیشن Viva Video – دانلود است. این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب نمایید.

ویوا ویدئو را در گوشی اندرویدی خود آن را باز کنید:

%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C-5.jpgگزینه Edit را بزنید و ویدئوی مورد نظر خود را از گالری پیدا کرده و انتخاب کنید.

%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C-1.jpg
بعد از این که ویدئو را انتخاب کردید، گزینه Next را بزنید.

%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C-2.jpg

در این مرحله باید فیلم را به قسمت های ۱۵ ثانیه ای تقسم کنید، پس ابتدا گزینه Trim را انتخاب کنید و به صورتی دستی ۱۵ ثانیه اول را جدا کنید.

%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C-3.jpg

تیک سبز را بزنید واین قسمت را ذخیره کنید و دوباره این مراحل را طی کنید و ۱۵ ثانیه دوم- سوم و … را ذخیره کنید. برای ۱۵ ثانیه دوم مانند عکس عمل کنید و به همین روش فیلم را تا آخر ببرید.

لازم به ذکر است که هر ۱۵ ثانیه ای را که می برید، باید در گوشی خود ذخیره کنید. بعد از این که تمام ویدئو را به قسمت های ۱۵ ثانیه ای تبدیل کردید، کافیست هر قسمت را به ترتیب در استوری اینستاگرام آپلود کنید.
و به صورتی دستی ۱۵ ثانیه اول را جدا کنید.

یاد گرفتید؟ اگر هنوز هم با هر گونه مشکلی رو به رو هستید آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید تا کمکتان کنیم!

آپدیت جدید اینستاگرام برای گذاشتن استوری بیشتر از ۱۵ ثانیه

دوستان عزیز همانطور که می دانید اینستاگرام برای این که کسی نتواند او را از صدر محبوبیت بیرون کند، همواره برای رفع مشکلاتی که از نطر کاربران دارد تلاش می کند. در آپدیت های جدید اینستاگرام شما کافیست ویدئو مورد نظرتان را به استوری بکشید و آن را آپلود کنید. اینستاگرام به صورت خودکار آن را برش می دهد و به صورت کامل به نمایش می گذارد!

این مطالب را هم از دست ندهید!
sochial-media.png
ترفندهای مخفی جالب استوری اینستاگرام
اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر