موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

همکاری در فروش اینستاگرام

همکاری در فروش اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 27 مرداد 1400 ساعت 23:24

kkkwizb7mq5o.jpegکسب درآمد از اینستاگرام

آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.

خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می شود تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب درآمد و بازاریابی محصولاتشان را دارند محیا شود.

هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به سایت های اینترنتی مراجعه نمی کنند و تمایل دارند در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند. البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این است کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می گذرانند.

خب همانطور که عرض کردم کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده است و خیلی از دوستان قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد کنند ولی به خوبی با روش های آن آشنا نیستند. خیلی از دوستان اولین کاری که به فکرشان می رسد این است که پیجی راه اندازی کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند. مهم نیست چگونه، فقط تعدادشان برای شان مهم است. و سپس به فکر گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند.

البته این هم یک روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود ولی در بسیاری از مواقع به خوبی جواب نمی دهد! در ادامه شما را با یک روش موثر و کارامد کسب درآمد از طریق اینستاگرام آشنا میکنیم.


بدون شک کار در خانه فرصت خوبی برای بهینه سازی انجام کارها است! با سامانه بازاریابی و کسب درآمد شاپرفا شما میتوانید هر ساعت از شاپرفا درآمد کسب کنید!

پیش از هر چیز نیاز است، در شاپرفا ثبت نام کنید. سپس وارد پنل کاربری خود شوید و طبق تصویر زیر از ستون سمت راست می توانید بخش کسب درآمد با بازاریابی را مشاهده کنید.  در این صفحه کد معرف و لینک معرفی شما قرار دارد که میتوانید آنها را به دیگران و دوستان تان بدهید تا از طریق آن ثبت نام کنند.

9lnq5zhgcjrj.png

در صورتیکه شخصی توسط لینک بازاریابی شما، محصولی را از شاپرفا خریداری نماید، پورسانت آن محصول بلافاصله به حساب شما افزوده می شود. نرخ پورسانت ها توسط فروشندگان تعیین شده است. بعنوان مثال اگر قیمت فایلی 10.000 تومان و پورسانت بازاریابی آن 50% تعیین شده باشد، در صورت فروش توسط لینک بازاریابی شما، مبلغ 5.000 تومان بلافاصله به حساب شما افزوده می شود. شما قادرید هر محصولی را که مناسب می دانید، برای فروش بازاریابی نمایید. سایت شاپرفا بگونه طراحی شده است که چنانچه شخصی با لینک بازاریابی شما وارد سایت شود، تا 30 روز هر خریدی از سایت انجام دهد، پورسانت آن محصول به حساب شما افزوده خواهد شد و در صورتیکه عضو سایت شود زیر مجموعه شما محسوب می­گردد و فعالیت های آن (فروش فایل و بازاریابی) سبب درآمدزایی برای شما خواهد شد. شما هم میتوانید به همین سادگی فروشگاه خود را راه اندازی کنید و یا اینکه با قرار دادن کدهای بازاریابی از پنل خود در وبلاگ ، سایت ، تلگرام ، اینستاگرام ، انجمن ها و تالارهای گفتگو و... تبلیغ کنید و از پورسانت عالی فروش فایلها بهره مند شوید.

مزیت زیر مجموعه گیری و داشتن زیرمجموعه در شاپرفا این است که با هر بار فروش محصول توسط زیرمجوعه شما بعنوان بازاریاب و یا فروشنده ، درصدی به حساب شما افزوده خواهد شد.
با جذب زیرمجموعه ، می توانید از هر فروش آن ها 2% و از هر بازاریابی آنها 1% از مبلغ کل را صاحب شوید!

به عنوان مثال: اگر زیرمجموعه شما موفق به فروش روزانه 10.000 تومان  شود، شما روزانه 200 تومان بحسابتان افزوده میشود. در صورتیکه که 1000 نفر با لینک بازاریابی شما در سایت ثبت نام کرده و هر کدام به طور متوسط روزانه 10.000 تومان فروش داشته باشند ، آنگاه درآمد کسب شده شما از طریق زیرمجموعه ها، روزانه 200.000 تومان خواهد بود.

به ازای معرفی هر کاربر، تا چه زمانی از شاپرفا پورسانت می گیرم؟

از تاریخ ثبت نام کاربری که شما معرفی کردید تا زمانی که هر خرید یا فروشی که وی در شاپرفا انجام دهد، شما پورسانت میکنید.

آیا در تعداد افرادی که معرفی می کنم محدودیتی وجود دارد؟

شما میتوانید با کد معرف خود هر تعداد فرد جدید را به سامانه شاپرفا معرفی کنید و هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید وضعیت مربوط به افرادی که به شاپرفا از طریق شما ثبت نام کرده اند و نیز درآمد خود را به صورت دقیق از داشبورد کاربردی حساب خود در شاپرفا مشاهده کنید.

چگونه از طریق اینستاگرام شاپرفا را به دوستانم معرفی کنم؟
شما میتوانید به چندین طریق اقدام به معرفی سامانه شاپرفا در اینستاگرام کنید و کسب درآمد نمایید.
1- قرار دادن بنرهای تبلیغاتی و معرفی سامانه شاپرفا در استوری
2- قرار دادن قرار دادن بنرهای تبلیغاتی و معرفی سامانه شاپرفا در پست های اینستاگرام
3- معرفی سامانه شاپرفا در کامنت ها

بدلیل اینکه لینک معرفی و بازاریابی شما بلند میباشد به شما پیشنهاد میکنیم از سایت های کوتاه کننده لینک مانند https://bitly.com ، لینک کوتاه شده ای از لینک معرفی و بازاریابی خود ایجاد کرده و در موارد بالا درج نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر