موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ترتیب نمایش استوری در اینستاگرام

ترتیب نمایش استوری در اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 25 اسفند 1397 ساعت 16:11

5ab6951ec2bce16c384eac99_75151.png

آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه چینش و ظهور استوری‌ها، میزان پیگیری مخاطبان از صفحات مجازی مذکور است. این بدین معناست که اگر یکی از مخاطبان همواره در صدر فهرست دوستانی قرار دارد که استوری‌های شما را مشاهده کرده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت آن فرد درصد بیشتری از پیگیری و مشاهده استوری‌ها و پست‌های اینستاگرامی شما را داراست.

همانطور که گفته شد این روش و نحوه چینش از یک الگو و قانون الگوریتمی پیروی می‌کند و به طور خودکار افرادی که بیشتر از بقیه استوری‌ها و پست‌های شما را دنبال می‌کنند را در صدر فهرست مشاهده‌کنندگان استوری قرار می‌دهد.

فرضیه الگوریتمیک بودن نحوه چینش مشاهده‌کنندگان استوری در اینستاگرام توسط تعداد زیادی از کاربران حرفه‌ای در وب سایت Reddit نیز تحت تست و آزمایش‌های بسیاری قرار گرفته است. این کاربران حرفه‌ای در تشریح و اثبات این فرضیه این چنین می‌گویند :"ما تعدادی اکانت و حساب کاربری بدین منظور ایجاد کرده و متوجه شدیم تنها با مشاهده پست‌های اینستاگرامی افراد بدون آنکه آنها را لایک کرده و یا نظر (comment) بدهیم و به عبارتی دیگر با محتوای آن درگیر شویم، می‌توانیم شاهد در صدر قرار گرفتن نام خود در فهرست مشاهده‌کنندگان استوری دوستان‌مان باشیم".

تعداد دفعات مشاهده پروفایل شخص و همچنین لایک و کامنت گذاشتن بر پست‌های منتشر شده وی به طور قطع می‌تواند در اولویت‌بندی و نحوه چینش فهرست مشاهده‌کنندگان استوری تاثیرگذار باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر