موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ارسال فایل صوتی در تلگرام

ارسال فایل صوتی در تلگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 23:10

در تلگرام امکان ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی هم وجود دارد. این ویژگی با قابلیت مکالمه صوتی مستقیم تفاوت عمده‌ای دارد و می‌توان آن را نوع دیگری از مکالمه صوتی محسوب کرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام (Voice) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال ویس در تلگرام (Voice)

اگر چه تماس صوتی تلگرام هم اکنون در ایران غیر قابل استفاده است، اما در هر حال قابلیت برقراری تماس صوتی مستقیم یکی از ویژگی‌های اصلی تلگرام محسوب می‌شود. علاوه بر این مکالمه صوتی، تلگرام از ارسال و دریافت ویس (Voice) هم پشتیبانی می‌کند. ارسال ویس با مکالمه صوتی مستقیم تفاوت دارد اما در هر حال می‌توان آن را هم از روش های برقراری یک مکالمه صوتی دانست.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام (Voice) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه ارسال ویس  یا پیام صوتی در تلگرام (Voice)

به منظور ارسال ویس در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگوی مورد نظرتان بروید. این پنجره گفتگو می‌تواند یک چت انفرادی، گروهی یا کانالی که در آن ادمین هستید باشد.
  • در گوشه سمت راست فیلد تایپ یک آیکون “میکروفون” وجود دارد. انگشت خود را بر روی آن قرار داده و نگه دارید. با انجام این کار پروسه ضبط صدای شما آغاز می‌شود.
  • صحبت مد نظرتان را بیان کنید.
  • پس از اتمام صحبت خود کافیست که انگشت خود را از روی آیکون میکروفون بردارید تا پیام صوتی مد نظر ارسال شود.

بنابراین به همین سادگی از طریق تلگرام می‌توانید برای دوستان خود پیام صوتی یا اصطلاحا ویس (Voice) ارسال کنید. اگر آن‌ها هم به همین صورت پاسخ پیام صوتی شما را بدهند، نهایتا یک مکالمه صوتی غیر مستقیم را تجربه کرده‌اید.

لغو ارسال پیام صوتی یا ویس در حین ضبط

اما اگر در حین ضبط صدا یا پیام صوتی از ارسال آن منصرف شدید چه می‌شود؟ آیا روشی وجود دارد که ارسال پیام صوتی را در این مرحله کنسل یا لغو کند؟ خوشبختانه این امکان وجود دارد. برای انجام این کار کافیست تا انگشت خود را که بر روی آیکون میکروفون قرار دارد را به سمت چپ بکشید. به همین سادگی ارسال آن پیام صوتی لغو می‌شود.

آموزش ویدئویی ارسال ویس در تلگرام (Voice) – پیام صوتی تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام (Voice) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون ایکس اس مکس

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی اس 20

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر