موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دسترسی به عکسهای icloud در ایفون

نویسنده : معین | زمان انتشار : 22 بهمن 1400 ساعت 20:48

هنگامی که آن را به عکس گرفتن فوری می آید، بهترین دوربین یکی از شما با شما در همه زمان به عنوان مثال دوربین گوشی های هوشمند خود است. گوشیهای هوشمند امروزه حمل بهترین دوربین با آنها و همیشه در دست. آمدن به دستگاه های iOS وجود دارد ما برنامه های زیادی را در iOS برای آی فون، اپل، و آی پاد لمسی برای خدمت به هر هدف و هنگامی که آن را به دسترسی به عکس می آید، آیکلاد بهترین پلت فرم توسط اپل است. شما می توانید تصاویر خود را آنلاین در هر زمان به شما مک یا ویندوز کامپیوتر و یا بر روی آی فون خود را، آی پد و یا آی پاد لمسی دسترسی داشته باشید. iCloud است فقط بهترین گزینه موجود برای دسترسی به تصاویر خود را. شما به سادگی نیاز به ID اپل و اتصال به اینترنت و شما انجام می شود! این کاملا ساده است

آموزش امنیت اینستاگرام

دسترسی به آیکلاد عکس

، و برخی از راه برای انجام وجود دارد. این مقاله به شما نشان می دهد

که چگونه برای دسترسی آیکلاد عکس

در چهار راه های ساده است.



قسمت 1: دسترسی آیکلاد عکس با استفاده از دستگاه های iOS اپل

مرحله 1 برای دسترسی به عکس با استفاده از دستگاه های اپل iOS بار اول شما نیاز به باز کردن "تنظیمات" را از روی صفحه نمایش دستگاه خود را IOS و سپس شیر "iCloud است." شیر "روشن / خاموش" به نوبه خود iCloud در و تایید اپل آیدی خود را وارد کنید. به نوبه خود در جریان عکس برای دیدن تصاویر خود را در iCloud و برای دیدن تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط مردم با شما - روشن به اشتراک گذاشته شده عکس جریان.

photo-stream-on_769.jpg

مرحله 2 گام بعدی این است برای راه اندازی برنامه "عکس" را از صفحه اصلی. شما یک "عکس جریان" را فشار دهید بر روی صفحه نمایش را ببینید. شیر بر روی آن برای راه اندازی جریان عکس.

photo-stream-albums_767.jpg

شیر بر روی "من عکس جریان" برای دیدن تصاویر شما آپلود و اگر شخص دیگری نیز جریان عکس خود را با شما به اشتراک گذاشته است، آن را در دسترس بر روی صفحه نمایش است.

مزایا:

  • روند ساده و کوتاه
  • بدون از دست دادن داده

قسمت 2: دسترسی آیکلاد عکس با استفاده از یک کامپیوتر

مرحله 1 : برای استفاده از iCloud در ویندوز کامپیوتر شما، شما اول نیاز به آن را نصب کنید. بنابراین برای اولین بار دانلود و نصب iCloud برای ویندوز.

مرحله 2 : هنگامی که شما انجام می شود نصب آیکلاد، راه اندازی iCloud کنترل پنل برای ویندوز و تایید اپل شناسه کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. شما می توانید ID خود را تنها در صورتی که دارای یک دستگاه iOS اپل و یا مک با OS X Lion یا بعد ایجاد کنید. شما نیاز به یک ID اپل به استفاده از iCloud است.

icloud-control-panel_635.jpg

مرحله 3 : بعد از وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور خود را، بر روی "عکس" جعبه چک برای فعال عکس بر روی صفحه نمایش. کلیک کنید "تنظیمات" را فشار دهید برای انتخاب گزینه جریان عکس. فراموش نکنید که گزینه Shared عکس جریان به قادر به دیدن عکس به اشتراک گذاشته شده توسط افراد دیگر با شما.

icloud-option_645.jpg

مزایا:

  • به راحتی اطلاعات خود را با کامپیوتر همگام سازی کنید.
  • یک مکان برای همه داده ها.

قسمت 3: دسترسی به آیکلاد عکس با استفاده از یک مک

مرحله 1 : در مرحله اول، انتخاب کنید "تنظیمات سیستم" را از منوی اپل در مک خود را کلیک کنید و سپس "iCloud است." کلیک کنید "عکس جریان" را بردارید بر روی صفحه نمایش و روی "تنظیمات" را به مطمئن شوید که "عکس جریان" و "به اشتراک گذاشته شده عکس جریان" هر دو را فعال کنید.

icloud-mac_644.jpg

مرحله 2 : در حال حاضر زمان برای راه اندازی یا iPhoto یا دیافراگم آن است. کلیک کنید "iPhoto با" یا "دیافراگم" در بالای صفحه نمایش و انتخاب "تنظیمات" در حال حاضر، با کلیک بر روی "عکس جریان" تب و گزینه "عکس جریان" و انتخاب گزینه "اشتراک گذاشته شده جریان عکس."

photo-stream-mac_768.jpg

مرحله 3 : برای دیدن عکس های خود را عکس جریان، انتخاب کنید "عکس جریان" از پنجره اصلی در هر دو iPhoto یا دیافراگم هنگامی که شما آن را پیکربندی کنید.

مزایا:

  • آسان برای همگام سازی داده
  • قابلیت های صاف

منفی:

iCloud است یک جادوگر همگام سازی فایل کامل اما عالی نیست که آن را به انتقال تصاویر می آید

قسمت 4: Access حذف آیکلاد عکس های dr.fone

dr.fone - آیفون بازیابی اطلاعات راه حل بازیابی اطلاعات جامع موجود در بازار است. حال حاضر به راحتی اطلاعات از دست رفته خود را به طور مستقیم از دستگاه های iOS بازیابی و یا بازیابی پشتیبان گیری از آیکلاد یا آیتونز. آن را با آخرین سیستم عامل iOS 10 (10.3)، آی فون 7 (به علاوه)، آی فون 6 (به علاوه)، آی فون SE، اپل هوا 2 و بیشتر بسیار سازگار است. بیایید درک کنند که چگونه می توان آن را مورد استفاده برای بازیابی فایل ها از نسخه پشتیبان تهیه iCloud.

arrow_up.png

dr.fone - آیفون بازیابی اطلاعات

Access حذف آیکلاد عکس به راحتی و انعطاف پذیری

  • راهیابی و بازیابی عکس ها، فیلم ها، مخاطبین، پیام ها، یادداشت ها، سیاهههای مربوط، و بیشتر تماس بگیرید.
  • سازگار با آخرین دستگاه های iOS.
  • پیش نمایش و انتخابی بازیابی آنچه که شما از آیفون، آیتونز و پشتیبان گیری iCloud می خواهید.
  • صادرات فایل ها از iCloud به کامپیوتر شما حذف شده است.

مراحل دسترسی به حذف آیکلاد عکس

قبل از دسترسی آیکلاد عکس های dr.fone حذف شده، شما قرار برای دانلود dr.fone در پیش است.

دانلود دانلود

مرحله 1. را انتخاب کنید حالت بازیابی

اجرا dr.fone و حالت بهبود "بازیابی از iCloud پشتیبان گیری فایل ها" را از بالا انتخاب کنید. یک پنجره جدید ظاهر خواهد شد و حساب iCloud و رمز عبور خود را برای ورود وارد کنید. اطلاعات شما بسیار امن و هیچ سابقه است که تا کنون توسط با Wondershare نگهداری می شود.

drfone-icloud-01.jpg

مرحله 2. دانلود iCloud پشتیبان گیری فایل

هنگامی که شما به iCloud وارد شوید، این برنامه قادر به پیدا کردن همه فایل های پشتیبان iCloud در حساب کاربری خود شوید. یکی که در آن شما در حال خواهید برای بازیابی داده ها و کلیک بر روی "دانلود" کلیک کنید را انتخاب کنید.

drfone-icloud-02.jpg

در پنجره پاپ آپ، شما می توانید نوع از فایل های شما می خواهم برای دانلود را انتخاب نمایید. این زمان دانلود از فایل نسخه پشتیبان تهیه iCloud ذخیره کنید. سپس شما می توانید محتوای آیکلاد اسکن. در "اسکن" را فشار دهید کلیک کنید برای شروع روند و اجازه دهید آن را چند لحظه به تکمیل روند.

drfone-icloud-03.jpg

مرحله 3: پیش نمایش و بازیابی اطلاعات خود را از iCloud پشتیبان گیری فایل

پس از اسکن کامل است، شما می توانید تقریبا تمام داده ها در فایل نسخه پشتیبان تهیه iCloud از جمله مخاطبین، پیام ها، عکس ها، و بیشتر پیش نمایش. بررسی و تیک آیتم شما می خواهید و کلیک بر روی دکمه "بازیابی" به آنها را ذخیره بر روی کامپیوتر شما. مخاطبین، پیام ها، و یادداشت خواهد شد به دستگاه های iOS خود را به طور مستقیم به آی فون خود را، آی پد و یا آی پاد لمسی بهبود در صورتی که با کامپیوتر شما متصل می شود. اتصال iDevices خود را با یک کابل USB با روند بهبود.

drfone-icloud-04.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر