موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

هزینه طراحی پلاگین وردپرس

هزینه طراحی پلاگین وردپرس

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 08 تیر 1398 ساعت 23:42

طراحی افزونه وردپرس یکی از خدمات حرفه ای نوین تِک می باشد. شما می توانید سفارش افزونه وردپرس خود را به نوین تک بسپارید تا توسط متخصصین حرفه ای و مجرب ما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

ما با داشتن سالها تجربه و طراحی و توسعه انواع افزونه های وردپرس می توانیم افزونه های ساده تا پیشرفته را با کیفیت بسیار بالا و قیمت نهایی مناسب برای شما پیاده سازی نماییم.

کافیست هم اکنون با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

گفتنی است که در حال حاضر ویرایش و توسعه افزونه هایی مانند ووکامرس و اد انجام نمی شود. فقط افزونه اختصاصی و از صفر نوشته خواهد شد.

تلفن همراه: ۰۹۱۱۹۱۴۰۶۲۸

تلفن دفتر مرکزی: ۴۴۲۵۷۵۹۶-۰۱۱

آی دی تلگرام: novintech24

ایمیل: novintech24@gmail.com

wordpress-plugin-design-1.jpg

طراحی افزونه وردپرس

طراحی افزونه وردپرس به چه صورت است؟

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت پیشفرض قابلیت بسیاری را برای ایجاد و توسعه وبسایت در خود دارد. از طرفی این سیستم به صورت حرفه ای ماژول محور طراحی شده و قابلیت اضافه کردن ماژول به خود را دارد.

حتما برای شما نیز پیش آمده است که میخواهید امکاناتی را به سایت خود اضافه کنید و این امکان به صورت پیشفرض در سایت شما وجود ندارد. برای این کار لازم است از یکی از افزونه های موجود استفاده نمایید.

اما اگر افزونه موردنظر شما موجود نبود یا افزونه های موجود تمام چیزی که مدنظر ندارید را نداشتند، لازم است سراغ یک برنامه نویس وردپرس بروید و درخواست طراحی افزونه اختصاصی مطابق نیاز خود کنید.

ما در نوین تِک می توانیم امکانات مدنظر شما را در قالب افزونه یا همان پلاگین نوشته و به سایت شما اضافه نماییم تا بتوانید از آن امکانات در سایت خود استفاده نمایید. کافیست با ما تماس بگیرید و درخواست خودتان را به ما ارائه دهید.

ما پس از بررسی دقیق درخواست شما نتیجه را فوری به خدمتان عرض می نماییم. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم …

تلفن همراه: ۰۹۱۱۹۱۴۰۶۲۸

تلفن دفتر مرکزی: ۴۴۲۵۷۵۹۶-۰۱۱

نمونه افزونه طراحی شده: افزونه مدیریت پروژه سایت پارت ساز:

نمونه افزونه طراحی شده: افزونه فروش بلیط آنلاین سفر کشتی:

تعرفه سفارش افزونه وردپرس چقدر می باشد؟

با توجه به اینکه یک افزونه می تواند امکانات متفاوتی داشته باشد و صرفا شاید در بعضی موارد چند ساعت زمان برای تهیه آن نیاز باشد لذا هیچ قیمت پایه ای برای سفارش افزونه وردپرس نمی توان داد.

جزئیات افزونه باید به صورت دقیق توسط کارفرما تدوین شده و تحویل ما گردد. سپس ما تمامی آن موارد را تحلیل کرده و در صورت نیاز بودن به موارد جدید که برای افزونه ضروری بوده ولی مورد توجه کارفرما قرار نگرفته است، آن موارد پیشنهاد می شود و در صورت توافق به جزئیات درخواستی اضافه می گردد. سپس قیمت نهایی پروژه و زمان تحویل آن محاسبه شده و اعلام می گردد.

این تعرفه ها بسیار به صرفه بوده و با توجه به کیفیت بالای پیاده سازی و رعایت استانداردهای لازم، می تواند شما را در توسعه وبسایت وردپرسیتان کمک فراوانی نماید.

برای سفارش افزونه وردپرس خود هم اکنون با شماره ۰۹۱۱۹۱۴۰۶۲۸ تماس بگیرید و یا در تلگرام با همین شماره به صورت آنلاین با ما مرتبط شوید.

سوالات متداول سفارش افزونه وردپرس

۱- هزینه طراحی افزونه وردپرس چقدر است؟

هزینه طراحی یک افزونه بر حسب میزان امکانات خواسته شده محاسبه می شود. مشتری گرامی باید تمامی امکانات خواسته شده را در یک فایل pdf آماده کرده و تمامی موارد خواسته شده را در آن لحاظ کند. اپراتور سایت یا برنامه نویس پس از مشاهده امکانات و تخمین زمان موردنیاز برای اجرای پروژه، قیمت کارشناسی را اعلام می نماید.

۲- آیا از افزونه های آماده برای طراحی افزونه استفاده می شود؟

در حال حاضر فقط افزونه ها از صفر نوشته می شود و یا افزونه هایی خواهد بود که توسط ما از صفر نوشته شده و در صورت نیاز امکانات جدید به آن اضافه می شود. قابل ذکر است که هزینه پروژه در دو حالت متفاوت است و معیار اصلی هزینه پروزه های ما “زمان صرف شده” است.

۳- آیا سورس افزونه به افراد دیگر فروخته می شود؟

ما سورس افزونه را به هیچ وجه به مشتریان دیگر نمیفروشیم ولی از آن ها برای پروژه های بعدی استفاده خواهیم کرد. در صورتی که افزونه کاملا اختصاصی نیاز دارید، هزینه پروژه بالاتر خواهد بود و سورس پروژه شما در هیچ جای دیگر استفاده نخواهد شد.

۴- پشتیبانی افزونه طراحی شده به چه صورت است؟

تمامی امکانات خواسته شده در قبل از پروژه جزو مواردی است که ما ملزم به انجام آن هستیم و تضمین شده می باشد. برای موارد اضافی در حین پروژه و یا پس از پروژه بسته به نوع و میزان آن، بر هزینه افزوده خواهد شد. در آینده نیز برای توسعه افزونه در کنار شما هستیم.

۵- نحوه پرداخت هزینه به چه صورت است؟

بسته به حجم پروژه نحوه پرداخت نیز متفاوت می باشد. در پروژه های زیر ۵۰۰ هزارتومان سه مرحله پرداخت در نظر گرفته می شود. مرحله اول ۳۰ درصد پیش پرداخت ۳۰ درصد پس از مشاهده افزونه در سایت ما و تایید عملکرد آن و ۴۰ درصد پس از بارگزاری و نصب بر روی سایت مشتری خواهد بود.

برای پروژه های بالای ۵۰۰ هزار تومان مراحل پرداخت بیشتر خواهد شد و پس از مشاهده امکانات به اطلاع رسانده می شود.

برخی از نمونه کارهای طراحی افزونه وردپرس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر