موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر در ویندوز 10

انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر در ویندوز 10

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 04 مرداد 1398 ساعت 21:14

خیلی از کابرانِ آیفون، آن را به خاطر دوربین با کیفیت آن میخرند. و به همین صورت، عکس‌ها و ویدیو‌های زیادی با استفاده از آیفون خود میگیرند. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید و اکنون تمایل دارید عکس‌های گرفته شده با آیفون خود را به کامپیوتر یا لپ‌تاپِ ویندوز ۱۰ خود منتقل کنید، در ادامه ساده‌ترین روش‌ها برای انجام این کار را شرح خواهیم داد.

آموزش امنیت اینستاگرام

همانطور که میدانید، اپلیکیشن iTunes توسط کمپانی اپل ساخته شده و به کاربران آیفون و آیپد اجازه میدهد گوشی و تبلت خود را به راحتی به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود متصل کنند، عکس‌ها و ویدیو‌ها را منتقل کنند، از آیفون بکاپ بگیرند و… به همین دلیل، قبل از شروع کار لازم است که این نرم‌افزار را روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کنید و سپس ادامه مطلب را دنبال کنید.

انتقال عکس‌های آیفون به ویندوز ۱۰ با استفاده از File Explorer

  1. در مرحله‌ی اول، همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، باید نرم‌افزار iTunes را روی لپ‌تاپ خود نصب کنید. کافیست به آدرسِ وب‌سایت www.apple.com/itunes/download مراجعه کنید و نسخه‌ی مخصوص سیستم عامل کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود را با کلیک کردن روی Download now دانلود و سپس روی سیستم نصب کنید.
  2. حالا آیفون خود را با استفاده از کابل‌های مربوطه، به پورتِ USB لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید.
  3. حالا روی منوی استارت کلیک کنید و گزینه File Explorer یا Windows Explorer را انتخاب کنید.
    البته میتوانید با فشار دادن همزمان کلید‌های Windows Key + E نیز این کار را انجام دهید و فایل اکسپلورر را باز کنید.
  4. در سمتِ چپ صفحه‌ی File Explorer، روی علامتِ فلش‌مانند که در کنار گزینه‌ی This PC قرار دارد کلیک کنید. این علامت فلش تقریبا به این شکل است: <
    وقتی روی این فلش کلیک کنید، چندین گزینه در زیرِ This PC نمایش داده خواهد شد. اگر احیانا این گزینه‌ها از قبل نمایان بودند، دیگر لازم به کلیک روی این فلش نیست.
  5. حالا روی آیفون یا آیپد خود که نمایان شده کلیک کنید. این گزینه به صورت NAME’s iPhone یا NAME’s iPad نمایش داده میشود؛ مثلا Ali’s iPhonehow-transfer-your-iphone-and-ipad-photos-windows-10-1.jpeg
  6. روی Internal Storage دابل-کلیک کنید.
  7. روی DCIM دابل-کلیک کنید.how-transfer-your-iphone-and-ipad-photos-windows-10-2.jpeg
  8. احتمالا چندین فولدر در این صفحه خواهید دید. یکی از این فولدر‌ها، فولدر عکس‌های شما است. یکی یکی روی این چند فولدر کلیک کنید تا فولدر مورد نظر را پیدا کنید.
  9. حالا که وارد فولدر عکس‌ها شدید، روی عکس مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه‌ی Copy را انتخاب کنید. البته اگر میخواهید تمام عکس‌ها را انتخاب کنید، کافیست کلید‌های Ctrl + A را از روی کیبرد به صورت همزمان فشار دهید تا همه‌ی عکس‌ها به صورت انتخاب شده درآیند؛ سپس روی یکی از این عکس‌های انتخاب شده راست-کلیک کنید و گزینه‌ی Copy را انتخاب کنید.how-transfer-your-iphone-and-ipad-photos-windows-10-3.jpeg
  10. حالا وارد هر کجا از سیستمتان که میخواهید شوید و در یک فضای خالی راست-کلیک کنید؛ سپس گزینه‌ی Paste را انتخاب کنید تا عکس‌ها در این مکانِ جدید کپی شوند.

انتقال عکس‌های آیفون به ویندوز ۱۰ با استفاده از اپلیکیشن Photos

  1. مثل مورد بالا، ابتدا لازم است اپلیکیشن iTunes را روی سیستم یا لپ‌تاپ خود نصب کنید.
  2. حالا آیفون خود را با استفاده از کابل‌های مربوطه، به پورتِ USB لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید.
  3. روی استارت در ویندوز ۱۰ کلیک کنید و روی اپلیکیشن Photos کلیک کنید. اگر این اپلیکیشن را ندیدید، ابتدا منوی استرات را باز کنید، سپس عبارت Photos را تایپ کنید تا این اپلیکیشن نمایش داده شود، سپس روی آن کلیک کنید تا باز شود.
  4. گزینه import را از گوشه سمت راست-بالا صفحه انتخاب کنید.how-transfer-your-iphone-and-ipad-photos-windows-10-4.jpeg
  5. عکس‌های شما نمایش داده میشود. به صورت پیش‌فرض، همه‌ی عکس‌ها تیک‌خورده هستند و کپی خواهند شد ولی اگر شما تمایل دارید بعضی عکس‌ها کپی و منتقل نشوند، لازم است روی آن‌ها کلیک کنید تا از حالتِ تیک‌خورده خارج شوند.
  6. گزینه Continue را انتخاب کنید تا کار آغاز شود و عکس‌ها شروع به کپی شدن کنند.how-transfer-your-iphone-and-ipad-photos-windows-10-5.jpeg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر