موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

پاورپوینت اموزش وردپرس

پاورپوینت اموزش وردپرس

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 03:23

میخواهید ببینید چطور یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنید؟

آموزش امنیت اینستاگرام

برای ساخت یک وبسایت شما به 3 گزینه اصلی نیاز دارید، دامنه یا همون آدرس وبسایت، هاست یا میزبانی وب که میتونید وبسایت خودتون رو روی اون میزبانی کنید که در این دو مورد نیاز به اطلاعات خاصی ندارید و هاستینگ این دو مورد را راهاندازی میکند و سیستم مدیریت محتوا که شما باید این سیستم رو خودتون نصب کنید.

بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا!

بهترین سیستم مدیریت محتوا (cms) در دنیا وردپرس هست که امنیت بسیار بالایی داره و این سیستم به صورتی کدنویسی شده است که باعث بالا رفتن سئو سایت شما میشود یعنی توی نتایج گوگل سایت شما در اولویت قرار میگیره. شما میتونید برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی بدون نیازبه داشتن مهارت برنامه‌نویسی و یا پرداخت هزینه برای برنامهنویس از این سیستم استفاده کنید، همچنین برای افراد دیگر پوستههای از پیش طراحی شده بسیار زیادی هست که به صورت رایگان در اختیار آنها قرار میگیرد.بیشتر سایتها برای کارکرد بهتر به یک سری ابزار نیاز دارند که این ابزارها را توسط افزونه میتوان مدیریت کرد، وردپرس با تمامی قالب‌ها و افزونه‌ها سازگاری کامل دارد.

قالب سایت از مواردی هست که باعث بالارفتن بازدیدکنندگان سایت شما میشود، قالبها ظاهر سایت را تشکیل میدهند و کلیت کار شما را نمایش میدهند.پس اگه دنبال یک سیستم کاملا رایگان با نصب آسان برای پیشرفت کسب و کار خودتون هستید و میخواهید کسب و کار سنتی خودتون رو آنلاین کنید وردپرس بهترین انتخاب برای شماست.

با استفاده از وردپرس توانایی ساخت هرگونه وبسایت و یا وبلاگ رو بر روی سیستم خود دارید در وردپرس قالبهای مختلفی موجود هست که هریک از اونها امکانات متفاوتی را در طراحی وبسایت به شما میدهد.

برای آموزش آسان و قدم به قدم سیستم مدیریت محتوا وردپرس و آشنایی با بخشهای مختلف پنل مدیریت وردپرس میتونید آموزش‌های ما رو توی این صفحه ببینید.

وردپرس را قدم به قدم و به آسانی یاد بگیرید!

میهن وردپرس آموزش ساخت وبسایت را به صورت متن و تصویر در این صفحه کامل به شما آموزش میدهد، همچنین میتونید بهجای هزینههای بسیار بالا برای طراحان وبسایت پکیج ویدئویی آموزشی کامل وردپرس ما رو در این صفحه دانلود کنید و خودتون به آسانی وبسایت خودتون رو بسازید البته وردپرس این امکان رو به کسانی که در برنامهنویسی مهارت دارند را نیز میدهد که با کدنویسی هرنوع تغییر دلخواه خودشون رو در طراحی وبسایت و وبلاگ خود بدهند.

در پکیج آموزش کار با وردپرس شما با بخشهای مختلف پنل مدیریت وردپرس قدم به قدم و به صورت ویدئو آشنا میشوید بهعنوان مثال کار با برگه و نوشته به صورت کامل آموزش داده میشود ومیتوانید تفاوت آنها را مشاهده کنید، همچنین نحوه ایجاد برگههای مختلف در وردپرس و ویرایش و حذف آنها به صورت کامل توضیح داده میشود، ویرایش و ایجاد نوشته اضافه کردن عکس و برچسب به نوشته نیز در این پکیج اموزش داده شده است.

آپدیت شده در تاریخ 05/05/2019

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر