موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اخرین بازدید یک هفته پیش در تلگرام یعنی چی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 02 فروردین 1401 ساعت 15:35

d6879cbd-b47d-4f25-9d4b-30ba2622231a235-190.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

آخرین زمان بازدید پروفایل تلگرام

در این نوشته به معرفی بخش نمایش آخرین زمان بازدید از پروفایل تلگرام میپردازیم. آخرین بازدید از پروفایل، زمانی است که شما برای آخرین بار آنلاین بوده اید و این زمان به دیگر کاربران نمایش داده میشود.

در این نوشته به معرفی و آموزش بخش نمایش آخرین زمان بازدید از پروفایل تلگرام میپردازیم. آخرین بازدید از پروفایل، زمانی است که شما برای آخرین بار آنلاین بوده اید و این زمان به دیگر کاربران نمایش داده میشود.

حال شاید شما بخواهید، زمان آخرین آنلاین بودنتان را مخفی کنید. تلگرام این امکان را فراهم کرده است که به راحتی تعیین کنید آخرین بازدید شما برای چه کسانی نمایش داده شود.

ابتدا از منوی اصلی تلگرام به Settings رفته و سپس روی قسمت Privacy and Security بزنید.

e0435f61-1bf1-42ae-8a16-3ada13bc9c22.jpg

در پنجره بعدی از بخش Privacy گزینه دوم Last Seen را انتخاب کنید.

60be0419-0c8d-438d-b3c7-25b4ddc1cd67.jpg

در این مرحله چند گزینه آمده است که به شما این امکان را میدهد، تعیین کنید آخرین زمان بازدید شما برای چه کسانی نمایش داده شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، سه دسته برای نمایش آخرین بازدید آمده است.

گزینه اول نمایش آخرین بازدید شما به همه هست، با انتخاب این گزینه زمانِ آخرین آنلاین بودن شما به همه نمایش داده میشود.

dfdbc71b-989e-44a7-b960-56e112adc91f.jpg

همچنین میتوانید با تعیین کردن استثنا برای برخی کاربران از نمایش آخرین بازدید به آنها جلوگیری کنید. این گزینه در پایین صفحه با Never Share With نمایش داده شده است.

گزینه دوم نمایش آخرین بازدید فقط به مخاطبین شماست، با انتخاب این گزینه فقط کسانی که شماره آنها را ذخیره کرده باشید زمانِ آخرین آنلاین بودن شما را مشاهده میکنند.

همچنین میتوانید تعیین کنید که برای چه کاربرانی همیشه آخرین آنلاین شما نمایش داده شود و برای چه کاربرانی هیچوقت نمایش داده نشود. این گزینه با Always Share with و Never Share with نمایش داده شده است.

گزینه سوم تعیین میکند که زمان آخرین آنلاین بودن شما برای هیچکس نمایش داده نشود، این گزینه با Nobody نمایش داده شده است.

توجه داشته باشید که وقتی از نمایش آخرین آنلاین خود جلوگیری میکنید، نمایش آخرین زمان آنلاین بودن درگیر کاربران برای شما امکان پذیر نمیباشد و با Last Seen Recently مواجه میشوید.

اگر شما برای یک هفته و یا یک ماه آنلاین نباشید، سرویس تلگرام مینویسد که آخرین دیدار شما در حدود یک ماه یا یک هفته پیش بوده است اما هیچگاه زمان دقیق را نمایش نمیدهد.

موفق باشید.

منبع: روبوکلیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر