موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود گیف برای طراحی سایت

دانلود گیف برای طراحی سایت

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 اسفند 1400 ساعت 01:16

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دانلود گیف برای طراحی سایت را مطالعه خواهید کرد.

آموزش امنیت اینستاگرام

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز در این پست قصد داریم یک سری انیمیشن های کاربردی و جالب که در اندازه های مختلف و فرمت های مختلف مثل GIF ، AEP آماده شدن در اختیار شما قرار بدیم تا شما بتونین از اونها در طراحی وب و دیگر طراحی ها ازشون استفاده کنید . شما میتونید با استفاده از Adobe After Effects پروسه کار هر انیمیشن رو مشاهده کنید یا حتی به راحتی تغییرشون بدید . امیدوارم مورد استفاده اتون قرار بگیرن . 

Modern Flat Preloader Set

یک ست جالب 12 تایی از آیکون های لودینگ محنصربفرد که شما میتونید از اونها در بخش های مختلفی از سایت استفاده کنید تا تجربه کاربری بهتری به کاربرهاتون ارائه کنید . هر انیمیشن در سه سایز 32x32, 64x64, 128x128 ارائه شده که شما به نسبت کارتون میتونید ازشون استفاده کنید . و همینطور دارای فرمت AEP هم هستن که شما به راحتی میتونید با Adobe After Effects تغییرات خودتون رو روشون اعمال کنید.

دانلود فایل | حجم : 3.35 مگابایت

Animated Flat Emojis

این مجموعه شامل شکلک های مختلف مثل شادی ، خنده ، گریه ، ناراحتی و ... میشه که شما به راحتی میتونید در پروژه های مختلف ازشون استفاده کنید . این مجموعه در سه سایز مختلف 32x32, 64x64, 128x128 و در دو فرمت Gif و AEP در اختیار شما قرار داده میشه که میتونید تغییرات دلخواه خودتون رو حتی با Adobe After Effects روش پیاده کنید . 

دانلود فایل | حجم : 9.05 مگابایت

Flat Preloaders

یک ست لودینگ ساده ، جالب و با رنگ های متفاوت که شما به راحتی میتونید از اونا در وبسایت های که طراحی میکنید استفاده کنید .  هر انیمیشن در سه سایز 32x32, 64x64, 128x128 ارائه شده که شما به نسبت کارتون میتونید ازشون استفاده کنید . و همینطور دارای فرمت AEP هم هستن که شما به راحتی میتونید با Adobe After Effects تغییرات خودتون رو روشون اعمال کنید.

دانلود فایل | حجم : 2.59 مگابایت

Flat Preloaders 2

این مجموعه در ادامه مجموعه بالا Flat Preloaders ساخته شده که داری آیکون های محترک جدید و کاربردی با ویژگی های نسخه قبلی امیدوارم از این مجموعه لذت ببرید و براتون کاربردی باشه . البته این مجموعه دوم توسط codrops آماده شده است با ایده های جدید.

دانلود فایل | حجم : 1.22 مگابایت

امیدوارم از کل این مجموعه ها لذت برده باشید . 

گردآوری و تالیف حسام موسوی آفلاین

اول داستان، طراح گرافیک بودم و ۲ سالی به عنوان طراح مشغول بودم، بعد به برنامه‌نویسی علاقمند شدم و الان بیشتر از ۱۰ ساله که عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر