آموزش امنیت اینستاگرام

ناپدید شدن پست در اینستاگرام

ناپدید شدن پست در اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 07 اسفند 1400 ساعت 01:30

برخی از کاربران اینستاگرام با مشکل پاک شدن پست ها در اینستاگرام به‌صورت خودبه‌خود بلافاصله پس از انتشار آنها، مواجه می‌شوند. اما دلایل پاک شدن پست ها چیست و آیا راه‌حل‌هایی برای برطرف کردن مشکل وجود دارد تا پس از این پست ها هرگز از اینستاگرام حذف نشوند؟

آموزش امنیت اینستاگرام

قطعاً این موضوع برای کاربران اینستاگرام ناامیدکننده است. و باعث ناراحتی زیادی از طرف کاربران می‌شود. شرایط زمانی وخیم‌تر می‌شود که اینستاگرام بدون ارسال هشدار به کاربران، پست های جدید را حذف می‌کند. و همین امر باعث سردرگمی شدیدی در کاربران می‌شود. در صورت دائمی بودن، این مسئله می‌تواند به شکلی منفی روی رشد اینستاگرام شما تأثیر بگذارد.

بنابراین، ما در این مطلب دلایل حذف پست های شما توسط اینستاگرام و راه‌حل‌های جلوگیری از آن را بررسی می‌کنیم.

پادکست آموزش دلایل و راه حل های حذف خودکار پست ها در اینستاگرام

https://followeran.com/blog/wp-content/uploads/2020/07/راه_حل_پاک_شدن_پست_ها_در_اینستاگرام.mp3

آیا شما نیز پس از اینکه به‌تازگی با موفقیت وارد اکانت اینستاگرام خود شدید، در هنگام آپلود پست با مشکل روبه‌رو شدید؟ نمی‌توانید عکس‌های خود را در اینستاگرام آپلود کنید؟ یا هر عکسی که آپلود می‌کنید در پروفایل شما نشان داده نمی‌شود؟ یا شما قادر به یافتن عکس‌های قبلی در پروفایل خود نیستید؟ و یا به‌سادگی بلافاصله پس از انتشار پست ها، با حذف آنها توسط اینستاگرام مواجه شده‌اید؟

نگران نباشید! زیرا این مشکل به دلیل آپدیت های جدید این شبکه اجتماعی می باشد. این تغییرات باعث ایجاد مشکلاتی برای کاربران شده است.

البته ناگفته نماند که همیشه این مشکلات از طرف اینستاگرام نمی باشد. گاهی بروز این مشکل به دلیل تغییرات ناگهانی است که در اکانت شما رخ می دهد. تغییر ناگهانی می تواند شامل تغییر آدرس ایمیل، تغییر یوزرنیم و موارد امنیتی دیگر باشد.

در ادامه به طور مفصل درباره دلایل حذف خودکار پست ها در اینستاگرام و راه حل های رفع آن صحبت کرده ایم. با خواندن این مقاله به طور حتم می توانید علت پاک شدن پست را تشخیص داده و آن را برطرف کنید.

نقش قوانین و محدودیت‌ها در پاک شدن پست ها در اینستاگرام

بسیاری از کاربران اینستاگرام با این مشکل روبه‌رو شده‌اند که پس از گذشت حدوداً ۱۰ ثانیه بعد از به اشتراک گذاشتن پست ها، بدون بیان دلیل، پست ها ناپدید می‌شوند!

کاربران فقط مشاهده می‌کنند، “ما پست شما را حذف کردیم زیرا آن از دستورالعمل‌های انجمن ما پیروی نمی‌کند.”

removed-instagram-post-notification.jpg

آیا تاکنون شما قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام یا دستورالعمل‌های آن را خوانده‌اید تا از محدودیت‌های اینستاگرام مطلع شوید؟

پیش از هر چیزی اجازه دهید ابتدا درباره محتواهای ممنوع در اینستاگرام صحبت کنیم.

محتواهای ممنوع در اینستاگرام چیست؟

برخی قوانین سختگیرانه در اینستاگرام وجود دارد که همه فقط باید از آنها پیروی کنند.

اجازه دهید محتواهای ممنوع را در اینستاگرام که هیچ فردی نباید در اینستاگرام از آنها استفاده کند را بیان کنیم:

  • خریدوفروش سلاح گرم
  • خریدوفروش الکل
  • خریدوفروش دخانیات
  • خریدوفروش داروی بدون نسخه غیرقانونی (حتی اگر در منطقه شما قانونی باشد)
  • فروش حیوانات زنده
  • قمار آنلاین
  • محتوای جنسی
  • سخنان تنفرآمیز
  • باج‌خواهی یا آزار و اذیت شخصی
  • تشویق خشونت
  • تهدیدات جسمی، خسارات مالی، خرابکاری و غیره.
  • تشویق مردم به خودآزاری
  • فیلم‌های شدید و خشونت

همه موارد ذکرشده، از محتواهای ممنوع در اینستاگرام هستند که اینستاگرام آنها را حذف می‌کند، و اگر کاربر همچنان قوانین اینستاگرام را نقض کند، حساب کاربر را مسدود می‌کند. فروش مواد مخدر یا درخواست رابطه جنسی مواردی است که اینستاگرام در مورد آنها بسیار سختگیرانه عمل می‌کند و بلافاصله پس از شناسایی آنها حساب را مسدود می‌کند.

اگر هیچ‌یک از موارد ذکرشده در پست شما نبوده است، بنابراین بهتر است دلایل احتمالی دیگری را دنبال کنید.

دلایل پاک شدن پست ها در اینستاگرام و نحوه رفع این مشکل

در اینجا چند مورد وجود دارد که می‌تواند دلیل پاک شدن پست های جدید شما در اینستاگرام را توضیح دهد.

پس از بیان دلایل آن، می توانید تمامی راه‌حل‌های ممکن برای رفع آنها را نیز بیابید.

۱) نقض دستورالعمل‌های اینستاگرام در پست خود

احتمالاً شما در پست خود دستورالعمل‌های اینستاگرام را نقض کرده‌اید.

هنگامی‌که دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را نقض می‌کنید، آنها پست شما را حذف کرده و نوتیفیکیشن زیر را برای شما ارسال می‌کنند:

Instagram-deleting-new-posts-when-community-guidelines-broke.jpg

به‌طور خلاصه، اینستاگرام می‌خواهد “همچنان مکانی معتبر و ایمن برای الهام‌بخش بودن و بیان نظرات باشد. به آنها کمک کنید تا این انجمن را پرورش دهند. فقط عکس‌ها و فیلم‌های خود را ارسال کنید و همیشه قوانین آن را رعایت کنید. به همه در اینستاگرام احترام بگذارید، مزاحم افراد در اینستاگرام نشوید و یا برهنگی را ترویج نکنید.”

راه‌حل رفع مشکل: سعی کنید از ارسال چنین محتویاتی خودداری کنید و پست های نامناسب، کپی، مستهجن و هر چیزی که ضد اخلاقی است را منتشر نکنید تا از پاک شدن پست خود در اینستاگرام جلوگیری کنید.

۲) عدم تائید آدرس ایمیل یا شماره تلفن متصل به‌حساب اینستاگرام

ممکن است آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که به‌حساب اینستاگرام شما وصل شده، تائید نشده باشد. عدم تائید ایمیل یا شماره تلفن ارائه‌شده توسط کاربران به‌وفور اتفاق می‌افتد. اینستاگرام بعد از ثبت حساب، نوتیفیکیشنی (یا به ایمیل یا از طریق پیامک، SMS) برای شما ارسال می‌کند که شما باید حساب خود را با استفاده از لینک ارائه‌شده توسط آن نوتیفیکیشن تائید کنید. اگر انجام تائید را فراموش کرده یا آن را نادیده گرفته‌اید، ممکن است نتوانید چیزی ارسال کنید یا با پاک شدن پست خود در اینستاگرام بلافاصله پس از انتشار روبه‌رو شوید.

توجه: بیشتر اوقات این‌گونه نیست و کاربران می‌توانند حتی با آدرس‌های ایمیل و شماره تلفن‌های تائید نشده محتواهای خود را بدون اینکه حذف شوند، ارسال کنند. این تنها یکی از دلایل احتمالی پاک شدن پست ها در اینستاگرام است که ما از آن یاد می‌کنیم.

راه‌حل رفع مشکل: شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را تائید کنید.

۳) نسخه قدیمی برنامه اینستاگرام

نسخه قدیمی برنامه اینستاگرام در موبایل شما نصب شده است.

گاهی اوقات یک نسخه قدیمی منشأ همه مشکلات شماست. اینستاگرام سعی در رفع هرگونه اشکال در نسخه‌های جدیدتر این برنامه دارد. بنابراین:

راه‌حل رفع مشکل: برنامه را از Store App (برای iOS) یا Play Store (برای Android) آپدیت کنید. اگر به‌روزرسانی کار نکرد، پس اینستاگرام را مجدد نصب کنید. نصب مجدد برنامه اطمینان می‌دهد که شما فایل‌های برنامه جدید را دانلود کرده‌اید که به شما امکان می‌دهد نرم‌افزار را به‌راحتی اجرا کنید. نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هنگام نصب مجدد برنامه، کلیه اطلاعات شما بازیابی شود.

۴) محتوایی که ارسال کردید تحت قانون کپی‌رایت است

مسئله کپی‌رایت در مورد تمام انواع محتواها اعمال نمی‌شود. متن‌ها و عکس‌ها و همچنین فیلم‌ها و کلیپ‌های بدون موسیقی، مشمول قانون کپی‌رایت نمی‌باشند. موسیقی اوریجینال در پست های اینستاگرامی یک مسئله بزرگی است. مثلاً زمانی که شما یک ویدیوی اوریجینال ساخته‌شده توسط خودتان را همراه با آهنگی از یک خواننده مشهور به اشتراک گذاشته‌اید، و شما در عنوان خود منبع و خالق آهنگ را ذکر نکرده‌اید، مطمئن باشید که فیلم شما حذف خواهد شد.

همین اتفاق پاک شدن پست در اینستاگرام تکرار می‌شود اگر یک اسلاید شو از عکس‌ها را به‌جای ویدیو ارسال کنید. این بدان معنی است که تصاویر و فیلم‌ها چیزهایی نیستند که اینستاگرام آنها را بازرسی می‌کند، اما موسیقی (یا به‌طور دقیق‌تر صدا) همان چیزی است که خزنده‌های اینستاگرام می‌توانند آن را تشخیص دهند. بنابراین، اگر منشأ صدایی که ارسال می‌کنید از خود شما سرچشمه نمی‌گیرد و شما مالک آن را مشخص نکردید، اینستاگرام محتوای شما را حذف می‌کند.

پس از حذف ویدیو یا موسیقی کپی شده شما، نوتیفیکیشن زیر نمایش داده می‌شود:

Instagram-music-copyright-issue.jpg

راه‌حل رفع مشکل: همیشه می‌توانید با درخواست استیناف از اینستاگرام بخواهید که در تصمیم خود تجدیدنظر کند و بخواهید که با اثبات رضایت مالک این موسیقی، ویدیوی شما را دوباره ارسال کنند. کافی است بر روی دکمه “Appeal” در پایین نوتیفیکیشن در بالا ضربه بزنید و شما به فرم زیر هدایت می‌شوید. در آنجا، تمام قسمت‌های لازم را پر می‌کنید، امضای خود را تهیه کرده و روی “Submit” ضربه می‌زنید.

appeal-to-Instagram-decision.jpg

یکی دیگر از راه‌حل‌های تضمینی این مشکل، درخواست رضایت شخصی و مستقیم از خالق اصلی است.

یا می‌توانید از موسیقی‌های بدون حق کپی‌رایت استفاده کنید. آنها رایگان هستند و شما می‌توانید آنها را در یوتیوب پیدا کنید.

۵) شاید توسط اینستاگرام شادوبن شده باشید

اگر اخیراً پاک شدن پست های جدید در اینستاگرام را تجربه کرده‌اید، ممکن است حساب شما توسط اینستاگرام شادوبن شده باشد. شادوبن در اینستاگرام زمانی اتفاق می‌افتد که شما در کامنت گذاشتن، ارسال پست، لایک و فالو کردن یا آنفالو کردن فراتر از حد مجاز اینستاگرام افراط کرده باشید. درنتیجه، اینستاگرام عملکرد شما که از مرزها فراتر رفته‌اید را محدود کرده یا ممنوع می‌کند. اگر اخیراً پست های زیادی را منتشر کرده‌اید، ممکن است اینستاگرام به شما به‌عنوان یک اسپم مشکوک شده باشد و حساب شما را شادوبن کرده باشد.

برای مفهوم دقیق شادوبن و علل آن و راه های خارج شدن از آن به مقاله ما در این باره مراجعه نمایید.

راه‌حل رفع مشکل: برای رفع این مشکل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید و کاری انجام ندهید. شادوبن نباید بیشتر از دو هفته به طول بیانجامد. اجازه دهید اکانت شما مدتی استراحت کند و هیچ فعالیتی از این طریق آن انجام ندهید. این یک ممنوعیت موقتی است و شما می‌توانید حساب کاربری خود را به حالت عادی بازگردانید.

۶) وجود باگ در اینستاگرام دلیل پاک شدن پست ها

حتی اینستاگرام هم ممکن است در برنامه‌های خود با اشکالات و باگ‌های زیادی روبه‌رو شود؛ و باگ‌ها به‌گونه‌ای باشند که قادر به ایجاد چنین مشکلی مانند پاک شدن پست های جدید در اینستاگرام هستند.

راه‌حل رفع مشکل: به دنبال اخبار مربوط به اینستاگرام باشید! دریابید که آیا سایر کاربران اینستاگرام همان مسئله‌ای که شما تجربه می‌کنید را تجربه می‌کنند. درصورتی‌که مشکل همین بود، به بازار بروید و به‌روزرسانی‌های مربوط به برنامه را جستجو کنید. اگر هیچ به‌روزرسانی وجود ندارد، صبر کنید تا اینستاگرام نسخه جدید را منتشر کند.

۷) نقض قانون کپی‌رایت موسیقی در اینستاگرام

برخی از کاربران اینستاگرام ادعا کرده‌اند که فیلم‌های آنها به دلیل پخش موسیقی در پس‌زمینه توسط اینستاگرام حذف شده است! در این صورت، احتمالاً قانون کپی‌رایت موسیقی اینستاگرام را نقض کرده‌اید.

راه‌حل رفع مشکل: برای پاک نشدن پست ها در اینستاگرام، باید سازنده موسیقی را در کپشن منشن کنید تا به دیگران بگویید که موسیقی متعلق به چه کسی است. همچنین، پس از منشن کردن نام نوازنده هنوز این احتمال وجود دارد که اینستاگرام پست شما را حذف کند زیرا ممکن است صاحب موسیقی تمایلی نداشته باشد که شما موسیقی او را در پست اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

۸) وجود فعالیت مشکوک در حساب

اینستاگرام فعالیت حساب‌ها را نظارت می‌کند و به‌محض اینکه شما را به‌عنوان اسپم یا مشکوک تشخیص دهد، آن حساب را علامت‌گذاری می‌کند. اگر تغییر بزرگی در فعالیت شما در اینستاگرام ایجاد شود، اینستاگرام روی آن حساب تمرکز می‌کند. چراکه اینستاگرام بر روی فعالیت ربات‌ها حساس است و اگر متوجه شود که شما اکانت خود را برای گرفتن تعامل و مدیریت آن به ربات وصل کرده‌اید، حساب شما را محدود می‌کند. اجازه دهید شرایط را تصور کنیم؛ شما یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد می‌کنید و آن را برای کل سال ترک می‌کنید، ناگهان شما شروع به ارسال چهار پست به‌صورت روزانه به مدت یک هفته می‌کنید و پست های شما از میزان جذابیت و تعامل بالایی برخوردار می‌شوند!

راه‌حل رفع مشکل: اگر مدتی در اکانت خود فعال نبودید، به‌سرعت و مرتباً اقدام به ارسال پست نکنید. در ضمن در صورتی که اکانت خود را به ربات‌ها یا برنامه های مدیریت اینستاگرام وصل کرده‌اید، اتصال آن را قطع کنید و گذرواژه اینستاگرام خود را تغییر دهید.

۹) حساب شما ممکن است هک شده باشد

البته کمی بعید به نظر می‌رسد، اما ممکن است حساب شما هک شود! صاحبان حساب‌های هک شده اینستاگرام معمولاً متوجه تغییراتی از قبیل تغییر نام، حذف پست ها، تغییر بیو، تعداد فالووران و غیره می‌شوند.

راه‌حل رفع مشکل: باید وارد حساب کاربری خود شوید و رمز عبور خود را تغییر دهید، سپس باید از اینستاگرام خود در سایر دستگاه‌های موجود خارج شوید. برای این کار مقاله چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند را مطالعه نمایید.

همچنین فعال کردن “احراز هویت دومرحله‌ای”، از هک شدن حساب شما جلوگیری می‌کند.

بنابراین اگر هنوز آن را فعال نکرده‌اید، اکنون این اقدام را با مراحل زیر انجام دهید:

  1. بر روی دکمه پروفایل در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.
  2. روی نماد چرخ‌دنده در نزدیکی گوشه سمت راست و بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. در زیر “Account” (حساب)، روی “Two–Factor Authentication” ضربه بزنید.

۱۰) اندکی صبر کنید تا عکس‌ها برگردند

اگر مطمئن هستید که هیچ‌یک از شرایط و قوانین اینستاگرام را نقض نکرده‌اید، فقط صبر کنید تا پست شما بازگردد.

گاهی اوقات اینستاگرام درست کار نمی‌کند و با اشکالات و باگ‌هایی روبه‌رو می‌شود.

راه‌حل رفع مشکل: چند روز صبر کنید، ممکن است عکس در فید شما بازگردد. همچنین می‌توانید از طریق سایت Instagram.com در نسخه وب وارد حساب کاربری خود شوید و بررسی کنید که آیا این پست روی نسخه وب نیز از بین رفته است یا این‌گونه نیست.

برای گذاشتن پست در اینستاگرام با کامپیوتر به راهنمای در سایت مراجعه کنید.

۱۱) پاک شدن پست در اینستاگرام به دلیل انتشار عکس‌های برهنه

همان‌طور که اینستاگرام گفته است: “مردم ایده‌های مختلفی در مورد به اشتراک‌گذاری چیزهای مناسب در اینستاگرام دارند و بسیاری از افراد با نیت خوب چیزهایی را به اشتراک می‌گذارند. برای کمک به اینکه اینستاگرام یک مکان سرگرم‌کننده و ایمن بماند، ما از همه می‌خواهیم دستورالعمل‌های انجمن ما را دنبال کنند، و ممکن است ما برخی از محتواها را حذف کنیم تا به عدم استفاده مجدد سایرین از این نوع تصاویر به روش‌های نامناسب کمک کنیم.”

راه‌حل رفع مشکل: اطمینان حاصل کنید که عکس از هیچ جنبه‌ای دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را نقض نمی‌کند.

۱۲) انتشار ویدئو و عکس به جای هم برای حل پاک شدن پست در اینستاگرام

گاهی با انتشار عکس به جای ویدئو یا بالعکس مشکل رفع می شود.

راه‌حل رفع مشکل: اگر یک ویدیو را منتشر می‌کنید و بلافاصله پاک می‌شود، قبل از انتشار آن ویدئو ابتدا یک عکس را به صورت موقت پست کنید، سپس ویدیوی دلخواه خود را منتشر کنید. و اگر یک عکس را منتشر می‌کنید که بلافاصله از اینستاگرام حذف می‌شود، قبل از آن عکس، ابتدا یک ویدیو را به صورت موقت منتشر کنید، سپس عکس موردنظر خود را پست کنید.

اگر به مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام برخورد کردید، برای رفع آن به مقاله ما مراجعه کنید.

آیا اینستاگرام بعد از پاک شدن پست آن را ذخیره می‌کند؟

اینستاگرام تا امروز هیچ ویژگی بازیابی برای کاربران ندارد، اما حتی پس از حذف، عکس ها را در سرور خود ذخیره می کند. با پاک کردن عکس، کاربر نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند مگر اینکه بکاپ انجام داده یا آن را آرشیو کند. عکس‌های حذف شده فقط با حکم دادگاه قابل بازیابی هستند که در شرایط خدمات آنها ذکر شده است. با این حال، می‌توانید از خدمات شخص ثالث یا برنامه‌هایی مانند Google برای تهیه نسخه پشتیبان از همه پست های خود برای استفاده در آینده استفاده کنید.

نحوه بازیابی پست های پاک شده در اینستاگرام

در اینجا چند روش برای بازیابی عکس‌های پاک شده شما در اینستاگرام وجود دارد:

نحوه بازیابی پست های حذف شده خود با استفاده از ویژگی آرشیو

در سال ۲۰۱۷، اینستاگرام ویژگی جدیدی را ارائه داد که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و مطالب خود را از دید عمومی مخفی کنند. عکس‌های حذف شده با استفاده از پست های آرشیو قابل بازیابی هستند. اگرچه اینستاگرام مانند عکس‌های گوگل نیازی به سطل زباله ندارد، اما این ویژگی شبیه به سطل زباله است زیرا به شما امکان می‌دهد عکس‌هایی را که عمداً یا به‌طور تصادفی حذف کرده‌اید، بازیابی کنید. ویژگی آرشیو جایی است که عکس‌های شما به‌طور موقت ذخیره می‌شوند، مگر اینکه آنها را خالی کنید، آنها همیشه در آنجا در دسترس خواهند بود، بنابراین تنها با حذف عکس‌ها از اینجا، آنها برای همیشه از حساب اینستاگرام شما حذف می‌شوند.

برخی افراد دیگر نمی‌خواهند برخی از عکس‌ها در پروفایل آنها نشان داده شوند و فکر می‌کنند تنها راه این است که آن را پاک کنند! اگر شما می‌خواستید نمایش عکسی در پروفایل خود را متوقف کنید تنها آن را آرشیو کنید، این موجب مخفی شدن عکس‌ها می‌شود و در صورت نیاز به آنها شما همیشه می‌توانید با این ویژگی به سهولت آنها را بازیابی کنید.

هنگامی‌که عکس‌ها را آرشیو می‌کنید، آنها می‌توانند سال‌ها در پرونده بایگانی باقی بمانند.

نحوه بازیابی پست های پاک شده در اینستاگرام با استفاده از موبایل

با استفاده از تلفن همراه خود می‌توانید عکس‌های حذف شده را از حساب خود بازیابی کنید، همه عکس‌هایی که دانلود و بارگذاری می‌کنید با تلفن شما قابل بازیابی هستند.

برای بازیابی عکس‌های حذف شده از حساب اینستاگرام، باید مکان‌های زیر را در تلفن خود بررسی کنید.

  • پوشه دانلود
  • گالری Android
  • پوشه دوربین / DCIM
  • و سایر کاتالوگ‌هایی که برای ذخیره تصاویر از آنها استفاده می‌کنید.

بازیابی پست ها هنگام پاک شدن در اینستاگرام با استفاده از نرم‌افزار

آیا شما برای مدیریت و ذخیره تصاویر خود نمی‌توانید به سرورهای اینستاگرام اعتماد کنید؟

بنابراین برای همه تصاویر خود باید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به‌منظور بازیابی با استفاده از نرم‌افزار بازیابی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • باید مکان‌هایی را که عکس‌های مفقودشده را در موبایل خود ذخیره کرده‌اید به یاد بیاورید.
  • برنامه بازیابی را بر روی تلفن خود نصب کنید.
  • مکان‌ها را برای یافتن پرونده‌های حذف شده اسکن کنید.
  • و سپس تمام تصاویر یافت شده یا آنهایی که می‌خواهید بازیابی کنید را انتخاب کنید.

بازیابی پست های پاک شده در اینستاگرام با استفاده از حساب گوگل

بسیاری از افراد از قبل، از تصاویر خود با استفاده از حساب گوگل نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند. اما در صورت گم‌شدن عکس‌ها، آنجا را بررسی نمی‌کنند. به‌حساب عکس گوگل خود مراجعه کنید و سطل زباله را بررسی کنید. تا ببینید آیا تصاویری را به دلیل پاک شدن پست در اینستاگرام از دست داده‌اید را می توانید آنجا بیابید.

بازیابی عکس‌ها هنگام پاک شدن پست در اینستاگرام با استفاده از بایگانی اینترنت

این یک روش مؤثر دیگر برای بازیابی عکس‌های حذف شده شما در اینستاگرام است.

بایگانی اینترنت میلیاردها صفحه دارد، بنابراین فرصتی برای بایگانی صفحات اینستاگرام شما وجود دارد به‌خصوص اگر حساب شما محبوب باشد.

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

  • به سایت archive.org بروید.
  • آدرس پروفایل اینستاگرام خود را در کادر متن اضافه کنید.
  • تقویمی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تاریخی را برای بازیابی صفحه موردنظر خود وارد کنید.
  • شما می‌توانید یک عکس فوری از صفحه که حاوی عکس‌های شما است را مشاهده کنید.

این مواردی است که می‌توانید هنگام حذف شدن از حساب اینستاگرام، عکس‌های حذف شده خود را بازیابی کنید.

به‌عنوان یک قاعده کلی، همیشه از پشتیبان گیری از تصاویر خود در درایوهای خارجی مطمئن شوید. و اطمینان حاصل کنید که آنها را ساماندهی می‌کنید. زیرا در غیر این صورت پیدا کردن آنها دشوار است، به‌خصوص هنگامی‌که هزاران مورد از آنها دارید.

ما همچنین مقاله ای برای حذف تاریخچه اینستاگرام در سایت تهیه کرده ایم.

سخن پایانی

به خاطر داشته باشید که پاک شدن پست ها در اینستاگرام به‌طور مکرر، می‌تواند نشانه‌ای باشد که شما در حال استفاده نادرست از این پلتفرم هستید. اینستاگرام مکانی برای رشد، اشتراک‌گذاری و برقراری ارتباط است. و آنها سعی می‌کنند تا مکان را برای کاربران کاملاً ایمن نگه دارند. بنابراین اسپم نکنید، کسی را به خطر نیندازید. دستورالعمل انجمن را نقض نکنید و تا حد امکان مفید و خلاق باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون