موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

افزونه ارسال خودکار مطالب وردپرس

افزونه ارسال خودکار مطالب وردپرس

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 00:46

ارسال اتوماتیک مطلب در وردپرس با FeedWordPress

آموزش امنیت اینستاگرام

3.8

از

46

رای


برخی مواقع ممکن هست دو تا سایت وردپرسی داشته باشید که می خواهید مطلبی را بصورت خودکار از یکی دریافت کرده و در سایت دیگر منتشر کنید یا شاید دوست داشته باشید مطالب سایت دیگری را در سایت خودتان نمایش دهید. امروز با ما همراه باشید با ارسال اتوماتیک مطلب در وردپرس

افزونه Feedwordpress افزونه وردپرسی هست که دقیقا این کار رو برای شما انجام میده. شما کافیه این افزونه رو نصب کنید، بعد از نصب افزونه مطابق فیلم آموزشی همین صفحه تنظیماتش رو انجام بدید و آدرس فید rss سایت مربوطه رو بهش اضافه کنید. خواهید دید که feedwordpress بصورت خودکار مطالب منتشر شده در سایت هایی که بهش معرفی کردید رو در سایت شما منتشر خواهد کرد.

البته اینکه با ذکر لینک منبع یا بدون لینک منبع قرار بدید به نیت خودتون بستگی داره. پیشنهاد من این هست که برای اسپم نشدن سایتتون هم که شده ( جدا از بحث کپی رایت ) لینک منبع رو قرار بدید تا نه کسی رو از خودتون ناراحت کرده باشید و نه سایتتون با افت شدید رتبه مواجه بشه.

برای درج خودکار لینک منبع هم میتونید از افزونه feedwordpress source link استفاده کنید.

فیلتر گذاری روی مطالب منتشر شده

در کنار feedwordpress میتونید یک افزونه جانبی نصب کنید تا روی مطالب منتشر شده فیلتر گذاری کنید. بعد از نصب افزونه FeedWordPress Advanced Filters بخش جدیدی به پنل تنظیمات feedwordpress اضافه می شود که با این بخش می توانید فیلتر گذاری هایی نظیر: حذف لینک ها از متن مطالب ، حذف جداول و کد های HTML از مطالب ، حذف تصاویر از مطالب ، ذخیره خودکار تصاویر پست ها در سایت شما و ایجاد تصویر شاخص اتوماتیک از مطالب را داشته باشید.

نکته: برای استفاده صحیح و کامل از FeedWordpress پیشنهاد می کنیم از یک هاست معتبر و حرفه ای و در صورت بالا بودن حجم مطالب ارسالی از یک سرور مجازی استفاده کنید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر