موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

کسب و کار در فیس بوک

کسب و کار در فیس بوک

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 19:07

آموزش امنیت اینستاگرام

راهنمای استفاده از فیسبوک در کسب و کار! این که آیا شما صاحب مشاغل کوچک هستید که از قبل تکنیک های بازاریابی آنلاین را در کارزارهای بازاریابی خود گنجانیده اید ، یا به تازگی شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی در تجارت خود کرده اید ، همیشه ابزارهای جدیدی برای کشف ، نکاتی برای یادگیری و منابع برای بازبینی ، برای به روز ماندن و استفاده از هر سایت رسانه های اجتماعی به طور موثر وجود دارد. .

این راهنما به افزایش استفاده تجاری شما از Facebook ، محبوب ترین سایت شبکه های اجتماعی آنلاین کمک می کند! نکات ، ابزارها و منابع ارائه شده در این راهنما را برای توسعه حضور قدرتمند و مؤثر در فیس بوک استفاده کنید.

1- تفاوت بین پروفایل های فیس بوک ، صفحات و گروه ها

اغلب درباره کاربران جدید فیس بوک در مورد تفاوت بین پروفایل های Facebook ، صفحات و گروه ها سردرگمی زیادی وجود دارد. مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پروفایل ها فقط برای افراد وجود دارد و نه برای مشاغل. ایجاد پروفایل برای یک تجارت ، مطابق با شرایط استفاده فیس بوک است و در هر زمان قابل حذف است.

صاحبان مشاغل کوچک همیشه باید برای ارتقاء عمومی مشاغل خود ، یک صفحه فیس بوک ایجاد کنند. همچنین ارزش جستجوی یک گروه فیسبوک را دارد که می تواند بحث و گفتگو را در بین اعضا تسهیل کند و تجارت شما را آزادانه گسترش دهد ، اما یک صفحه همیشه باید اولین گام برای یک تجارت باشد.

2- چرا به صفحه فیس بوک احتیاج دارید.

گفتن اینکه شما باید یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید زیرا هر کس دیگری این کار را انجام می دهد به تنهایی دلیل خود را برای به دست آوردن شغل خود در فیس بوک نمی داند ، اما این یکی از شش دلیل مهم است.

دلایل ایجاد صفحه فیس بوک برای کسب و کار شما بسیار زیاد است ، فرصتی برای ایجاد مشتری ، کشف بیشتر درباره مخاطبان هدف خود ، اضافه کردن چهره عمومی به نام تجاری خود از این موارد می باشد. اگر تجارت خود را به صورت آنلاین بازاریابی می کنید ، نمی توانید بدون داشتن صفحه فیسبوک برای شغل خود باشید.

3- نحوه ایجاد یک صفحه فیس بوک

شما از قبل می دانید که تجارت شما به فیس بوک نیاز به یک صفحه دارد ، نه یک پروفایل. اما برای ایجاد یک صفحه ، به یک پروفایل نیاز دارید. هر صفحه در فیس بوک به یک حساب شخصی وصل شده است ، بنابراین برای شروع کار با صفحه کار خود ، ابتدا باید در پروفایل شخصی در Facebook ثبت نام کنید.

هنگامی که یک پروفایل شخصی دارید ، روند ایجاد صفحه فیس بوک برای کسب و کار شما چندان دشوار یا وقت گیر نیست ، اما اگر یک لیست آسان برای دنبال کردن مراحل کار را دنبال کنید ، آسان تر است.

4- نحوه ایجاد یک برگه خوش آمدید سفارشی در صفحه Facebook

گذشته از آپلود کردن آرم به عنوان گرافیک نمایه ، کارهای بسیاری را می توانید با صفحه فیس بوک خود انجام دهید. در حقیقت ، هرچه صفحه خود را شخصی سازی کنید و آن را آسان تر کنید تا بازدید کنندگان جدید درگیر شوند ، صفحه فیس بوک شما رونق بیشتری پیدا می کند.

یکی از اولین قدم ها برای ایجاد یک حضور فعال و جذاب در فیس بوک برای کسب و کار شما ، ایجاد یک برگه استقبال سفارشی است. این اولین کاری خواهد بود که بازدید کنندگان جدید هنگام بازدید از صفحه شما مشاهده می کنند ، و این یک فرصت عالی برای صحبت درست با مخاطبان خود ، درگیر شدن با آنها و راهنمایی اقدامات خود در صفحه شما خواهد بود.

5- برنامه های کسب و کار Must-Have برای صفحه Facebook خود

هنگامی که صفحه شما ایجاد شد و برگه استقبال شما سفارشی شد ، می توانید کارهای دیگری را نیز برای بهبود تجربه کاربری برای طرفداران خود انجام دهید. افزودن برنامه های کاربردی نه تنها می تواند صفحه شما را راحت تر مدیریت کند بلکه صفحه شما را به مکانی تعاملی و سرگرم کننده برای طرفداران خود تبدیل می کند.

یک برنامه بی پایان برنامه های فیس بوک وجود دارد که به شما امکان می دهد کارهایی مانند ایجاد نظرسنجی ، اضافه کردن تجارت الکترونیکی ، تنظیم فید وبلاگ و حتی استفاده از فیس بوک برای ارتباطات تلفنی و جلسات را انجام دهید.

6- چگونه می توان جامعه خود را در فیس بوک رشد داد.

هر روز چیزهای زیادی در صحنه رسانه های اجتماعی تغییر می کند ، اما یک چیز قطعی است! گرفتن یک صفحه فیس بوک و توسعه آن به یک جامعه ، کار و سازگاری زیادی می طلبد! همه چیز با ایجاد یک صفحه شخصی سازی شده و مفید شروع می شود ، اما پس از آن به تعامل روزمره می پردازد که باعث ایجاد تفاوت می شود.

در حالی که نوع مشاغل ، مشتریان یا مشتری های شما و صنعت شما می توانند در نحوه استفاده از صفحه Facebook خود نقش داشته باشند ، موارد جهانی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا صفحه کسب و کار شما به یاد ماندنی ، مرتبط و مکانی مورد علاقه برای طرفداران شما باشد.

7- تبلیغات فیس بوک

تبلیغات در فیس بوک یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن کلمه در مورد شغل و صفحه کسب و کار شما است! تبلیغات Marketplace در Facebook به شما امکان می دهد صفحه خود را درست در Facebook تبلیغ کنید! و فیس بوک تعدادی ابزار برای کمک به شما در انجام این کار موثر فراهم می کند.

در حقیقت ، “راهنمای تبلیغات فیس بوک” فیس بوک شما را در کل مراحل تبلیغاتی ، از جمله برنامه ریزی ، ایجاد تبلیغات ، آزمایش و درک آمار بینش ، طی می کند. این یک شروع عالی برای هر صاحب مشاغل کوچک است که علاقه مند به تبلیغ فیس بوک است.

8- استفاده از فیس بوک برای شبکه های حرفه ای

استفاده از فیس بوک برای ارتقاء مشاغل شما می تواند فراتر از صفحه شما و تبلیغ صفحه شما باشد! همچنین می توانید برای برقراری ارتباط با همکاران و آینده نویسان ، از حساب شخصی خود استفاده کنید! مکالمات و شبکه را به صورت آنلاین شروع کنید.

راهنمای استفاده از فیسبوک در کسب و کار

بزرگترین چالش در اینجا مدیریت خط شخصی و تجاری و مراقبت از اطمینان از تمام تعامل های حرفه ای شما است. با اهداف واضح و برنامه ریزی برای مدیریت اتصالات خود ، می توانید از فیس بوک برای شبکه سازی و توسعه روابط تجاری عالی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: فیسبوک – پلت فرم تحقق رویای شما در کسب درآمد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر