موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 13 مهر 1400 ساعت 23:06

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که پسورد حساب کاربری اینستاگرام خود را فراموش کنید و نتوانید وارد حسابتان شوید. این مسئله خیلی طبیعی است هر روزه برای کاربران زیادی در برنامه های گوناگون پیش می آید. خوشبختانه instagram راهکار بسیار ساده و خوبی برای بازیابی رمز اینستاگرام قرار داده است و شما می توانید به سادگی پسورد اکانتتان را بازیابی کنید و وارد حسابتان شوید. در این مطلب روش های بازیابی پسورد اینستاگرام را به شما به صورت تصویری آموزش خواهیم داد.

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش بازیابی رمز اینستاگرام (Recovery Password)

همگی ما این مطلب را می دانیم که انتخاب پسوردهای آسان برای حساب کاربری اصلا کار درستی نیست و این موضوع باعث می شود که امکان لو رفتن رمز عبور و هک شدنمان بسیار راحت صورت گیرد. بنابراین بسیار توصیه می شود که در انتخاب رمز عبور ترکیبی از اعداد و حروف را بکار بگیریم. اما از طرفی دیگر تعدد حساب های کاربری مختلف در برنامه های گوناگون باعث می شود که درصد فراموش کردن رمز عبور مربوط به حساب های مختلف به حد بالایی برسد. برای خیلی از ما اتفاق افتاده است که حداقل یک بار پسورد مربوط به حسابمان را فراموش کنیم. در این مطلب قصد داریم به صورت تصویری به شما نحوه بازیابی رمز اینستاگرام را آموزش دهیم. بازیابی رمز اینستاگرام بسیار کار آسانی است و شما می توانید در طی چند مرحله ساده و با چند کلیک اقدام به این کار نمایید.

شما از دو طریق می توانید به صفحه بازیابی رمز اینستاگرام دست یابید. در روش اول با باز کردن اینستاگرام و از طریق صفحه لاگین (صفحه ورود) می توانید این کار را انجام دهید. برای شروع بایستی نام کاربری یا ایمیلی که با استفاده از آن اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام نموده اید را وارد کنید. و از پایین صفحه نیز گزینه Forgot Password را که در تصویر مشخص کرده ایم انتخاب کنید.

lazy_placeholder.gif

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق برنامه Instagram میسر است.

با این کار شما به صفحه ای هدایت می شوید که در آن از شما پرسیده می شود از چه طریق می خواهید به رمز جدیدتان برسید. شما می توانید در این بخش یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید.

lazy_placeholder.gif

رمز جدید می تواند از طریق پیام، ایمیل و یا حساب فیس بوک شما بازیابی شود.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق SMS زمانی ممکن است که شما در گذشته شماره تلفنتان را در اینستاگرام وارد کرده باشید و در غیر اینصورت این امکان برایتان وجود نخواهد داشت. ایمیل نیز در صورتی قابل دسترس است که رمز عبور ایمیلتان را داشته باشید و یا حساب ایمیلتان را در گوشی یا کامپیوترتان داشته باشید. در صورتیکه قبلا حساب فیس بوک و اینستاگرامتان را به هم اتصال داده باشید بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیس بوک نیز یکی از گزینه های پیش روی شما خواهد بود. با توجه به امکان دسترسی تان به هر یک از موارد بالا آن را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

در مرحله بعد از در صورتیکه شما گزینه ایمیل را انتخاب کرده باشید از شما خواسته می شود تا آدرس ایمیلتان را وارد کنید. در صورت انتخاب شماره تلفن در مرحله قبل بایستی شماره تلفنی که با آن وارد اینستاگرام شده بودید تا وارد کنید. همچنین در صورت انتخاب گزینه فیس بوک بایستی آیدی فیس بوک خود را وارد کنید. پس از آن به سراغ برنامه مورد نظر ( ایمیل یا فیس بوک یا SMS) رفته و منتظر پیامی همچون تصویر زیر باشید:

lazy_placeholder.gif

برای بازیابی پسورد باید بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

بعد از این بخش به صفحه ای هدایت می شوید که در آن از شما خواسته شده است یک رمز عبور جدید انتخاب کنید. یک پسورد مناسب جدید انتخاب و در این بخش وارد کنید. سپس پسورد جدیدتان را عینا در خط بعدی تکرار کرده و بر روی گزینه Reet Password کلیک کنید. بازیابی رمز اینستاگرام شما به اتمام رسیده است و شما می توانید با حساب کاربری خود و رمز عبور جدیدی که دریافت کردید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت رسمی اینستاگرام

در صورت تمایل می توانید اعمال فوق را از طریق وب سایت اینستاگرام پیگیری کنید. برای اینکار باید به صفحه مورد نظر در اینستاگرام وارد شوید که لینک آن را در این بخش در اختیار شما قرار داده ایم. پس از ورود به این صفحه باید بر روی گزینه Login همانند تصویر کلیک کنید.

lazy_placeholder.gif

وب سایت اینستاگرام برای ورود به بخش بازیابی رمز اینستاگرام

در صفحه مورد نظر پس از وارد کردن آیدی اینستاگرام و یا ایمیل در پایین صفحه بر روی کلمه Forgot Password کلیک کنید. در صفحه بعد اینستاگرام برای اطمینان از اینکه شما ربات نیستید سوالی از شما می پرسد. به سوال عنوان شده با دقت پاسخ دهید. پس از این مرحله ایمیلی به حساب شما فرستاده می شود و در ادامه شما بایستی مثل روش اول پسورد جدید را دو بار وارد و گزینه Reset Password را انتخاب کنید.

علاقمندان می توانند سایر آموزش های کارا در رابطه با اپلیکیشن شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام را از طریق وبلاگ ما پیگیری نمایند. همچنین می توانید آخرین آپدیت اینستاگرام را که در وبلاگ قرار داده ایم به صورت مستقیم دانلود نموده و از قابلیت جدیدی که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است یعنی قابلیت تماس تصویری اینستاگرام استفاده کنید. آموزش برقراری تماس تصویری در اینستاگرام در مطلبی تحت همین عنوان در وبلاگ ما قابل دسترس است و شما می توانید از این مطلب و سایر مطالب ما در این زمینه استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر