موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف خود به خود پیام در تلگرام

حذف خود به خود پیام در تلگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 30 بهمن 1397 ساعت 19:11

4.75/5 (4)

آموزش امنیت اینستاگرام

در پیام رسان تلگرام قابلیتی وجود دارد که با استفاده از آن می توان حذف خودکار تصاویر ارسالی را در زمان مشخص شده ، تنظیم نمود. در این حالت عکس ارسال شده پس از باز شدن در گوشی مخاطب و پس از گذشت زمان تعریف شده از بین رفته و به هیچ عنوان امکان بازیابی آن وجود ندارد. کاربرانی که به دلایل مختلف تمایلی به مشاهده دائمی و ذخیره تصاویر توسط مخاطبان خود را ندارند می توانند از این قابلیت بهره لازم را ببرند. لازم به ذکر است در حال حاضر استفاده از این قابلیت فقط برای نسخه های موبایلی تلگرام امکانپذیر است.

روش حذف خودکار عکس های ارسالی در تلگرام به شرح زیر است :

1- پیام رسان تلگرام را به روز رسانی کنید.

2- مخاطب خود جهت ارسال عکس را انتخاب کرده و علامت سنجاق در پایین را لمس کنید.

3- عکس مورد نظر را انتخاب و با دو بار ضربه بر روی آن ، عکس را بزرگ کنید.

4- از پایین عکس گزینه تایمر را انتخاب و مدت زمان مورد نظر که بین 1 تا 60 ثانیه است را تعیین و در آخر گزینه Done را لمس و عکس را ارسال کنید.

نکات تکمیلی جهت حذف خودکار عکس های ارسالی در تلگرام :

– تصویر پس از ارسال و باز شدن توسط مخاطب، نمایش داده خواهد شد و پس از سپری شدن مدت زمان تنظیم شده ، تصویر در سابقه چت فرستنده و گیرنده از بین خواهد رفت.

– امکان ذخیره اینگونه از تصاویر توسط گیرنده وجود ندارد.

– امکان استفاده از این قابلیت برای چت دو نفره است و در گروه های تلگرام قابل استفاده نمی باشد.

– در صورت تمایل به استفاده از این قابلیت برای چند تصویر بایستی تنظیم تایمر برای هر کدام از آنها بصورت جداگانه انجام گیرد.

– در صورتیکه فرد دریافت کننده تصویر اقدام به گرفتن عکس از صفحه نمایشگر (screenshot) نماید ، پیامی به فرستنده تصویر ارسال شده و وی را از این اقدام آگاه می کند.

Tags:

social media tricks telegram account telegram trick tips and tricks ترفند تلگرام ترفندهای شبکه های اجتماعی حذف خودکار عکس زمانبندی حذف تصویر در تلگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر