آموزش امنیت اینستاگرام

متن تبلیغاتی فروشگاه مواد غذایی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 19 بهمن 1400 ساعت 19:10

آموزش امنیت اینستاگرام

شاید تبلیغ کردن برای کسب و کارهایی مثل سوپرمارکت , که جزء مشاغل خدماتی هستند , کمی سخت به نظر برسد اما می توان با کمی خلاقیت برای این کسب و کارها نیز تبلیغات مناسبی تهیه و منتشر کرد.

یکی از بهترین و ارزان ترین شیوه های تبلیغ برای سوپرمارکت , چاپ و توزیع تراکت های تبلیغاتی با متن های جذاب است که می تواند توجه مشتریان را به خود جلب نموده و فروش و درآمد را افزایش دهد.

برای این که بیشتر با نحوه ی نگارش یک متن تبلیغاتی برای تراکت آشنا شوید در زیر چند نمونه از این متن ها را قرار می دهیم تا با کمک آن ها بتوانید برای سوپرمارکت خود یک تراکت تبلیغاتی جالب درست کنید.

نمونه متن اول :
سوپرمارکت …… ( نام سوپرمارکت را بنویسید )
سوپرمارکت …. افتخار دارد که به صورت شبانه روزی و همچنین در ایام تعطیل با ارائه ی محصولات با قیمت مناسب , نیازهای کلیه ی شهروندان گرامی را تامین نماید. رضایت مشتریان ما نشانه ی کیفیت خدمات ما است.
نشانی : ……………….. , تلفن : ………………………….

نمونه متن دوم :
بهترین سوپرمارکتی که می شناسید
همه ی محصولاتی که می خواهید به صورت شبانه روزی در دسترس شما است. کافی است به سوپرمارکت …… مراجعه و بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت انتخاب کنید. امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی یا تلفنی و تحویل محصولات درب منزل , خدمت دیگری است که سوپرمارکت ما را شایسته ی رضایت شما می سازد.
نشانی : ……………………… , تلفن : ……………………….. , وبسایت : ……………………………

نمونه متن سوم :
یک سوپرمارکت برای همه ی خریدها
سوپرمارکت ………….. با ارائه ی محصولات متنوع با قیمت های مناسب همه ی نیازهای شما شهروندان گرامی را برآورده می سازد. بی شک تنوع محصولات با برندهای گوناگون شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری خواهد داد.
نشانی :………………… , تلفن : ………………………..

نمونه متن چهارم :
سوپرمارکتی برای تمام اهالی ( اهل محل )
هر چیزی که بخواهید در سوپرمارکت …. پیدا می شود. ارائه ی انواع محصولات در سوپرمارکت ما , همه ی نیازهای شما و اعضای خانواده تان را برطرف و از صرف وقت و هزینه برای طی مسافت و خرید از سایر فروشگاه ها جلوگیری می نماید. کافی است به فروشگاه ما سر بزنید.
نشانی : ………………….. , تلفن : …………………….

supermarket.jpg

سوپرمارکت خود را در وی فود معرفی و مشتری جذب کنید

با ثبت نام رایگان در شبکه ی صنایع غذایی وی فود می توانید سوپرمارکت خود را به هزاران نفر معرفی کرده و فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

ثبت نام رایگان سوپرمارکت ها : ثبت نام

امکان تبلیغ رایگان , درج آگهی و برقراری ارتباط با فعالان صنایع غذایی ( شرکت های پخش , تولیدکنندگان مواد غذایی و … ) از امکانات مفیدی است که با ثبت نام در شبکه ی صنایع غذایی وی فود در اختیارتان قرار می گیرد. پس همین الان ثبت نام کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون