موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

تنظیمات sms در آیفون

تنظیمات sms در آیفون

نویسنده : معین | زمان انتشار : 15 شهریور 1398 ساعت 22:07

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان تنظیمات sms در آیفون را مطالعه خواهید کرد.

تنظیمات اس ام اس در آیفون : گوشی های آیفون از جمله گوشی های هستند که طرفداران بسیاری داشته اند ولی اگر از افرادی هستید که به تازگی گوشی آیفون خریداری نموده اید قطعا با برخی از تنظیمات آن از جمله تنظیمات اس ام اس در آیفون آشنایی کامل ندارید.در بسیاری از مواقع آنقدر حجم پیام های ما زیاد می شود که نمی توانیم به صورت دستی برای حذف آنها اقدام کنیم و افزایش این تعداد پیام ها ما را خسته می کند.خوشبختانه در آیفون برای کاربران تنظیماتی قرار داده شده که کاربر می تواند به وسیله آن مشخص کند که بعد از یک زمان خاص ، پیام های قدیمی به صورت خودکار حذف شوند و نیازی به حفظ دستی نباشد.

آموزش امنیت اینستاگرام

حذف پیام های زمان بندی شده

تنظیمات اس ام اس در آیفون : برای اینکار لازم است مراحل زیر را سپری کنید که بسیار ساده نیز می باشد:

1)اول از هر چیزی باید به تنظیمات یا settings گوشیتان بروید.

2) سپس از قسمت Message History گزینه Keep Messages را انتخاب نمایید.

3)حالا مشاهده می کنید که گزینه های مختلفی برای شما نشان داده می شود که شامل 30Days و 1Year و Forever می باشد و شما می توانید زمانی را که مد نظرتان است انتخاب نمایید.

4)پس از آن منوی برای شما نشان داده می شود که شامل گزینه Delete است و باید برای حذف پیام های قدیمی تر از زمان مشخص شده روی آن کلیک نمایید.

iMessage آیفون

1)در صورتی که قصد دارید زمانی که پیغامی به واسطه سیستم iMessage  برایتان ارسال شده است از زمان مطالعه آن به واسطه شما،به طرف مقابل اطلاع داده شود گزینه send read receipts  را On  نمایید.

2)اگر شما اقدام به فعال سازی گزینه Send as sms کرده باشید ، و به واسطه سرویس ای مسیج قادر به ارسال پیامی نباشید، به شکل شکل اتوماتیک پیام به واسطه سیم کارت ارسال می گردد.

3)اگر با این سرویس ، اقدام به ارسال پیامی کرده باشید و طرف مقابل به اینترنت وصل نباشد بعد از دسترسی او به اینترنت،پیام ارسال می شود.

آیا مقاله تنظیمات اس ام اس در آیفون برای شما مفید بود ؟

مجله تکنولوژی زوم تک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر