موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

تبلیغات در استوری اینستاگرام

تبلیغات در استوری اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 05 فروردین 1398 ساعت 23:29

آموزش امنیت اینستاگرام

100x56.jpg

02 جولای

تبلیغات در استوری اینستاگرام

دکتر ایرج وثوقی2018-07-03T17:40:03+00:00 By دکتر ایرج وثوقی اینستاگرام آشنایی با اینستاگرام, آموزش استفاده از اینستاگرام, افزایش بازدید پست های اینستاگرام, افزایش فالوور اینستاگرام, افزایش لایک در ایستاگرام, اموزش گذاشتن استوری در اینستاگرام, بازاریابی در اینستاگرام, پنل شبکه اجتماعی, پنل مدیریت شبکه های اجتماعی, تبلیغات در استوری اینستاگرام, تبلیغات در اینستاگرام, دیجیتال مارکتینگ دکتر وثوقی

در این مقاله نکاتی در خصوص تبلیغات در استوری اینستاگرام ارائه می دهیم.
از زمان راه اندازی استوری در اینستاگرام، کسب و کار ها از آن نهایت استفاده را کرده اند. بیش از 50 درصد از کسب و کارها در طول یک ماه حداقل یک استوری در اینستاگرام منتشر می کنند و بیش از 300 میلیون حساب کاربری فعال در سراسر جهان این استوری ها را تماشا می کنند. ایجاد استوری در اینستاگرام، به یک روش قدرتمند برای تبلیغات کسب و کارها تبدیل شده است.

اثر بخشی تبلیغات به وسیله استوری های اینستاگرام

در طی مطالعاتی در ایالات متحده امریکا، متوجه شدیم که استراتژی های تبلیغاتی از جمله تبلیغات پر بازده، تبلیغات در موبایل و انتقال سریع اطلاعات با استوری های اینستاگرام همخوانی دارند. اثربخشی تبلیغات در استوری براساس دو عامل تعیین می شود: موفقیت و واکنش. معیار موفقیت، میزان توجه به تبلیغ را اندازه می گیرد(دیده شدن تبلیغ و به یاد آوردن آن توسط افراد). معیار واکنش، احتمال واکنش مثبت بیننده را اندازه می گیرد (تا چه اندازه ممکن است فرد خرید کند).
کمپین های ایجاد شده به وسیله استوری اینستاگرام، تا امروز نرخ بازگشت سرمایه خوبی داشته اند.

ملاحظات لازم برای تبلیغات در استوری اینستاگرام

در اینجا چند نکته از مطالعه اخیر فیس بوک برای تبلیغات در استوری اینستاگرام را ارائه می دهیم.

1. مرتبط بودن به طور متوسط، تبلیغات با اثربخشی بالا در استوری های اینستاگرام، بسیار با موضوع صفحه مرتبط هستند. این تبلیغات توجه مخاطب را جلب می کردند و برای افراد به راحتی قابل درک بودند.

2. کوتاه بودن به طور متوسط، تبلیغات با اثربخشی بالا در استوری های کوتاهتر قرار داشتند.


3. انتقال سریع اطلاعات

در تبلیغات در استوری با چندیدن صفحه، به طور متوسط مدت زمان نشان دادن هر صفحه، در تبلیغات با اثربخشی بالا، کوتاه تر از آگهی های ناکارآمد بود.
4. نمایش محصولات و نحوه استفاده از آنها
تبلیغاتی که نحوه کار با محصول را نشان می دهند اثربخش ترند.
5. برای موثر بودن، تبلیغات، باید برای تلفن همراه بهینه سازی شده باشند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر