چگونه با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیریم؟
روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با اینستاگرام وجود دارد که ما در این مقاله آن ها را بررسی می کنیم.
روش های اول:
۱- تماس به صورت مستقیم
از این روش معمولا پاسخی دریافت نخواهید کرد، خط های تلفنی اینستاگرام بهترین راه نسبت به راه های ارسال پیام یا ایمیل که تضمینی برای دریافت پاسخ ندارند، است.
اینستاگرام بیشتر از ۷۰۰ میلیون کاربر جهانی دارد، بنابراین طبیعی است که به خاطر تماس های متعدد نتوان به راحتی تماس برقرار کرد.
۲- بازدید از صفحه پشتیباتی اینستاگرام
به صفحه https://help.instagram.com بروید و روی سرفصل های سمت چپ کلیک کنید وموضوع مورد نظرتون رو انتخاب کنید. همچنین شما می تونید کلمات کلیدی را در نوار جست و جو بنویسید و مطلبی که تمایل دارید را پیدا کنید.
۳- ارسال ایمیل
ارسال ایمیل به support@instagram.com که شامل نام کاربری اینستاگرام شما، نوع مشکل شما و هر نوع اطلاعاتی که از نظر شما نیاز است را بنویسید.
شانس شما برای دریافت ایمیل پاسخ از طرف اینستاگرام بسیار پایین است.
ایمیل خود را مختصر و به همراه کلیه اطلاعات مورد نیاز ارسال کنید.
۴- ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی
این راه، راهی طولانی است اما گاه و بی گاه اینستاگرام به سوالاتی که از طریق شبکه های اجتماعی پرسیده می شوند پاسخ می دهد.
شبکه اجتماعی اینستاگرام در Twitter : وارد صفحه اینستاگرام در تویتر شوید، روی Tweet to instagram کلیک کنید و پیغام خود را بنویسید و روی Tweet کلیک کنید.
شبکه اجتماعی اینستاگرام در Facebook : وارد شبکه اینستاگرام در Facebook شوید. گزینه Message رو انتخاب کنید و پیغام خود را بنویسید و گزینه ارسال رو بزنید.
روش های دوم :
گزارش مشکلات از طریق مرورگر کامپیوتر
۱ – سایت مرکز پشتیبانی اینستاگرام را باز کنید : https://help.instagram.com/
۲ – روی Privacy and Safety Center کلیک کنید.
۳ – گزینه Report Something رو انتخاب کنید.
۴ – دسته بندی مورد نظر خود را از سمت چپ انتخاب کنید.
Hacked Accounts
در صورت هک شدن اکانت خود این گزینه را انتخاب کنید.
Impersonation Accounts
در صورتی که اکانت شما رو کسی جعل هویت کرده این گزینه را انتخاب کنید.
Underage Children
در صورتی که پیجی متعلق به فردی زیر ۱۳ سال پیدا کردید از این گزینه استفاده کنید.
Hate Accounts
از این گزینه در صورتی که پیج حاوی سخنان نفرت انگیز مشاهده کردید استفاده کنید.
ExposedPrivateInformation
در صورتی که متوجه شدید فردی اطلاعات شخصی فردی دیگر را منتشر کرده است از این گزینه استفاده کنید.
Self-Injury
درصورت مشاهده خودآزاری و پستی که مشاهده کنید فردی در حال آسیب زدن به خودش است، این گزینه را انتخاب کنید.
Abuse & Spam
در صورت مشاهده پست spam یا هرز از این گزینه استفاده کنید.
Exploitation
در صورت مشاهده مواردی مرتبط با قاچاق انسان این گزینه را انتخاب کنید.
Other Types of Reports
در صورت پیدا نکردن گزینه مناسب دلیل خود، این گزینه را انتخاب کنید.
۵- به سوالات پاسخ دهید.
براساس موضوعی که انتخاب کرده اید باید به سوالات پاسخ دهید یا از منو گزینه ای انتخاب کنید یا فرمی را پر کنید.
Hacked Accounts
یکی از گزینه های زیر این موضوع رو انتخاب کنید و طبق دستورالعمل ادامه دهید.
Impersonation Accounts
یکی از گزینه های زیر این موضوع رو انتخاب کنید و طبق دستورالعمل ادامه دهید.
Underage Children
روی گزینه How do I report کلیک کنید، روی fill out this form کلیک کنید و اطلاعات مورد نظر را وارد کنید و روی send کلیک کنید.
Hate Accounts
روی لینک Reporting harassment کلیک کنید، روی Report it کلیک کنید و Send را انتخاب کنید.
Exposed Private Information
روی لینک Report it to us کلیک کنید، فرم مربوطه را پر کنید و Send را انتخاب کنید.
Self-Injury
روی لینک مربوطه کلیک کنید ، روی Report کلیک کنید، فرم مزیوطه را پر کنید، Send را انتخاب کنید.
Abuse & Spam
روی لینک مربوطه کلیک کنید ، روی Report کلیک کنید، فرم مریوطه را پر کنید، Send را انتخاب کنید.
Exploitation
یکی از گزینه های زیر این موضوع رو انتخاب کنید و طبق دستورالعمل ادامه دهید.
Other Types of Reports
روی یکی از لینک های این پیج کلیک کنید، Report یا contact یا fill out یا let us know را انتخاب کنید، فرم مربوطه را پر کنید و send را انتخاب کنید.
منتظر حل شدن مشکل باشید. احتمالا شما پیامی از اینستاگرام دریافت نکنید اما واکنش اینستاگرام در اکانت شما نشون داده میشه، در صورت حل نشدن مشکل بعد از ۱ هفته شما می تونید دوباره مشکل خود را ارسال کنید.
روش سوم :
از طریق موبایل
۱- وارد برنامه اینستاگرام شوید.
۲ – وارد پروفایل خود شوید.
۳ – در گوشی های آیفون روی آیکون تنظیمات و در گوشی های اندروید روی … کلیک کنید.
۴ – گزینه Report a Problem را انتخاب کنید.
۵ – یکی از گزینه ها رو انتخاب کنید.
Spam or Abuse (iPhone) یا Report Spam یا Abuse (Android)
مرکز پشتیبانی اینستاگرام را باز می کند.
Something Isn’t Working یا Report a Problem
صفحه ای برای نوشتن مشکل شما باز می شود.
General Feedback یا Send Feedback
صفحه ای برای نوشتن واکنش شما باز می شود.
۶ – منتظر حل شدن مشکل خود باشید.
منبع: https://www.wikihow.com/Contact-Instagram
امتیاز به این مطلب
- کاربردی بودن مطلب
- با کیفیت بودن مطلب
- خاص بودن مطلب
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
Post Views: 1,664