موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

معنی تگ در اینستاگرام

معنی تگ در اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 22:10

اگر جزء کاربران فعال اینستاگرام باشید با مفهوم تگ کردن در اینستاگرام آشنا شده اید. در واقع تگ کردن افراد در اینستاگرام یکی از امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار دارد تا از این طریق بتوانند در یک عکس و یا در زیر یک پست به افراد دیگر اشاره کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش نحوه تگ كردن افراد در اينستاگرام آشنا کنیم. برای این منظور لازم است ابتدا بدانیم تگ كردن در اينستاگرام به چه معناست و چگونه افراد را در اینستاگرام تگ کنیم؟ برای دریافت پاسخ سوالات خود و آشنایی با تگ و منشن با ما همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

موضاعاتی که در این مقاله آموزش می بینیم:

تگ كردن در اينستاگرام چیست؟

برچسب زدن آی دی اکانت دیگران در بخش های مختلف اینستاگرام را تگ کردن در اینستاگرام می گویند. قابلیت منشن/تگ کردن در اینستاگرام یک روش اشاره کردن کاربران به یک پست یا استوری خاص است. در اینستاگرام امکان تگ کردن افراد در بخش های مختلف وجود دارد. نحوه تگ کردن افراد در اینستاگرام به این صورت است که قبل از نام کاربری شخص مورد نظر کاراکتر @ را وارد کرده و از لیست ظاهر شده نام کاربری شخص را انتخاب می کنیم.

mizbanfamag.gif

انواع روش تگ کردن در اينستاگرام

در اینستاگرام روش های مختلفی برای تگ کردن افراد وجود دارد و هر کدام کاربرد خود را دارند.

در ادامه با انواع روش های منشن کردن در اینستاگرام آشنا می شوید:

تگ کردن در پست اینستاگرام

یکی از روش های تگ کردن در اینستاگرام تگ روی پست (عکس یا ویدیو) است. به عنوان مثال اگر می خواهید یک عکس گروهی را به اشتراک بگذارید می توانید تمام افرادی که در عکس حضور دارند را روی عکس برچسب گذاری (تگ) نمایید. در این صورت کاربران با ضربه زدن روی آیکن آدمک ظاهر شده روی عکس نام و لمس نام اکانت به حساب کاربری شخص مورد نظر هدایت می شوند.

learn-how-to-tag-people-on-instagram27.jpg

تگ كردن در کامنت اينستاگرام

تگ کردن در کامنت اینستاگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور مثال برخی از پیج های تجاری با طرح یک مسابقه فالوورهای خود را تشویق به منشن دیگران زیر پست می کنند. هدف از انجام این کار معرفی برند خود به دیگر کاربران و افزایش فالوور است. همچنین گاهی ممکن است از یک پستی در اینستاگرام خوشتان بیاید و مایل باشید آن را به دوستانتان هم نشان دهید برای این منظور می توانید اکانت دوستان خود را در کامنت زیر پست منشن کنید.

learn-how-to-tag-people-on-instagram26.jpg

تگ كردن در استوری اينستاگرام

خبر خوب این است که امکان تگ کردن در استوری اینستاگرام به لیست قابلیت های اینستاگرام اضافه شده است. در مواردی که بخواهید از شخصی تشکر کنید و یا شخصی را که در عکس شما حضور دارد به دیگران معرفی کنید و … می توانید اکانت او را در استوری خود تگ کنید.

learn-how-to-tag-people-on-instagram29.jpg

منشن کردن در بیو اینستاگرام

یکی دیگر از روش های تگ کردن در اینستاگرام، منشن کردن افراد در بخش بیو (Bio) اینستاگرام است. در این صورت اکانت مورد نظر برای عموم نمایش داده می شود. این روش بیشتر برای معرفی پیج کاری در پیج شخصی و بالعکس استفاده می گردد. برای تگ کردن یک اکانت در بیو اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

  1. در تب پروفایل شخصی خود روی دکمه Edit Profile کلیک کنید.
    learn-how-to-tag-people-on-instagram1.jpg
  2. در پنجره ظاهر شده روی قسمت Bio ضربه بزنید تا باز شود.
    learn-how-to-tag-people-on-instagram2.jpg
  3. در بخش Bio کاراکتر @ را وارد و سپس نام اکانت پیج مورد نظر را وارد نمایید. از لیست اسامی پیشنهادی ظاهر شده اکانت مورد نظر را انتخاب نمایید.
    learn-how-to-tag-people-on-instagram3.jpg
  4. در نهایت روی آیکن تیک بالای صفحه ضربه بزنید تا تغییرات اعمال گردد.
    learn-how-to-tag-people-on-instagram4.jpg
  5. پس از تگ کردن نام اکانت مورد نظر را به صورت لینک در قسمت بیو پروفایل خود مشاهده خواهید کرد.
    learn-how-to-tag-people-on-instagram5.jpgبا این روش می توان پیج کاری خود را در قسمت بیو اینستاگرام تگ کرد تا برای عموم نمایش داده شود.
    icon-false.png نکته: در این حالت علاوه بر افرادی که شما را دنبال کرده اند هر کسی وارد اکانت شما شود به قسمت بیو اکانت شما دسترسی خواهد داشت.

کاربرد تگ در اینستاگرام

تگ و منشن در اینستاگرام هر دو یک کار را انجام می دهند و آن هم برچسب گذاری یک اکانت است. تگ در اینستاگرام زمانی استفاده می شود که مثلا بخواهید کسی را در عکس خود تگ نمایید. اما واژه منشن کردن بیشتر برای استوری و کامنت کاربرد دارد.

آنچه لازم است در مورد تگ کردن در اینستاگرام بدانیم:

در این مطلب از مجموعه آموزش های اینستاگرام سعی کردیم شما را با نحوه تگ کردن در اینستاگرام آشنا کنیم. اگر می خواهید بدانید تگ كردن در اينستاگرام چیست پس از مطالعه این مقاله از میزبان فا مگ به طور کامل با این قابلیت کاربردی اینستاگرام آشنا می شوید. از اینکه تا انتها میزبان فا مگ را همراهی کردید متشکریم. سوالات خود را پیرامون موضوع تگ کردن در اینستاگرام در بخش دیدگاه ها ثبت نمایید.

آموزش اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر