موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود واتس اپ با قابلیت دانلود وضعیت

دانلود واتس اپ با قابلیت دانلود وضعیت

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 28 اسفند 1397 ساعت 17:28

یکی از امکانات بسیار جالب توجهی که پیام رسان واتساپ برای کاربران خود در نظر گرفته است امکان قرار دادن یک متن، تصویر و یا یک ویدیو به عنوان استاتوس می باشد که می تواند برای 24 ساعت در پروفایل کاربری شما قرار بگیرید تا مخاطبین شما بتوانند آن را مشاهده نمایند. اما نکته ای که در این میان وجود دارد که شما تنها می توانید استاتوس های واتس اپ دیگران را تماشا کنید و در صورتی که از آن ها خوشتان بیاید، نمی توانید آن را ذخیره کنید. واتس اپ این امکان را در اختیار کاربران قرار نداده است اما برنامه های جانبی بسیاری وجود دارد که می تواند این امکان را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا برنامه ای را برای دانلود وضعیت واتساپ و ذخیره استاتوس دیگران معرفی کرده و روش کار با آن را توضیح دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود وضعیت واتساپ

در گذشته در رابطه با این امکان واتس اپ مفصلا توضیح دادیم و در این بخش تنها به اشاره کوچکی در رابطه با این قابلیت واتس اپ بسنده خواهیم نمود. با استفاده از وضعیت واتس اپ شما می توانید همچون استوری اینستاگرام، یک تصویر، یک متن یا یک ویدیو چند ثانیه ای را برای 24 ساعت روی پروفایل کاربری خود قرار دهید. حال مخاطبین شما می توانند آن تصویر یا ویدیو را مشاهده نمایند و پس از 24 ساعت استاتوس آپلود شده به صورت خودکار ناپدید خواهد شد و مخاطبینتان دیگر دسترسی به آن نخواهند داشت.

اما همانطور که اشاره شد، استاتوس های واتساپ تنها برای 24 ساعت قابل مشاهده هستند و پس از طی این مدت دیگر ناپدید خواهند شد. برای ذخیره وضعیت واتساپ تنها روشی که می توان استفاده نمود استفاده از قابلیت اسکرین شات گوشی می باشد که در زمانی که قصد ذخیره فیلم استاتوس واتساپ را داشته باشیم، ناکارآمد خواهد بود. با این حساب بهترین روش برای این منظور استفاده از برنامه هایی برای دانلود وضعیت واتساپ می باشد.

دانلود استاتوس واتساپ همچون دانلود استوری اینستاگرام از طریق خود برنامه واتس اپ قابل انجام نبوده و نیاز است تا از برنامه های جانبی برای این امر استفاده نمود. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که در صورتی که از برنامه هایی نظیر واتس اپ پلاس یا واتس اپ جی بی استفاده می کنید، نیازی به نصب برنامه اضافه برای دانلود وضعیت های واتس اپ ندارید و با استفاده از همان برنامه ها امکان این امر برای شما وجود دارد. اما در صورتی که از نسخه رسمی واتس اپ استفاده می کنید، برای دانلود استوری های واتس اپ نیاز است که از برنامه هایی نظیر برنامه سبک و کارآمد Status Downloader استفاده نمایید.

lazy_placeholder.gif

تصاویری از محیط برنامه Status Downloader For WhatsApp

برنامه Status Downloader

برنامه Status Downloader از جمله برنامه های مخصوص دانلود وضعیت واتساپ می باشد که بسیار پرطرفدار بوده و بیش از 5 میلیون بار تاکنون از گوگل پلی دانلود شده است. کار با این برنامه بسیار ساده بوده و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده و سختی ندارد. با استفاده از این برنامه قادرید، استاتوس های واتساپ شامل ویدیو، تصویر و یا گیف ها را دانلود کرده و در حافظه گوشی خود ذخیره نمایید.

برای دانلود وضعیت واتساپ با استفاده از این برنامه تنها کافی است یک بار استاتوس مورد نظر خود را در واتس اپ تماشا نمایید. سپس برنامه Status Downloader را اجرا کرده و سپس استاتوس مشاهده شده را در آن مشاهده کرده و در صورت دلخواه آن را ذخیره نمایید. شما می توانید با استفاده از این برنامه به طور مستقیم استاتوس های دیگران به در صفحه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید. می توانید تصاویر پروفایل را نیز دانلود کرده و استاتوس ها را زوم کنید.

دانلود Status Downloader

علاقه مندان به این برنامه می توانند از طریق لینک ارائه شده در زیر و یا مستقیما از طریق گوگل پلی، اقدام به دانلود برنامه Status Downloader نموده و پس از آن به راحتی استاتوس های واتس اپ را دانلود کنند. همانطور که اشاره شد این برنامه تاکنون بیش از 5 میلیون بار از طریق گوگل پلی دانلود شده است و موفق شده امتیاز خوب 4.3 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. این برنامه بسیار سبک بوده و تنها با حجم 1.9 مگابایت قادر است شما را به هدف خود برساند.

دانلود Status Downloader

این نوشته به زبان های دیگر : lazy_placeholder.gifEnglish (English) lazy_placeholder.gifEspañol (Spanish)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر