موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

suggestedدر اینستا

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 00:04

d4dbd101-f8e8-489f-84c6-c19f10569bb8.jpg

لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم که در مورد اصول ارائه لیست پیشنهاد فالو Suggested در اینستاگرام صحبت کنیم با روبوکلیک همراه باشید...

آموزش امنیت اینستاگرام

در برخی از شرایط برایتان پیش می آید که با یک لیست پیشنهادی از اکانت کاربران مختلف از طرف اینستاگرام مواجه میشوید درواقع اینستاگرام یک لیست پیشنهاد فالو را به شما ارائه می‌کند. 

این عمل در دو شرایط انجام می‌شود:

شرایط اول: مربوط به زمانی است که شما اکانت یک کاربر را فالو می‌کنید. به محض فالو کردن اکانت یک کاربر اینستاگرام، بخشی تحت عنوان Suggestion List یا همان لیست پیشنهاد فالو نمایان می‌شود. در این لیست شما اکانت افراد مختلفی را مشاهده خواهید کرد که اینستاگرام پیشنهاد دنبال یا فالو کردن آن افراد را به شما میدهد.

08df21b8-3ce5-4b75-a15f-6107688fb574.jpg

 اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده که شما به محض فالو کردن یک اکانت با لیستی تحت عنوان Suggested رو به رو می‌شوید. در این لیست، مجموعه‌ای از اکانت‌های پیشنهادی ارائه شده‌اند که اینستاگرام آن‌ها را به شما معرفی می‌کند و به شما پیشنهاد می‌کند که مروری بر این اکانت‌های پیشنهاد شده هم داشته باشید و در صورت تمایل میتوانید آن‌ها را هم فالو کنید.

بنابراین اولین موضوع حائز اهمیت مربوط به حوزه فعالیت و نوع اکانت اینستاگرامی است که فالو می‌شود. همچنین اکانت‌های پیشنهادی با توجه به موضوعات مختلف دیگری از قبیل تعداد دوستان مشترک، تعداد فالوهایی که دنبال کنندگان شما انجام داده‌اند و غیره انتخاب می‌شوند. به عنوان مثال تصور کنید که به صفحه اینستاگرام یک شبکه خبری مراجعه کرده‌اید و آن را فالو می‌کنید. در این شرایط، اینستاگرام در درجه اول سعی می‌کند تا در لیست پیشنهاد فالو خود، اکانت‌هایی را ارائه ‌کند که در حوزه خبری فعالیت داشته باشند. این اکانت‌ها با توجه به فالو شدن توسط اکانتی که هم اکنون فالو کرده‌اید و همچنین تعداد فالوهای دوستان مشترک شما در لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام (Suggested) قرار می‌گیرند.

شرایط دوم: ارائه لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام هم مربوط به زمانی می‌شود که به بخش جستجو یا همان Search آن مراجعه می‌کنید. در این شرایط یک مجموعه تحت عنوان Suggested نمایان می‌شود که لیستی از کاربران اینستاگرام را ارائه می‌کند. این لیست در واقع یک لیست پیشنهاد فالو محسوب می‌شود که اینستاگرام با توجه به موارد بسیار خاص و هوشمندانه‌ای آن‌ها را ارائه کرده است. 

a6c3ae17-e3a8-476c-9f53-5cfd6a3d7faa.jpg

اینستاگرام برای نمایش لیست پیشنهاد فالو در بخش جستجو از معیارها و عوامل مختلفی استفاده می‌کند. این لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) با توجه به موارد زیر ارائه شده است:

1. تعداد فالوورهای آن اکانت

هرچه تعداد فالوورهای شما و بازدید از پست‌هایتان بیشتر باشد، شانس اینکه در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) قرار بگیرید هم بیشتر می‌شود.

2. تعداد بازدیدهایی انجام شده از آن اکانت

3. تعدادکامنت های رد و بدل شده و لایک‌هایی که برای پست این افراد انجام شده

هر چه پست‌هایی که ارسال می‌کنید بیشتر لایک شوند و کامنت‌های بیشتری در زیر آن‌ها ثبت گردد، شانس شما به منظور قرارگیری در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) هم افزایش پیدا می‌کند.

4. تعداد لایک‌هایی که آن اکانت در پست‌های شما انجام داده

5. آمار جستجوهای کاربران

درواقع  اینستاگرام برای ارائه این لیست پیشنهاد فالو در بخش جستجو تلفیقی از تمام موارد فوق را در نظر می‌گیرد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر