موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

بازیابی اطلاعات تلگرام در آیفون

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 21 اسفند 1399 ساعت 16:44

چگونه پیامهای حذف شده تلگرام را برگردانیم؟ شاید خیلیا بنا به دلایلی به دنبال ریکاوری و برگرداندن یا بازیابی چت های حذف شده تلگرام هستند و دوباره میخواهند که پیامهای پاک شده قبلی با یک شخص را که ریمو کرده اند یا اشتباه پاک شده برگردانند. برای ریکاوری چت در تلگرام گزینه ای برای این حالت وجود ندارد و اگر شما حساب کاربری خود را پاک کنید و یا مکالمات مورد نظر رو پاک کنید به هیچ وجه نمیتونید بالا بیاورید.

آموزش امنیت اینستاگرام

تنها راه دسترسی به اون چت ها اینه که از گوشی طرف بردارید، چون در صورت اینکه طرف گفتگوهها رو پاک نکرده باشه برای همیشه در تلگرامش باقی میمونه و اگر امکان دسترسی دارید میتوانید از اون بگیرید. اما اگر هردو پاک کنید دیگه هیچ راهی نداره که بتوانید به حالت اول بازیابی کنید و الکی دنبال ترفندهای بیهوده نباشید که امکان پذیر نیست.

اگر در اینترنت به سایتهایی برخورد کردید که دانلود نرم افزار ریکاوری پیام های تلگرام و برنامه بازیابی چت های تلگرام را میفروشند بدانید که کاملا دروغ است و هرگز فریب اینجور برنامه ها را نخورید چون علاوه بر اینکه کار نمیکند بلکه ممکن است به حریم خصوصی شما نفوذ کنند.

ما برای راهنمایی و حداقل بازیابی عکس و گیف و استیکرها چند راهکار به شما معرفی میکنیم که امیدوارم بخشی از داده های شما را بازگرداند.

روش بازیابی چت های حذف شده تلگرام

وارد فایل منیجر گوشی خود بشید و در حافظه داخلی به مسیر android/data/org.telegram.messenger بروید که در اینجا یک پوشه با نام Cache میبینید که شامل تمام فایل های رد و بدل شده در تلگرام است. این پوشه را باز کنید که چون فایل زیادی در اون وجود داره ممکن است گوشی هنگ کند یا طول بکشه که کامل باز شود. اگر کامپیوتر دارید میتونید این پوشه را کپی کرده و در کامپیوتر خود باز کنید

اگر وارد کش بشید میبینید کلی فایل و استیکر در اون وجود داره که همونایی هست که قبلا بارگیری شدند و حذف شده ها هم شامل میشن.

دانلود نرم افزار ریکاوری پیام های تلگرام

اگر پوشه کش حذف شده یک راه دارید که اونم استفاده از قدرتمند ترین نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید در جهان EaseUS MobiSaver for Android است . این برنامه قادر است اطلاعات حذف شده و از دست رفته شما را با اسکن سریع و کامل گوشی یا تبلت شما بازیابی کند. بازیابی کامل فایلهای مختلف همانند مخاطبین پیامک ، عکس ها از گوشی شما.

بنظر من این برنامه میتونه حداقل عکس ها و پیش نمایش استیکر های که در گفتگوی شما پاک شده را بازیابی کند. برای دانلود برنامه ریکاوری تلگرام هم میتوانید نام انگلیسی را در گوگل سرچ کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر