موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

بازگرداندن پيام هاي پاك شده تلگرام اپل

نویسنده : معین | زمان انتشار : 16 شهریور 1400 ساعت 15:04

recover-deleted-Telegram-chats.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه پیام‌های حذف شده تلگرام را برگردانیم؟ شاید خیلیا بنا به دلایلی به دنبال ریکاوری و برگرداندن یا بازیابی چت‌های حذف شده تلگرام هستند و دوباره می‌خواهند که پیام‌های پاک شده قبلی با یک شخص را که ریمو کرده اند یا اشتباه پاک شده برگردانند. برای ریکاوری چت در تلگرام اگر شما حساب کاربری خود را پاک کنید و یا مکالمات مورد نظر رو دوطرفه حذف کنید کار سخت میشود و ما در اینجا به شما چند راهکار آموزش می‌دهیم که امیدوارم استفاده کنید.

اولین راهی که به فکرتون میرسه برای دسترسی کامل به اون چت ها اینه که از گوشی طرف بردارید، چون در صورت اینکه طرف گفتگوه‌ها رو پاک نکرده باشه برای همیشه در تلگرامش باقی خواهد ماند، اینو همینجوری گفتم چون خیلیا امکان دسترسی به گوشی طرف را ندارید. حالا اتفاق افتاد دوطرفه پیام‌ها پاک شد، خیلیا براشون مهمه این گفتگوها و می‌خوان به عنوان مدرک یا هرچیز دیگری مجدد به اون گفتگوها دسترسی داشته باشند.

ما برای دیدن پیام‌های حذف شده تلگرام و حداقل بازیابی عکس و گیف و استیکرها چند راهکار به شما معرفی میکنیم که امیدوارم بخشی از داده های شما را بازگرداند و یا در آینده اگر همچین مسائلی پیش اومده بتوانید اطلاعات از دست رفته را بازگردانید.

روش اول : دانلود نرم افزار ریکاوری تلگرام

با توجه به امنیت تلگرام که بسیار بالا هست بازیابی اکانت حذف شده تلگرام کار بسیار دشواری است، اما شما میتوانید کمی از فایل‌هایی که حذف شده را با استفاده از قدرتمند‌ترین نرم‌افزار بازیابی اطلاعات اندروید در جهان بازیابی کنید. این برنامه قادر است اطلاعات حذف شده و از دست رفته از پوشه کش و گالری شما را با اسکن سریع بازیابی کند.

EaseUS-.jpg

بنظر من حتما این برنامه را روی کامپیوتر یا لپتاپ خود نصب کنید، چون حداقل عکس ها و پیش‌نمایش استیکرهای که در گفتگوهای شما پاک شده را بازیابی می‌کند. برای دانلود و آموزش بیشتر از طریق لینک زیر برنامه را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار ریکاوری تلگرام

پس از دانلود و نصب گوشی خود را به کامپیوتر متصل کرده و از لیست درایوها اونو انتخاب کنید و Scan را بزنید سپس منتظر باشید تا این برنامه کارش و انجام بده که شاید چند دقیقه ای زمان ببرد. حالا بروید تو لیست پیدا شده ببینید که عکساتون هست و پس از انتخاب فایلهاتون روی Recover بزنید و در یک پوشه دلخواه کامپیوتر آنها را ذخیره کنید.

از امکانات این نرم افزار ریکاوری میتوان به دسترسی سریع، بازیابی حرفه ای فایل ها و اطلاعات حذف شده، بازیابی اطلاعات فرمت شده و پشتیبانی از انواع حافظه و مموری‌های موبایل اشاره کرد.

روش دوم : بازیابی چت‌های حذف شده تلگرام از طریق پوشه کش

این پوشه مخزن تمام فایل‌های رد و بدل شده در تلگرام میباشد. هر نوع فایل، استیکر، پیش نمایش عکس‌ها و ویدیوها و … در آن وجود دارد.

cache.jpg

برای اینکار وارد فایل منیجر گوشی خود بشید و در حافظه داخلی به مسیر android/data/org.telegram.messenger بروید که در اینجا یک پوشه با نام Cache میبینید که شامل تمام فایل‌های رد و بدل شده در تلگرام است. این پوشه را باز کنید، چون فایل زیادی در اون وجود داره ممکن است گوشی هنگ کند یا طول بکشه که کامل باز شود. اگر کامپیوتر دارید می‌تونید این پوشه را کپی کرده و در کامپیوتر خود باز کنید.

اگر وارد کش بشید می‌بینید کلی فایل و استیکر در اون وجود داره که همونایی هست که قبلا در گفتگوها رد و بدل شده است.

روش سوم : برنامه Notification History

این برنامه به عنوان یک اپلیکیشن پرطرفدار و قدرتمند برای دسترسی به تاریخچه‌ی کامل نوتفیکیشن‌های دریافتی می باشد که توسط ikva eSolutions توسعه و برای اندروید منتشر شده است.

Notification-History.jpg

دانلود Notification History

با نصب این برنامه هر هشداری روی گوشی شما مانند پیام‌های تلگرام و واتس آپ و … را ذخیره می‌کند که بعدا می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

روش چهارم : ارتباط با پشتیبانی تلگرام

اگر اطلاعات شما خیلی مهم بوده می‌توانید با ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام با اپراتور فارسی آن گفتگو کنید و درخواست خود را مطرح کنید. البته این راه اصلا تضمینی نیست و احتمال بسیار کم نتیجه بده، اما خب تیری در تاریکی است.

ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام

اگر در اینترنت به سایت‌هایی برخورد کردید که دانلود نرم‌افزار ریکاوری پیام‌های تلگرام و برنامه بازیابی چت‌های تلگرام را می‌فروشند بدانید که کاملا دروغ است و هرگز فریب اینجور برنامه‌ها را نخورید چون علاوه بر اینکه کار نم‌یکند بلکه ممکن است به حریم خصوصی شما نفوذ کنند.

بازیابی چت ها در هنگام حذف پیامها

پیامرسان تلگرام در بروزرسانی اخیر خود یک قابلیت اضافه کرده است که 5 ثانیه پس از پاک کردن چت و گفتگوها یا لفت دادن به شما فرصت میدهد که با با زدن گزینه Undo به عقب برگردید و چت یا گفتگویی که پاک کردید را به حالت قبل برگشت می‌دهد. متاسفانه عیب ما ایرانی‌ها اینه خیلیاشون هنوز تلگرام خود را آپدیت نکردند. همین الان تلگرام اصلی را بروزرسانی کنید.

برگرداندن پیام حذف شده در گروه

اگر اشتباهی پیامی را در گروه خودتون پاک کردید میتوانید طی 48 ساعت در بخشRecent Action اون پیام را مشاهده کنید یا مجدد در گروه ارسال کنید. برای دسترسی به این بخش شما باید ادمین گروه باشید.

می‌دونستی که میتونی در آینده همه گفتگوهای خودتو قبل حذف شدن ذخیره کنی؟
فقط کافیه آموزش “بکاپ گرفتن از تلگرام” را انجام دهید

بازیابی گفتگوهای واتساپ را هم میتوانید مطالعه کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر