موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن عکس عمودی در اینستاگرام

گذاشتن عکس عمودی در اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 02 اسفند 1397 ساعت 12:53


در رسانه‌ها

1218_128x128.png

آموزش امنیت اینستاگرام

معرفی برنامه No Crop – انتشار عکس عمودی و افقی در اینستاگرام

متاسفانه در اینستاگرام شما مجبور به انتشار عکس و ویدیو هایی هستید که چارچوبی مربع شکل را داشته باشند. همچنین برای قرار دادن عکس بر روی پروفایل تلگرام خود هم با محدودیت مشابه رو به رو خواهید بود و نمی‌توانید یک عکس عمودی یا افقی را در آن ها منتشر کنید. اگر یک عکس عمودی یا افقی را برای انتشار در اینستاگرام یا قرار دادن بر روی پروفایل تلگرام خود انتخاب کنید، بخشی از آن حذف می‌شود و تصویر جلوه ابتدایی خود را از دست خواهد داد.

اما با استفاده از اپلیکیشن خاصی به نام No Crop به معنای “کراپ نکن” یا “برش نده!” می‌توانید این مشکل را برطرف سازید و عکس های افقی و عمودی مورد نظرتان را هم در پروفایل تلگرام یا اینستاگرام منتشر نمایید. این برنامه حتی برای انتشار ویدئو های این چنینی هم در اینستاگرام بستر مناسب را فراهم می‌کند

111_128x128.png

معرفی اپلیکیشن No Crop؛ ارسال عکس به اینستاگرام با ابعاد کامل

در همین دهه اخیر شبکه های اجتماعی بزرگی نظیر اینستاگرام، برای اشتراک گذاری عکس ها به وجود آمدند و در پی آن اپلیکیشن هایی تولید شدند که برخی از نواقص موجود در این زمینه را رفع کنند و امکانات بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار دهند. برش برخی از قسمت های عکس بر خلاف میل کاربر، یکی از مشکلات اینستاگرام میباشد که البته راهکارهایی برای آن وجود دارد تا بتوانید تصویر را با سایز کامل در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. در ادامه اپلیکیشنی را برای رفع این مشکل معرفی میکنیم که “No Crop” نام دارد. برای آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی، با AppReview همراه باشید.

406_128x128.png 326_128x128.png

زوم‌اپ: با No Crop تصویر کامل خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

با وجود اینکه اینستاگرام در آخرین بروزرسانی‌های منتشر شده امکانات جدید‌تری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده، اما همچنان کاربران در برخی از موارد دست به دامان اپلیکیشن‌های دیگری می‌شوند تا قبل از اشتراک‌گذاشتن تصویر در اینستاگرام، تغییرات مدنظر خود را در آن اعمال کنند. یکی از مواردی که می‌تواند حتی ماهیت تصویر اشتراک‌گذاشته شده را تغییر دهد، کراپ کردن تصویر در اینستاگرام برای تبعیت از الگوی مربع شکل است که در برخی موارد ساختار تصویر را دگرگون می‌کند. No Crop اپلیکیشنی است که با در اختیار گذاشتن ابزار‌های مختلف، علاوه بر امکان ویرایش تصاویر، لزوم کراپ شدن عکس را نیز از بین می‌برد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تصاویر را با اندازه‌ی اصلی منتشر کرد. همچنین می‌توان چندین تصویر را در کنار هم قرار داده و در قالب یک عکس منتشر کرد. No Crop چندین الگوی آماده برای قراردادن چندین تصویر و ساختن آلبوم در اختیار کاربر قرار می‌دهد که استفاده از آن بسیار ساده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر