موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ذخيره كردن استوري در اينستاگرام

ذخيره كردن استوري در اينستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 05 مرداد 1398 ساعت 00:38

استوری های اینستاگرام را به راحتی می توانید دانلود کنید بدون اینکه نیاز باشد از آنها اسکرین شات بگیرید یا حتی اگر کسی ویدئو هم به عنوان استوری بگذارد می توانید آن را در گوشی خود ذخیره کنید...

آموزش امنیت اینستاگرام

امروز یک ترفند بسیار کاربردی به شما آموزش خواهم داد. حتماً برای شما هم پیش آمده است که یکی از دوستان شما یک استوری در اینستاگرام گذاشته است و دوست دارید آن را ذخیره کنید و در جاهای دیگر یا خود اینستاگرام از آن استفاده کنید. خوشبختانه چه این Story یک عکس باشد، چه فیلم و ویدئو به راحتی می توانید آن را ذخیره کنید، برای دوستانتان بفرستید و یا هر کار دیگر.

برای شروع باید یک نرم افزار در گوشی خود نصب کنید. اگر اندروید دارید که کار شما ساده تر است. برنامه Story Saver for Instagram را از یکی از لینک های زیر (گوگل پلی یا کافه بازار) دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه Story Saver for Instagram از گوگل پلی دانلود برنامه Story Saver for Instagram از کافه بازار

اگر آیفون دارید برای دانلود استوری ها در اینستاگرام از برنامه IG Live Report استفاده کنید

دانلود برنامه IG Live Report از اپ استور

بعد از نصب برنامه فوق روی گوشی یا تبلت خود آن را باز کنید. در ابتدا از شما می خواهد که با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد اینستاگرام شوید. این کار را انجام دهید. بعد از ورود لیست تمام استوری ها نمایش داده می شوند.

Instagram-Story-Saver.jpg

روی فرد مورد نظر که می خواهید استوری او را دانلود کنید کلیک کنید. تمام استوری های مربوط به او که در حال حاضر فعال هستند نمایش داده می شود.

Instagram-Stories.jpg

استوری مورد نظر را انتخاب کنید. منویی ظاهر خواهد شد.

Instagram-Story-Save.jpg

با انتخاب گزینه Repost می تونید آن را در اینستاگرام از طرف خودتان بفرستید. با استفاده از گزینه Save  آن را در گالری خود و در گوشی ذخیره (دانلود) کنید و نهایتاً با استفاده از گزینه Share آن را برای دوستانتان مثلا با تلگرام به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر