موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

طراحی لوگو رایگان

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 19 دی 1399 ساعت 14:48

لوگوی منحصربه فرد خود را با کمک لوگوساز Logaster در کمتر از چند ثانیه ایجاد کنید! براندسازی ساده تر ازین نمی شود!

آموزش امنیت اینستاگرام

ایجاد لوگو تنها با چند کلیک!

مراحل ساده. سرعت بسیار بالا. لوگوهای بی نظیر

  • نام برند خود را وارد کنید و بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید

    فقط در مدت یک لحظه چندین گونه های جذاب لوگوی آینده خود را خواهید دید!

  • گزینه های لوگوتایپ را بررسی کرده و بهترین آن را انتخاب نمایید

    هویت برند و لوگوی شما تقریبا آماده است! طراحی انتخاب شده ی خود را می توانید ذخیره کرده و یا جهت بررسی در زمان دیگر، آن را به بخش موردعلاقه ها اضافه کنید. بر روی گزینه «پیش نمایش و ذخیره» کلیک کنید تا ببینید لوگوی تان در زندگی واقعی

  • ثبت نام و ذخیره لوگو

    طراحی های خود را از دست ندهید! حساب کاربری رایگان ایجاد کنید تا هر زمان که خواستید آن ها را مشاهده کنید.

  • ویرایش لوگوی شرکت شما

    "از پیشنهادات ویرایشگر ما جهت تغییر رنگ، فونت و یا آیکون لوگویتان استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید از طراحی هایی که انجام داده اید، برای سایر آیتم های برندسازی استفاده کنید.

  • دانلود فایل ها

    قبل از پرداخت فایل اندازه کوچک لوگو را جهت پیش نمایش بطور رایگان دانلود کنید - برای راحتی و سهولت بیشتر شما!

1px-image.png

لوگو را تنها با چند کلیک بسازید!

لوگاستر به صاحبان کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها کمک می کند تا لوگوی حرفه ای خود را طراحی کنند، حتی اگر مهارتهای طراحی اصلاً ندارد. با سرویس ما علاوه بر لوگوهای باکیفیت شما می توانید طرح های آماده را برای شبکه های اجتماعی، کارت ویزیت و سربرگ ایجاد کنید.

از لوگوساز هر زمان خواستید استفاده کنید

با لوگوساز رایگان لوگاستر، شما می توانید لوگوهای کوچک بسازید و آن را دانلود کنید بدون اینکه واترمارک داشته باشد. این کاملاً رایگان است.

1px-image.png

لوگوی رایگان گارانتی شده

بودجه شما هر چه که باشد، لوگاستر به شما دانلودِ انواع لوگو به صورت نامحدود را پیشنهاد می دهد

1px-image.png

بدون واترمارک

لوگوی زیبا و لوگوتایپ اختصاصی خود را بسازید و بدون واترمارک دانلود کنید.

1px-image.png

آماده برای استفاده

فایلهای png پس از دانلود کاملاً آماده استفاده هستند! آن را روی سربرگ، وبسایت، تی شرت و هر جای دیگری استفاده کنید.

1px-image.png

لوگوهای برندینگی که مشتریان ما ایجاد کرده اند

لوگوساز ما تا به حال بیش از 30 826 319 طراحی خلاقانه ایجاد کرده است و این ادامه دارد! آنها را اینجا مشاهده کنید!

1px-image.png

قصه After Memphis

1px-image.png

Tatiana Kislitsyna قصه- Who am I? Studio برند

1px-image.png

Marcus Boyd قصه- Yeux برند

کیت کامل برندینگ برای شرکت شما، تنها در چند دقیقه!

در زمان و هزینه های خود در ایجاد طراحی ها، صرفه جویی کنید! با کمک لوگوساز Logaster می توانید لوگویی هیجان انگیز، کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه و طراحی های شبکه های اجتماعی خود را به آسانی و با سرعت هر چه تمام تر طراحی کنید!

1px-image.png

لوگو

1px-image.png

کارت ویزیت ها

1px-image.png

سربرگ

1px-image.png

پاکت نامه

1px-image.png

امضای ایمیل

1px-image.png

شبکه های اجتماعی

1px-image.png

فاویکون

1px-image.png

الگوی برند

1px-image.png

تصاویر کاربران

1px-image.png

لوگو کاغذدیواری

1px-image.png

کتاب برند

ایجاد کرده ی AI و تائید شده از طراح

تا به حال هفت میلیون نفر از لوگوساز ما استفاده کرده اند. برای براندسازی بی نظیر به طرفداران ما بپیوندید. اینهم پیشنهادات ویژه ما.

1px-image.png

شامل لوگوی رایگان

این امکان برای شما فراهم شده است که به صورت رایگان لوگوتایپ خود را در سایز کوچک بدون هیچ گونه واترمارک و با فرمت PNG، هر زمان که نیاز داشته باشید، دانلود نمایید.

1px-image.png

فایل های وکتور جهت پرینت

ارائه لوگوتایپ جهت پرینت در ابعاد مختلف برای برندینگ های متمایز. گرفتن فایل خروجی با فرمت های SVG و PDF نیز موجود است.

1px-image.png

فایل هایی با رزولوشن بالای +120

لوگوی خود را می توانید در ابعاد 2000 در 2000 پیکسل ( با فرمت های png و یا jpeg) و با ترکیب های رنگی مختلف برای وبسایت ها و یا شبکه های اجتماعی دانلود کنید.

1px-image.png

6 گزینه های طرح

ما لایه های متنوعی جهت پوشش هر آنچه که برای برندینگ نیاز دارید، از جمله طراحی تی شرت، وبسایت، شبکه های اجتماعی و نماد در اختیار شما قرار داده ایم.

1px-image.png

هر زمان که می خواهید لوگوی خود را تغییر دهید

این امکان برای کاربران فراهم شده است که حتی بعد از دانلود لوگوی طراحی شده، می توانید آن را مجددا ویرایش کنید. هیچ محدودیتی دست و پای شما را نخواهد گرفت!

1px-image.png

کپی رایت ها

بر اساس قانون کپی رایت، شما از تمامی حقوق خود جهت استفاده از طراحی تان برای مقاصد شخصی و تجاری و ثبت نشان تجاری برخوردار می باشید.

ایجاد کننده و سازنده انواع لوگو

1px-image.png

Mohammad Karimi

من از Logaster برای طراحی لوگو خود استفاده کردم. کار کردن با آن بسیار آسان بود و من کاملاً از فرآیندهای طراحی آن راضی هستم. برای من کارکردن با آن بسیار آسان بود. سایت Logaster بسیار واکنش گرا بود، اطلاعات بسیار زیادی در آن قرار دارد انواع فونت و شکل هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به شما این امکان را می دهید تا به راحتی لوگوی خود را ویرایش کنید. مسیریابی در این سایت بسیار آسان و ساده است. از شما متشکرم.

1px-image.png

Edris Nariman

من از خدمات ساخت لوگو Logaster بسیار راضی هستم. من به یک لوگو برای وبسایتم نیاز داشتم و بودجه کافی برای طراحی لوگو را نیز نداشتم. در وب به دنبال نرم افزار طراحی لوگو می گشتم که به Logaster رسیدم و فهمیدم که این وبسایت نسبت به دیگر سایت های طراحی لوگو، فرمت بسیار حرفه ای و راحتی دارد. لوگوی خودم را در این وبسایت به کمک نمونه های از پیش تعیین شده طراحی کردم. این سایت انتخاب های بسیار زیادی از نظر طراحی، طرح بندی و فونت ها در اختیار شما قرار می دهد اما در عین حال بسیار از لحاظ استفاده و کاربرد آسان و ساده است.

1px-image.png

Mohsen Salehi

این سایت به طرز شگفت انگیزی به کار شما سرعت می بخشد. من واقعا از سازندگان آن تشکر می کنم. من از طراحی کارت ویزیت خود و همچنین از کار کردن با Logaster بسیار راضی هستم. از خدماتی که ارائه می دهید بسیار متشکرم، توسط سایت شما من توانستم دقیقا همان چیزی که برای لوگوی شرکتم می خواستم را طراحی کنم و قطعاً باز هم از خدمات شما در آینده استفاده خواهم کرد.

سوالات پرسش های متداول

Logaster یکی از معدود سرویس دهندگانی است که به شما اجازه ایجاد و دانلود لوگوی محبوبتان را به صورت رایگان می دهد. اما چگونه می توانم این لوگو را به صورت رایگان دریافت کنم؟تنها کافی است یک لوگو ایجاد کنید. سپس، بعد از ثبت نام وارد صفحه لوگو شده و لوگوی موردنظرتان را با برچسب رایگان بر روی آن مشاهده خواهید کرد. بر روی گزینه «مشاهده و دانلود» کلیک کرده و سپس گزینه «فایل PNG در سایز کوچک» را انتخاب کنید. لوگوی رایگان شما دانلود خواهد شد.

برای طراحی لوگو، ابتدا متن موردنظر برای لوگوی شرکتی خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه «ایجاد» کلیک کنید. در صفحه بعدی، بر روی گزینه «مشاهده و دانلود»کلیک کنید و روی آیکون ویرایش (با علامت مداد) کلیک کنید. در صفحه ویرایش، می توانید آیکون، فونت، رنگ و اندازه طراحی خود را تغییر دهید. علاوه بر این، می توانید المان های لوگوی خودرا مجددا چینش نمایید.

ایجاد لوگو از این صفحه آغاز می شود. تنها کافی است متن مورد نظر خود را وارد کرده، اگر شعاری دارید، اضافه کنید و بر روی گزینه «ایجا یک لوگو»کلیک کنید. در مرحله بعد، نوع کسب و کار خود را انتخاب کرده، بر روی گزینه اعمال فیلتر کلیک کنید، لوگو را ذخیر کرده و در سایت ثبت نام نمایید.به همین سادگی!

Logaster لوگوهای مخصوصی را برای تصاویر اکانت های یوتیوب و عکس کاور کانال ها، در نظر گرفته است. به سادگییک لوگو ایجاد کنید و بعد از پرداخت، لوگوی یوتیوب خود را دانلود کنید.

لوگوها را می توانید در فرمت rester (PDF, SVG) و یا به صورت vector(PNG, JPEG) با کیفیت بالا بدون هیچ گونه واترمارکدریافت کنید. تمامی فایل ها به صورت آنلاین و جهت چاپ قابل استفاده هستند. برای اطلاع از این موضوع، نمونه لوگوی خود را در صفحهقیمت ها دانلود نمایید.

خدمات ما بسیار گسترده است! در کنار طراحی لوگو، خدماتی نظیر طراحی کارت، سربرگ، کتاب برندینگ، کیت های برندینگ و شبکه های اجتماعی (نظیر Youtube، Facebook، Twitter، VK و سایر ) نیز از جمله خدمات ما می باشد. Logaster تمام نیازهای برندینگ شما را تامین خواهد کرد!

ویرایشگر لوگوی ما به شما امکان تغییر اندازه سایز لوگو، تغییر آیکون از میان هزاران آیکون موجود و همچنین ویرایش رنگ و فونت را می دهد. علاوه بر این می توانید چینشلوگو را به دلخواه خود تغییر دهید. اگر به مشکلی برخورد کردید، اصلا نگران نباشید! تیم پشتیبانی ما در کنار شماست.

بعد از پرداخت، امکان ویرایش آیکون، متن یا فونت را در هر زمان، خواهید داشت، بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه مازادی باشید!

لوگوهای سایز کوچک، کاملا رایگان هستند. آن ها در سایز کوچک ارائه می شوند، اما سایز آن ها بگونه ای است که می توانید در هدر وبسایتخود از آن استفاده نمایید. لوگوهای کیفیت بالا در فرمت های raster و vector قابل ارائه هستند که هزینه آن ها بین 9 تا 20 دلار آمریکا می باشد. تنها کافی استصفحه قیمت گذاری ما را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

چه چیزی خواهید گرفت

ببینید لوگاستر برای برندینگ شما چه چیزهایی به شما پیشنهاد می دهد

1px-image.png 01 طراحی لوگو

لوگو در فرمتهای وکتور (PNG, JPEG, PDF, SVG) جهت چاپ یا فضای وب. بیش از 120 تصویر با کیفیت و 6 ساختار و 5 شماتیک رنگی

02 برندینگ شبکه اجتماعی

تصاویر برند شده برای یوتوب، فیسبوک، توییتر، لینکدین و صفحات ویکی (شبکه اجتماعی روسی).تصاویر باکیفیت برای شبکه های اجتماعی به صورت PNG یا JPEG

03 طراحی لوازم التحریر

سربرگهای آماده چاچ، کارت ویزها و دیگر کارهای طراحی شده آماده چاپ برای کارکنان شما.کارت ویزی (PDF, PNg) و سربرگها (PDF, DOCX) در رایج ترین فرمتهای جهت ویرایش و چاپ.

04 دیگر گزینه ها

شما می توانید آیکونها را تغییر دهید، فونتها و دیگر چیزها را هر زمان که خواستید تغییر دهید بدون هزینه ای اضافه. شما مالک تمام حقوق طراحی هستید و می توانید از طرح های خود برای استفاده شخصی یا کسب و کاری بهره بگیرید.

تیم لوگاستر

ما خیلی سخت کار می کنیم تا لوگوهای حرفه ای را به صورت ساده و در دسترس برای همه قرار دهیم.
ما همیشه اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای هر سوالی، لطفاً با ما از طریق بخش تما با ما در ارتباط باشید.

1px-image.png

آخرین مقالات بلاگ

مقالات کاربردی بیشتر را در بلاگ بخوانید

همین حالا لوگوی موردعلاقه خود را طراحی کنید

"با لوگوساز Logaster، برندینگ خود را آغاز کنید. تنها کافی است نام شرکت خود را وارد کرده و در کمتر از 1 دقیقه کیت برندینگ حرفه ای خود را دریافت کنید! تنها کافی است امتحان کنید! خیلی آسانتر از چیزی است که فکرش را می کنید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر