موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود ورژن 11. اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 23 بهمن 1397 ساعت 18:56

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دانلود ورژن 11. اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

دانلود نرم افزار اینستاگرام (برای اندروید)

آموزش امنیت اینستاگرام

Instagram 10.11.0 Android

Instagram_1.jpg

ممکن است در گالری گوشی خود تصاویر متعددی از سفرها و رویدادهای مختلف داشته باشید که بخواهید با دیگران به اشتراک بگذارید. و یا صاحب یک کسب و کار بوده و می خواهید محصولات خود را به دیگران معرفی کنید. همچنین اگر می خواهید آخرین تجارب و تصاویر یک شخص خاص و مشهور را مشاهده و یا از آخرین عکس های یک موضوع هنری و ... مطلع شوید؛ نرم افزار اینستاگرام یک روش مناسب برای به اشتراک گذاری و مشاهده آخرین تصاویر دوستان می باشد.

Instagram محبوب ترین شبکه اجتماعی مخصوص محتوای چندرسانه و فیلترگذاری بر روی تصاویر می باشد که به شما امکان ارسال و دریافت عکس و ویدئو را به صورت عمومی برای دوستان و دیگر کاربران و یا خصوصی برای یک شخص مشخص، امکان پذیر می کند. با استفاده از نرم افزار اینستاگرام می توانید با اعمال افکت های بصری، تصویر انتخابی خود را بهینه سازی کرده و آن را با استفاده از ابزارهای مختلف ویرایشی، برای انتشار در شبکه های اجتماعی آماده کنید.

این اپلیکیشن دارای هیچگونه محدودیتی برای ارسال تصاویر نبوده و می توانید محتوای خود را به صورت عمومی با تمامی کاربران این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته و یا اینکه

 تصاویر خصوصی خود را به صورت امن و محرمانه برای یک شخص مشخص ارسال نمایید

.

آخرین عکس ها و ویدیوهای شما درون یک صفحه شخصی به نام شما نمایش داده خواهند شد و از این طریق خویشاوندان و دوستان شما می توانند با دنبال کردن شما از آخرین رسانه های به اشتراک گذاشته مطلع شده و با استفاده از لایک کردن و گذاشتن نظرات شما را همراهی کنند.

اینستاگرام محدود به مخاطبین خاصی نبوده و علاوه بر افراد دنبال کننده، با قرار دادن هشتگ های پرکاربرد درون پست های خود با دیگر کاربران جهانی، برای بازاریابی و گسترش یک تجارت به اشتراک بگذارید. البته توسعه دهندگان حریم خصوصی کاربران را فراموش نکرده اند و هر شخص به میل خود می تواند بهه  صورت محرمانه با شخص دیگر ارتباط برقرار کرده و محتوای موردنظر خود را تنها برای افراد معلوم و قابل انتخابی نمایش دهد.

اینستاگرام به شما امکان جستجوی هر فرد و یا موضوع را از طریق تب جستجوی خود می دهد و می تواند مطالب و تصاویر مطابق با سلیقه شما را برای شما به نمایش بگذارد. افراد مشهور، سازمان های معتبر و فروشگاه های مختلفی در این شبکه اجتماعی وجود فعالیت می کنند که می توانید با جستجو، از آخرین محصولات آن ها با خبر شوید.

از قابلیت های جدید و محبوبی که به تازگی به نرم افزار Instagram افزوده شده است،

 قابلیت ساخت استوری به صورت زنده

 و یا وقت دار می باشد به طوری که می توانید یک رویداد و یا ویدئو را بدون قرار گرفتن در صفحه شخصی خود به صورت زمان دار و موقت برای دنبال کنندگان خود نمایش دهید.

همچنین به تازگی قابلیتی همانند نرم افزار اسنپ چت برای به اشتراک گذاری ویدئوهای زنده یا Live با دیگر افراد امکان پذیر شده است. به طوری که می توانید با ضبط ویدئو از طریق گوشی خود، به صورت زنده فیلم در حال ضبط را با دیگران به اشتراک گذاشته و پس از پایان ضبط، آن را از بخش استوری خود به صورت خودکار حذف نمایید.

این نسخه از اینستاگرام 10.11.0 build 51205384، آخرین ورژن اپلیکیشن رسمی میباشد که در 28 فوریه یعنی 12 اسفند بروزسانی و در گوگل پلی عرضه شد و شما کاربران گرامی سایت سرزمین دانلود میتوانید در ادامه مطلب از امکانات جدید اضافه شده به نرم افزار، اطلاع پیدا کنید.


Tel_Support_DL.png

Instagram_2.jpg

Instagram_3.jpg

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Instagram : - به اشتراک گذاری عکسها و فیلمها به دوستان خود


- قابلیت پیغام رسانی به فالورهای خود
- امکان پیدا کردن دوستان بوسیله دفترچه تلفن گوشی
- امکان ارسال عکس و ویدئوهای موقت در استوری
- قابلیت نشانه گذاری پست های مورد علاقه جهت مرور دوباره
- امکان ارسال استیکرهای جذاب در استوری
- اضافه شدن استیکرهای جالب و مناسبتی
- به اشتراک گذاری ویدئو زنده و یا Live

مهم ترین تغییرات نسخه 10.11.0 : - امکان انتشار بیش از 10 عکس و ویدئو در یک پست


- نگه داشتن انگشت روی صفحه جهت تغییر پیشنهادات اینستاگرام
- بهبود عملکرد کلی نرم افزار
 - رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

Tel_Support_V.png

( 1 کامنت - مشاهده کامنت ها )

 

سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (1)


Tel_Support_V.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر