موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه چت تصویری تصادفی ایرانی

برنامه چت تصویری تصادفی ایرانی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 08 آذر 1400 ساعت 00:23

برنامه های چت تصویری تصادفی این امکان را میدهند تا بتوانید با افراد مختلف از سراسر دنیا بصورت زنده گفتگوی تصویری داشته باشید .این برنامه ها ابزاری عالی برای یافتن دوستان جدید می باشد . توسط این ابزارها شما به آسانی با افراد مختلف به صورت ویدیویی ملاقات کرده و با آنها به بحث و گفتگو میپردازید.

آموزش امنیت اینستاگرام

ناگفته نماند تعداد برنامه هایی که با موضوع چت تصویری تصادفی فعالیت می‌کنند روز به روز در حال افزایش است و این دسته از برنامه‌ها، طرفداران زیادی را در میان کاربران پیدا کرده‌ است ولی ما در این مطلب قصد داریم ۴ تا از بهترین برنامه های از این دسته که امکانات عالی همراه با امنیت بالا دارند و به چت تصادفی جهانی معروف هستند خدمت شما دوستان همراه با امکان دانلود معرفی کنیم . پس با ما همراه باشید.

معرفی ۴ برنامه چت تصویری تصادفی

به نظر من همیشه در هر برنامه ای امنیت حرف اول را میزند . برنامه های چت نیز از این مقوله مستثنی نیستند . همانطوری که در بالا نیز گفتم تعداد برنامه های چت روز به روز زیادتر میشود ، پس بایستی در نصب نرم افزارها با کیفیت ترین و امن ترین آنها را که قبلا توسط کاربران دیگر امتحان خود را پس داده اند انتخاب و بر روی دستگاه خود نصب کنیم . با جستجوهایی که انجام دادم برنامه هایی که در زیر معرفی میکنم امتیاز لازم را کسب کرده اند .

۱- برنامه Chat Alternative

توسط این نرم افزار می توانید پیدا کردن دوستان جدید را معطوف به منطقه ، شهر ، استان و یا کشور محل زندگی خود کنید . همچنین می توانید با افراد سراسر جهان ملاقات کنید.چت آلترناتیو ابزاری کاملا رایگان و بدون تبلیغات است که می توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید ۴ به بالا را دارد .

قابلیت های نرم افزار Chat Alternative 

  • کاملا رایگان و بدون تبلیغات
  • توانایی چت تصویری تصادفی با افراد از کشورهای مختلف
  • کیفیت بالای مکالمه ویدیویی
  •  قابلیت چت به صورت ناشناس
  • توانایی مکالمه نوشتاری

۲- برنامه Chatruletka – Video Chat

دیگر برنامه محبوبی که به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به ثبت نام یک چت تصویری تصادفی با افراد سراسر دنیا داشته باشید Chatruletka است .‏ این ویدیو چت یکی از بزرگترین برنامه ها از این دست در جهان است که هر روز توسط بیش از ۲۰۰ هزار کاربر بازدید می شود . با استفاده از گفتگوی آزاد شما می توانید با افراد مختلف از روسیه و اوکراین و بلاروس و دیگر کشورهای مستقل مشترک المنافع چت کنید.استفاده از این برنامه راحت و کاملا رایگان است . ‏ همچنین میتوانید از یک چت متن در کنار جعبه گپ ویدیویی استفاده کنید.

‏بیشتر بخوانید : برنامه های جهت و پیام رسان برتر دنیا برای گوشی و تبلت


۳- برنامه چت تصویری تصادفی MICO Chat

میکو یکی دیگر از برنامه های محبوب و کاربردی برای گوشی و تبلت های اندرویدی است که همانند مسنجر محبوب و قدیمی بیتالک این امکان را به شما میدهد دوستان جدید در اطراف محل زندگی خود پیدا کنید و با انها به گفتگو بپردازید.میکو همانند بیشترمسنجرهای محبوب همچون تلگرام و واتساپ به شما امکان ارسال فیلم،عکس،موزیک و ویس را میدهد تا شما با مخاطبان خود به چت و گفتگو بپردازید همچنین این برنامه از استیکر نیز پشتیبانی میکند. شما براحتی میتوانید با استفاده از ایمیل خود در برنامه ثبت نام کنید و از تمام امکانات این برنامه بصورت کاملا رایگان استفاده کنید.شما به کمک میکو میتوانید همانند شبکه های اجتماعی اخبار مربوط به شخصیت های محبوب خودمانند خوانندگان، ورزش کاران،بازیگران را مشاهده کنید یا انها را به اشتراک بگذارید.

قابلیت های نرم افزار MICO Chat

  • مسنجر رایگان
  • دارای رادار است و می توانید افراد مورد علاقه تان را پیدا نمایید
  • امکان ارسال متن، عکس، ویدیو  و استیکر برای دوستان
  • امکان ثبت نام آن با استفاده از اکانت گوگل و یا ایمیل
  • امکان جستجو افراد در سراسر دنیا بمنظور راه اندازی یک چت تصویری تصادفی
  • امکان اشتراک گذاری سریع فایل های خود با دیگران
  • امکان مشاهده اخبار
  • امکان به اشتراک گذاری نوشته ها و بیان احساسات خود با کاربران دیگر

برنامه چت RandoChat

این برنامه نیز به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به ثبت نام، یک چت ویدیویی با افراد سراسر دنیا داشته باشید.برای استفاده از این برنامه چت تصویری تصادفی بایستی ۱۸ سال سن داشته باشید . اگر از تصاویر نامناسب یا هرگونه بحث نژادپرستی و موارد مشابه که نقض قوانین سایت است مشاهده گردد ، دسترسی آی پی شما برای همیشه مسدود میشود .

بیشتر بخوانید : مخفي كردن برنامه در اندرويد با ۴ نرم افزار قدرتمند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر