موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

مشکل عدم نمایش پست ها در اینستاگرام

مشکل عدم نمایش پست ها در اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 01:20

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر با مشکل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام رو به رو هستید

اگر با مشکل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام رو به رو هستید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

مقدمه

اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار هم میتواند مانند سایر نرم افزارها در مواقعی دچار مشکل بشود ، در مقالات مختلفی به مشکل های این نرم افزار و روش های رفع آن پرداخته ایم. حال یکی از مشکلاتی که کاربران مختلف طی تماس با مرکز مشاوره هیواتک مطرح کرده اند این است که علت دیده نشدن پست ها در اینستاگرام چیست ؟ چرا پست های ما مثل قبل بارگذاری نمی شود ؟ چه راهی برای حل مشکل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام چیست؟

پیش از این مقالاتی نظیر رفع مشکل ورود به اینستاگرام ، دیلیت اکانت اینستاگرام ، بر عکس شدن صفحه اینستاگرام در گوشی ، علت بیرون پریدن اینستاگرام و ... منتشر کرده ایم.

حال این بار در گروه مشاوره هیواتک تصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای دیگر در خصوص علت دیده نشدن پست ها در اینستاگرام اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.



دلایل نشان ندادن پست های جدید در اینستاگرام

گذاشتن پست در اینستاگرام یکی از کارهای است که روزانه افراد و کاربران این شبکه اجتماعی است. علی الخصوص کاربرانی که به قصد کسب و کار و تجارت اقدام به ساخت پیج و فعالیت می کنند از این رو ارسال شدن پست ها اهمیت ویژه ای دارد و به دنبال رفع این مشکل هستند ، در این بخش از مقاله می خواهیم دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام را بیان کنیم:

1. رفرش نشدن اینستاگرام

معمولا کاربران اینستاگرام می دانند که برای استفاده از آن باید از اینترنت مناسبی استفاده کنند زیرا در غیر این صورت با مشکل رفرش نشدن اینستاگرام مواجه می شوند و خطای couldn’t refresh را در اینستاگرام مشاهده می کنند. لذا در این شرایط دیگر پست نمایش داده نمی شود.

2. حل مشکل کم شدن سرعت اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام برنامه ای است که با اینترنت کار می کند ، ممکن است اینترنت گوشی شما یا اینترنت وای فای تان دچار مشکل شده باشد یا حافظه کش اینستاگرام پر شده باشد و ... که در نتیجه آن سرعت اینستاگرام کاهش چشمگیر پیدا کرده و قادر به آپلود اطلاعات شما نخواهد بود.

3. فعال بودن Mute  در اینستاگرام

یکی از مشکلات افراد این است که دوست ندارند پست ها و استوری های بعضی افراد برای شما نمایش داده شود ، در این شرایط استفاده از قابلیت Mute اینستاگرام بهترین گزینه است که با فعال کردن آن ، پست ها و استوری های آن شخص برای شما نمایش داده نمی شود.

1552916827_%D9%85%DB%8C%D9%88%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

4. زیاد بودن تعداد هشتگ های پست

یکی دیگر از دلایل عدم نمایش پست های جدید در اینستاگرام ، قرار دادن هشتگ با تعداد زیاد است . یک شبکه اجتماعی مانند توییتر ممکن است تعداد خیلی زیاد هشتگ را بپذیرد اما بهتر است در اینستاگرام از تعداد هشتگ کمتری استفاده کنید.

5. ریپورت شدن در اینستاگرام

تمام شبکه های اجتماعی ، از جمله اینستاگرام دارای یک سری قوانین و مقررات هستند به عنوان مثال هیچ یک از کاربران اجازه ندارند اقدام به به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام دیگران به نام خود نمایند و یا از تصاویر نژادپرستانه در پست خود استفاده کنند. نادیده گرفتن و زیر پا گذاشتن این قوانین و مقررات موجب گزارش کردن پیج شما توسط کاربران می شود و در نتیجه ریپورت می شوید.

6. باز نشدن عکس های موجود در پست اینستاگرام

بعضی از پست ها اینستاگرام حاوی تصاویر است و در برخی از موارد گزارش داده شده ، کاربران در خصوص علت باز نشدن عکس ها سوالاتی را مطرح کرده اند.

7.  خصوصی بودن اکانت اینستاگرام

یکی از اصلی ترین دلایل نشان ندادن پست های یک نفر برای شما این است که اکانت آن شخص خصوصی باشد و شما جز فالوورهای آن شخص نباشید.

8. بلاک شدن در اینستاگرام

اگر توسط کسی در اینستاگرام بلاک شوید ، دیگر پست ها و استوری های آن شخص برای شما نمایش داده نمی شود ، پس اگر پست های کسی را نمی توانید مشاهده کنید بلاک بودن را نیز باید بررسی کنید. 

9. مخفی کردن پست های اینستاگرام

همانطور که می دانید ، اگر استوری ها برای Close Friend ، منتشر شود دیگر همه افراد نمی توانند آن را مشاهده کنند ، این امر در مورد پست ها نیز صادق است و می توان پست ها را از دید فالوورها مخفی کرد.


instagram_banner.jpg



روش های رفع مشکل دیده نشدن پست ها در اینستاگرام

حال که دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام ، را معرفی کردیم ، می خواهیم راه هایی برای حل مشکلات نیز ارائه دهیم :

1. رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام

رفرش نشدن اینستاگرام همانطور که گفتیم ممکن است به دلیل کندی یا بروز مشکل در اینترنت باشد ، در این حالت ابتدا از وصل بودن اینترنت و داشتن حجم کافی مطمئن شوید ، سپس دستگاه خود را یکبار ری استات کنید و دوباره چک کنید اگر باز هم شکل وجود داشت حافظه کش دستگاه را پاک کنید و سپس از برنامه لاگ اوت کرده و دوباره وارد شوید. اگر باز هم مشکل تان حل نشد ، برنامه را حذف نصب کرده و دوباره آن را نصب و وارد شوید. البته ممکن است مشکل به خاطر تنظیمات APN باشد ، که برای چک کردن آن و تنظیم مجدد توصیه می کنیم مقاله Couldn’t refresh اینستاگرام را بررسی کنید.

2. حل مشکل کم شدن سرعت اینستاگرام

اگر برایتان سوال پیش آمده است که چرا پست های یک یا چند نفر از فالوورهایتان برای شما نمایش داده نمی شود ، عموما همانطور که در قسمت قبل بیان شد ، ممکن است اینترنت گوشی شما یا اینترنت وای فای تان دچار مشکل شده باشد یا حافظه کش اینستاگرام پر شده باشد لذا برای حل این مشکل ، مقاله دلایل کند شدن اینستا را بررسی فرمایید.

3. رفع مشکل نمایش ندادن پست ها از طریق Unmute کردن

شاید در زمان گذشته اقدام به میوت کردن یکی از فالوورهایتان کرده اید و حال فراموش کرده اید یا اگر می خواهید مطمئن شوید اشتباهی فالوورتان را میوت نکرده باشید وارد پروفایل تان آن شخص شده و روی سه نقطه بالا و سمت راست اشاره و از منوی باز شده گزینه Unmute را انتخاب کنید. مقاله میوت در اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

1552916712_unmute%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

4. حل مشکل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام از طریق کم کردن هشتگ ها

ازآنجایی که هشتگ ها نقش خیلی مهمی برای پست شما ایفا می کنند ، برخی از کاربران در هشتگ گذاری اغراق کرده و تعداد زیادی هشتگ می گذارند ، با اینکه اینستاگرام امکان قرار دادن 30 هشتگ را فراهم کرده است ، اما بهتر است شما بین 5 تا 10 هشتگ ایجاد کنید. اگر سوالی در مورد هشتگ گذاری دارید ، مقاله ایجاد هشتگ در اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

5. علت دیده نشدن پست ها در اینستاگرام  به دلیل ریپورت شدن در اینستاگرام

همانطور که بیان شد به عمل گزارش کردن تخلفات ریپورت کردن می گویند ، در اینستاگرام هم مجموعه قوانین و مقرراتی وجود دارد که بی اهمیتی و نادیده گرفتن آن منجر به ریپورت شدن می شود. مواردی که باعث می شود کاربران شخصی را ریپورت کنند :

1- در صورتی که شخصی یک تصویر یا کامنت اسپم یا تبلیغاتی منتشر می کند .

2- در صورتی که فردی تصویر یا پست شما را به نام خود منتشر کرده باشد .

3- در صورتی که فردی کارهای شما را که دارای کپی رایت است منتشر کرده باشد .

4- در صورتی که فردی تصویر یا کامنت غیر اخلاقی منتشر کرده باشد .

5- در صورتی که فردی پست یا کامنت هایی مثل خودکشی ، تهدید و آزار ، استفاده از مواد مخدر و ... استفاده کرده باشد .

برای رفع ریپورت اینستاگرام ، مقاله از بین بردن ریپورت اینستاگرام را بررسی فرمایید.

6. حل مشکل باز نشدن عکس های موجود در پست اینستاگرام

باز نشدن عکس های موجود در پست های اینستاگرام می تواند به دلیل بروز خطا در سرورهای اینستاگرام باشد که معمولا پس از گذشت چند دقیقه برطرف می شود. البته کندی اینترنت هم می تواند نقش داشته باشد. از طرفی هم فیلترینگ هوشمند ایران برای نمایش ندادن عکس ها و صفحات نامناسب یکی دیگر از دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام است. مقاله لود نشدن عکس اینستاگرام راهنمای خوبی برای شما خواهد بود ، آن را مطالعه فرمایید.

1552916522_%D9%84%D9%88%D8%AF%20%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86%20%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1.jpg

7. دیده نشدن پست ها در اینستاگرام  به دلیل خصوصی بودن اکانت

عموما چون ما در پیج های شخصی مان عکس ها و ویدیوهایی از خودمان و خانواده مان را در قالب پست و استوری منتشر می کنیم ، بهتر است برای حفظ امنیت پیج و در دسترس قرار نگرفتن اطلاعات مان توسط اشخاص ناشناس و کسانی که جز فالوورهای ما نیستند از حالت خصوصی اینستاگرام استفاده کنیم. برای مشاهده پست ها و استوری های افرادی که اکانت آنها خصوصی است ، باید آنها را فالوو کنیم و اگر جز فالوورهای آنها نباشیم ، پست ها را مشاهده نخواهیم کرد.

8. عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام  به علت بلاک شدن

بلاک کردن فالوور ها هم یکی از قابلیت های اینستاگرام است که با استفاده از این قابلیت ارتباط شما با دیگران قطع می شود و پست ها و استوری های آن شخص نمایش داده نمیشود و ارتباط دایرکت هم قطع می شود. حال ممکن است برای افراد سوالاتی در این زمینه پیش بیاید که آیا لایک ها و کامنت ها برای آن فرد نمایش داده می شود یا خیر ؟ آیا شخص بلاک شده می تواند Mention کند یا خیر ؟ چگونه بدون اطلاع شخص ، او را بلاک کنیم ؟ مقاله بلاک شدن اینستاگرام را بررسی کنید.

اگر به هر دلیلی پشیمان شده اید و قصد آنبلاک کردن آن شخص را دارید ، مقاله از بلاک در آمدن در اینستاگرام را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

1552916285_%D8%A2%D9%86%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%A9%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

9. عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام به دلیل مخفی بودن 

در مورد استوری ها امکان مخفی کردن آن از دید یک نفر با مجموعه ای از افراد وجود دارد ، این کار در مقاله های انتشار استوری فقط برای افراد خاص و پنهان کردن استوری به طور کامل توضیح داده شده است ، در صورت تمایل آن ها را مطالعه فرمایید.

در مورد پست های اینستاگرام امکان مخفی کردن از دید یک نفر وجود ندارد و شما می توانید پست های تان را آرشیو کرده و آن را از پروفایل تان حذف کنید. برای انجام این کار کافیست روی سه نقطه گوشه سمت راست و بالا روی پست اشاره کرده و گزینه Archive را انتخاب کنید و در زمان دلخواه آن را به پیج تان برگردانید. در صورتی که می خواهید از آرشیو در بیاورید ، مقاله هايد كردن پست در اينستاگرام را بررسی فرمایید.

1552916312_%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

heyva-telegram2.gif



سوالات متداول


1- آیا پست هایی که در اینستاگرام آرشیو کرده ایم امکان بازگشت دارند؟

بله. با مراجعه به بخش Archive اینستاگرام هر پستی که قصد نمایش مجدد آن در پروفایل خود را دارید انتخاب و از سه نقطه بالای صفحه گزینه Show on profile را انتخاب کنید.



2- چرا پست بعضی از دوستانم در صفحه هوم اینستاگرام نشان داده نمی شود ؟

ممکن است پروفایل شخص مورد نظر را در حالت میوت قرار داده باشید. در این حالت پست های آن شخص در صفحه هوم قرار نگرفته و تنها با مراجعه به پروفایل آن می توانید پست ها را مشاهده کنید.



3- چرا در بخش ذره بین اینستاگرام پست کسانی که فالو نکرده ام را مشاهده می کنم؟

در بخش ذره بین اینستاگرام پست ها و استوری های پیج های عمومی به صورت رندوم و با توجه به هشتگ هایی که بیشتر آن ها را دنبال می کنید نشان داده می شود.



اگر با مشکل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام رو به رو هستید

اگر با مشکل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام رو به رو هستید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر