آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن فیلم از گالری در استوری اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 29 بهمن 1397 ساعت 21:55

گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی است، زیرا این امکان را به شما می دهد که با استفاده از ابزارهای حرفه ای تر فیلم های خودتان را آماده کنید و بعد آن را بر روی استوری اینستاگرام بارگذاری کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

استوری اینستاگرام راه بسیار کاربردی برای برقراری ارتباط با مخاطبین شما است. اگر بخواهید به عنوان یک بازاریاب محصول جدیدی را به مخاطب خودتان معرفی کنید و یا آنکه پیامی را برای همگی نمایش دهیم می توانید از استوری اینستاگرام استفاده کنیم، اما همانطوری که در پیش از این نیز ذکر شده، ممکن است که استوری امکانات لازم را برای ایجاد فیلم های جذاب را به شما ندهد، پس بهتر است که فیلم ها را از قبل با نرم افزارهای ویرایشی مانند ادوبی افترافکت، پریمایر و یا نرم افزارهای مهم دیگر آماده کنیم و بعد یک فیلم جذاب را بر روی استوری اینستاگرام بارگذاری کنیم.

برای رسیدن به این هدف ما در این مقاله نحوه گذاشتن فیلم از گالری بر روی اینستاگرام را توضیح می دهیم. در این روش شما می توانید فیلم هایی که به خوبی ویرایش و آماده کرده اید را بر روی استوری اینستاگرام قرار دهید.

برای ابتدای کار به چند نکته دقت کنید:

  • اکنون و در زمان نوشتن این مقاله هنوز خاصیت IGTV اینستاگرام در دست بررسی است و هنوز برای ایران راه اندازی نشده است.
  • ویدئوهای تان بهتر است که در پارت های یک دقیقه ای باشد، گرچه می توانید چند ویدئو را از روی گالری بر روی استوری بارگذاری کنید (گرچه محدودیت یک دقیقه چند وقتی است که از اینستاگرام حذف شده است).
  • استوری اینستاگرام برای راهنمایی های کلی است و تصاویر بعد از 24 ساعت پاک می شوند. برای همین اگر می خواهید که برای مدت زمان بیشتری از پست خودتان استفاده کنید، بهتر است که به جای استوری آن را در میان پست های اینستاگرام بارگذاری کنید.

گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام

مراحل زیر را برای بارگذاری فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام را دنبال کنید:

1- وارد حساب کاربریتان در اپ اینستاگرام شوید.

2- در پایین رابط کاربری در صفحه اصلی بر روی آیکون خانه ضربه بزنید تا به بخش مربوط به آن منتقل شوید.

Pic_1_Enter_to_state.jpg3- در بالای این بخش بر روی علامت دوربین که کنار لوگوی اینستاگرام است ضربه بزنید تا وارد بخش استوری اینستاگرام شوید

Pic_2_Enter_to_stat_story.jpg4- برای گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام، بر روی آیکن مربع گالری که در کنار دکمه بزرگ ضبط فیلم است ضربه بزنید.

Pic_3_Enter_to_Gallery.jpg5- با این کار بخش گالری تصاویر برای شما باز می شود.

6- فیلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

Pic_4_Select_a_Video.jpg7- بعد از انتخاب فیلم صفحه ویرایش فیلم به شما نشان داده می شود.

Pic_5__Send_Video_to_story.jpg8- می توانید از ابزارهایی که برای ویرایش تصویر است استفاده کنید و به تصویر خودتان، نوشته، گرافیک و یا تگ های گیف اضافه کنید و یا آنکه صدایی را به آن بیفزایید (این ابزارها را به صورت مفصل در مقاله استوری اینستاگرام برایتان توضیح داده ام).

9- بعد از آنکه به نتیجه دلخواه رسیدید می توانید از دکمه «+ داستان شما (+Your Story)» استفاده کنید.

Pic_6_Sending_to_story.jpg10- بسته به سرعت اینترنت شما ممکن است بارگذاری این ویدئو در اینستاگرام مدتی طول بکشد.

بعد از آنکه ویدئوی شما بر روی اینستاگرام بارگذاری شد، یک کادر دایره ای در اطراف تصویر نمایه کاربری (آواتار) شما ظاهر می شود که نشان دهنده آن است که فیلم شما به درستی بر روی اینستاگرام بارگذاری شده است.

Pic_7_Show_add_story.jpg

این مراحل ساده ترین مراحلی بودند که شما می توانستید از آن برای گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام استفاده کنید.

تنظیمات مرتبط به فیلم های در استوری اینستاگرام

اینستاگرام برای مدیریت کردن بهتر فیلم هایی که در استوری بارگذاری کرده اید، تنظیمات مشخصی را در اختیارتان قرار می دهد. در پایین برخی از آن ها را مرور می کنیم:

  • حذف فیلم های ارسال شده بر روی استوری اینستاگرام:

ممکن است که بخواهید فیلمی که بر روی استوری اینستاگرام ارسال کرده اید را بنا به دلایلی حذف کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید

1- بر روی عکس نمایه (آواتار) ضربه بزنید تا ویدئوهای استوری به شما نشان داده شود.

2- در صورتی که چند تصویر بر روی استوری خودتان دارید، با دراگ کردن (کشیدن انگشت بر روی تصویر) میان تصاویر جا به جا شوید تا به تصویر مورد نظر برسید.

3- در پایین صحفه نمایش علامت سه نقطه ای به شما نشان داده شده است. بر روی آن ضربه بزنید.

4- از منوی باز شده گزینه حذف را انتخاب کنید.

Pic_8_Delet_a_story.jpg

با انجام این کار ویدئوی ارسالی شما از روی استوری اینستاگرام حذف خواهد شد.

  • اضافه کردن فیلم های ارسال شده بر روی استوری به برگزیده ها:

بعد از آنکه شما تصویری را در استوری اینستاگرام خودتان بارگذاری کردید می توانید آن را در حالت انتخاب شده نگاه دارید. این تصاویر انتخاب شده، برای مدت زمان بیشتری بر روی اینستاگرام باقی می مانند و به همین خاطر می توانند تعداد بازدید ازصحفه اصلی نمایه شما را افزایش دهند.

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

1- در صورتی که تصویری را در استوری اینستاگرام بارگذاری کرده اید، بر روی تصویر نمایه (آواتار) خودتان ضربه بزنید تا وارد بخش نمایش آن ها شوید، در غیر این صورت بخش ابتدایی این مقاله را مطالعه کنید.

2- در قسمت پایین تصویر گزینه «برگزیده ها» وجود دارد، بر روی آن ضربه بزنید.

Pic_9_Select_Favorits.jpg4- پانل «افزودن به گزینه های جدید» برای شما باز می شود.

Pic_10__Add_to_favorit.jpg5- در اینجا باید عنوانی را برای این مورد خودتان وارد کنید.

6- بر روی نوار آبی رنگ افزودن در پایین ضربه بزنید تا این فیلم به موارد برگزیده شما اضافه شود.

Pic_11_Compeletfavorits.jpg6- اکنون به صفحه اصلی کارتان بروید، در قسمت زیر بخش معرفی شما چند دایره جدید اضافه شده است. این دایره ها همان فیلم های بارگذاری شده در استوری تان هستند که به صورت برگزیده انتخاب کرده اید.

Pic_12_Show_the_favorits.jpg

دقت داشته باشید که گزینه ابتدایی این بخش عنوان جدید را دارد و یک دایره خالی با علامت (+) است. شما می توانید از این ایکن برای اضافه کردن فیلم ها و یا تصاویر دیگر به استوری خودتان استفاده کنید.

در هنگامی که من این مقاله را برای شما دوستان گرامی می نوشتم، خبر شروع به کار آزمایشی IGTV اینستاگرام منتشر شده است. همچنین متوجه شدیم که اینستاگرام محدودیت یک دقیقه ای برای استوری های خودش را حذف کرده است. با این وجود هنوز این قابلیت ها ممکن است در تمام ایران فعال نشده است. با فعال شدن این ویژگی ها باید منتظر اتفاقات جدید و جذابی در عرصه کار با این شبکه اجتماعی محبوب باشیم. مقالات ما را دنبال کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون