آموزش امنیت اینستاگرام

عدم نمایش تماس بی پاسخ

عدم نمایش تماس بی پاسخ

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 04:27

قطعا هر روز اعلان هایی را روی گوشی دریافت می کنید ، چه بسا با متصل شدن گوشی شما به اینترنت مجموعه ایی از اعلان ها را از برنامه های مختلفی که روی گوشی دارید دریافت می کنید ، اما یک مشکلی در این مورد هست که خیلی ها با آن روبرو هستند و آن رد کردن و حذف کردن مجموعه اعلان هاست که به اشتباه قبل از دیدن و خواندنشان ممکن است حذف کنیم و شاید در بین آنها پیام های مهمی باشد. حالا اگر با این مشکل روبرو شدیم چکار کنیم؟ در این بخش می خواهم ترفند ساده ایی را در اندروید آموزش دهم که به راحتی بتوانید از پیام ها و اعلان های از دست رفته با خبر شوید.

آموزش امنیت اینستاگرام

a558.pngنمایش اعلان های از دست رفته بدون نرم افزار روی گوشی اندروید

سیستم عامل اندروید از نسخه 4.3 به بعد ، گزینه ی غیر مستقیمی به اسم نوتیفیکیشن Notification log دارد ، اعلان هایی که به گوشی میرسد را جهت اطلاع یابی مجدد ذخیره می کند مثل همین وضعیتی که پیام ها را رد کردید بدون اینکه ببینید ، اگر از گوشی سامسونگ استفاده می کنید این گزینه روی گوشی نخواهد بود لذا ناچارید برنامه ایی مثل Notification Saver را نصب کنید اما اگر گوشی دیگری دارید مراحل زیر را دنبال کرده تا بررسی کنید که آیا این گزینه روی گوشی شما وجود دارد یا خبر؟

a559.pngنوتیفیکیشن Notification log

روی یک جای خالی روی صفحه ی اصلی انگشت خود را گذاشته نگه دارید تا برخی از گزینه ها باز شوند روی ویدجت ها Widgets بزنید سپس مرور کرده تا به تنظیمات Settings یا میانبر تنظیمات برسید ، بعد از آن روی آیکون این ویجت انگشت گذاشته نگه دارید تا بکشید و رها کنید روی هر جایی از صفحه اصلی سپس به مجرد افزودنش منویی با تمام تنظیمات ظاهر می شود که می توانید مانند میانبری روی صفحه اصلی قرار دهید ، در بین گزینه ها Notification log را خواهید دید بعد از زدن روی آن سابقه را مشاهده خواهید کرد.

a560.pngهشدارهای از دست رفته

به مجرد زدن روی نوتیفکیشن Notification log یک رکورد کامل از همه ی هشدارهایی که از آخرین باری که گوشی را روشن کردید ، دریافت خواهید کرد ، علاوه بر آن ساعت و تاریخ دریافت هشدارها را خواهید داشت ، پیام ها و تماس های از دست رفته و حتی اعلان های بروزرسانی ها و هر هشداری که مطلع نشدید را در این لیست خواهید یافت که از صفحه اصلی به طور مستقیم در دسترس می باشد وقتی روی هر پیام و هشدار بزنید به صفحه اطلاعات برنامه App Info منتقل خواهید شد زمانی که ندانید از چه برنامه ایی بوده است.

[news_box style=”2″ display=”category” title=”آموزش هاي گوشي” category=”19″ orderby=”random” show_more=”on” header_background=”#98bf4c” header_text_color=”#ffffff” hide_dots=”yes”]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون