موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دسته بندی موسیقی در ایفون

دسته بندی موسیقی در ایفون

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 12 فروردین 1398 ساعت 17:21

نوار Library شامل تمام موسیقی های دانلود شده از Apple Music است. موزیک ها و موزیک ویدیو های sync شده در آیفون، خرید های iTunes و موسیقی هایی که از طریق Sync با iTunes در دستگاهتان میباشد، برای شما در اینجا حاضر خواهند بود.

آموزش امنیت اینستاگرام

MSC_library-253x300.png

موسیقی ها را مرور و پخش کنید. برروی یک دسته بندی مانند یک پلی لیست یا آلبوم ضربه بزنید، برروی عکس آلبوم انگشت را نگه داشته و سپس را انتخاب کنید. حال میتوانید Now Playing screen را به ضربه زدن به پخش کنندهIL_Play.pngمشاهده کنید.
IL_3DTouch.png3D Touch. برروی عکس آلبوم انگشت خود را فشار دهید و سپس را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر به 3D Touch مراجعه کنید.
موسیقی های خود را مرتب کنید. برروی پلی لیست ها، آلبوم ها یا آهنگ ها ضربه بزنید و سپس Sort را انتخاب کنید.
دسته بندی های بیشتری را ببینید. در نوار Library برروی Edit ضربه زده و سپس دسته بندی های جدید را انتخاب کنید.
فقط موسیقی های ذخیره شده در iPhone را ببینید. در نوار Library برروی Downloaded Music ضربه بزنید
موسیقی های به اشتراک گذاشته شده در کامپیوتر های اطراف را پخش کنید. اگر یک کامپیوتر در شبکه شما موزیک ها را از طریق iTunes Home Sharing به اشتراک گذاشته باشد میتوانید به Settings > Music رفته و برروی Sign In under Home Sharing ضربه بزنید. حالا به اپلیکیشن Music برگشته برروی نوار Library ضربه بزنید و Home Sharing را انتخاب کنید. حالا به آرشیو به اشتراک گذاشته شده موسیقی های خود دسترسی دارید.
موسیقی های Apple Music را از iPhone پاک کنید. به Settings > Music رفته و سپس iCloud Music Library را خاموش کنید. موسیقی ها از iPhone پاک میشوند اما در iCloud باقی میمانند. موسیقی که شما خریداری یا sync کرده باشید توسط iTunes Match که دانلود کرده اید باقی میماند.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد ؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر