موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

کانال فروش پیج اینستاگرام

کانال فروش پیج اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 11 فروردین 1398 ساعت 16:51

پیج فروشی اینستاگرام همراه با ۱۰,۰۰۰ فالوور ایرانی فقط ۴۹ هزارتومان!

آموزش امنیت اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام، با بیش از ۲۴ میلیون کاربر ایرانی یک جامعه مجازی بسیار بزرگ تلقی میگردد. در سطح جهانی نیز یکی از مزایای اینستاگرام، بیش از ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ کاربر فعال آن است. این شبکه اجتماعی حال یک مکان مناسب برای دیجیتال مارکتینگ در کنار استفاده های شخصی است. برای رقابت در میان این تعداد از کاربر، داشتن فالوور و یک پیج فعال در اینستاگرام، یک امر مهم و غیرقابل‌انکار است.

طبق آماری که در آوریل ۲۰۱۸ منتشر شد، کشور ایران با بیش از ۲۴ میلیون کاربر در رده هفتم از ۱۰ کشور برتر از لحاظ تعداد کاربر در اینستاگرام، قرارگرفت. منبع

وبسایت IN3TA با فعالیت تخصصی و اختصاصی در زمینه اینستاگرام، خدمات حرفه‌ای به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ یکی از این خدمات، فروش پیج های آماده اینستاگرام می‌باشد.

پیج فروشی اینستاگرام، یکی از خدمات پرفروش وبسایت IN3TA می‌باشد که توانسته نیاز مشتریان را در کنار رضایت آنان برآورده کند.

در حال حاضر، نمونه کارِ صدها پیج فروخته شده که به عبارتی میلیونها فالوور فروخته شده می‌باشد، در کانال تلگرام ما موجود می‌باشد. جهت مشاهده تمامی این نمونه کارها از اولین تا آخرین نمونه کار به تاریخ روز، به آدرس ذکر شده مراجعه نمایید.

نمونه کار

PageForoushi@

برای مشاهده تمامی نمونه کارهای فروخته شده توسط ما، به کانال تلگرام ذکرشده مراجعه کنید.

قیمت

پیج های آماده جهت فروش، دارای ۱۰,۰۰۰ فالوور ایرانی همراه با فعالیت مناسب می‌باشند. برای خرید پیج میتوانید از طریق فروشگاه ما که به دو نسخه وب و نسخه اپلیکیشن موجود می‌باشد، اقدام نمایید. قیمت حال حاضر پیج های ۱۰,۰۰۰ فالوور ایرانی، تنها ۴۹,۰۰۰ تومان می‌باشد.

پیج فروشی ۱۰K فالوور ایرانی فقط ۴۹ هزارتومان!

این پیج ها مناسب برای استفاده های تجاری و استفاده های شخصی می‌باشند. تمامی پیج های فروخته شده توسط ما بدون واسطه ساخته و فروخته می‌شوند.

دریافت مشاوره اختصاصی

مشتریان می‌توانند قبل از خرید، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده، مشاوره اختصاصی دریافت کنند. برای تماس با ما، از طریق اطلاعات ذکر شده اقدام نمایید.

  • شماره تلفن
  1. ۰۹۳۰۴۰۳۴۵۲۷
  • تلگرام
  1. PageForooshi@ کانال اصلی
  2. PageForoushi@ کانال نمونه کار
  3. PageForushi@ پشتیبانی
  4. IN3TA@ کانال اپلیکیشن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر