موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف تبلیغ در اینستاگرام

حذف تبلیغ در اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 07 شهریور 1398 ساعت 12:55

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان حذف تبلیغ در اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان افراد است که دلیل آن هم قابلیت هایی مانند استوری، لایو، تبلیغات اسپانسری اینستاگرام و …  است. استفاده از این کانال ارتباطی به صاحبان کسب و کار های مختلف این فرصت را می دهد تا به جامعه هدف مورد نظر خود به راحتی دسترسی پیدا کنند. از طرف دیگر با توجه به اینکه ساختن صفحه کاربری در اینستاگرام برای افراد مختلف هزینه ای ندارد، توجیح مناسبی برای استفاده از آن برای معرفی برند است. این شبکه برای افزایش رضایت مندی کاربران خود، طرح های مختلفی برای استفاده از ویژگی تبلیغ در اینستاگرام ارائه می دهد. پس هر برندی با هر بودجه ای می تواند کمپین تبلیغاتی خود را در این شبکه اجتماعی راه بیاندازد. اما اگر شما، بیش از اندازه تبلیغ انجام دهید، احتمالا تمایل افراد را برای حذف ads اینستاگرام افزایش می دهید.

آموزش امنیت اینستاگرام

همان طور که گفته شد، با استفاده از این شیوه تبیلغاتی، می توانید محتوای خود را در دید بسیاری از افراد قرار دهید تا از خدمات و محصولاتی که شما ارائه می دهید، مطلع شوند. با این وجود همیشه هم شما نمی توانید نظر مثبت افراد را به خود جلب نمایید. به همین دلیل است که احتمال حذف ads اینستاگرام وجود دارد. البته روشی که برای انجام این کار وجود دارد یک راه حل دائمی نبوده و تنها برای مدتی جواب می دهد. پس اگر شما هم به دنبال روشی برای حذف مطالب نا خوشایند از صفحه خود هستید، همراه ما باشید.

remove-instagram-ads-1.jpg

راهنمای حذف ads اینستاگرام :

با وجود این که اینستاگرام دارای بیش از ۱ بیلیون کاربر فعال است، اما این معنی را نمی دهد که تمام محتواهای موجود در آن، مورد قبول همگان قرار دارد. برای کسب درآمد بیشتر، اینستاگرام تبلیغات مختلف از کمپانی های مختلف را قبول کرده است تا به کاربران خود نمایش دهد.

حتما می دانید که اینستاگرام از فناوری هوش مصنوعی برای پیدا کردن علاقه مندی های شما استفاده می کنید و سپس بر اساس داده هایی که جمع آوری کرده است، تبلیغات سازگار با نیاز های شما را نشانتان می دهد. با این حال ممکن است برخی از افراد دیدن این تبلیغات را آزار دهنده تلقی کنند و از دیدن مکررشان رضایت چندانی نداشته باشند. به همین دلیل است که تصمیم به حذف ads اینستاگرام بگیرند. خصوصا زمانی که که این تبلیغات شامل ویدئو هایی با حجم های بالا باشد و همین موضوع موجب کاهش حجم اینترنتشان شود.

  • برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و سپس شروع به گشتن در صفحه هوم خود کنید.
  • هنگامی که اولین تبلیغ را مشاهده کردید، گزینه ۳ نقطه ای که بالای پست مورد نظر قرار دارد را انتخاب نمایید.
  • در پنجره ای که باز می شود، گزینه Hide ad یا Report ad را انتخاب کنید.
  • در بین ۳ گزینه ای که به شما نشان داده می شود، یکی را به عنوان دلیل حذف ads اینستاگرام انتخاب کنید.
  • تبلیغ مورد نظر از هوم شما حذف شده و پیام تشکر اینستاگرام برای نظری که در مورد پست دادید، نمایش داده می شود.

همراهان عزیز این روش برای حذف ads اینستاگرام ، روشی موقتی است چرا که هدف اصلی هنگام استفاده از این شبکه های اجتماعی این است که به رشد کسب و کارهای مختلف کمک شود. با این وجود استفاده از این روش برای کوتاه مدت، پاسخگو است.

Post Views: 8,591

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر