موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 23 مهر 1400 ساعت 19:53

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن را از سایت نکس 98 دریافت کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

فراموش کردن رمز اینستاگرام : همه ی راه کار بازیابی مجدد رمز اینستاگرام

https%3A%2F%2Ffollowjet.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F03%2Fblog_resized_900_450_221_1509006439_instagram_password_recovery.jpg

ما می خواهیم اینجا آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام را به شما بدهیم. در مورد تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام ، انواع روش های بازگرداندن اکانت به خصوص روش بازیابی اکانت اینستاگرام بدون ایمیل بیشتر بدانید.

آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام

با افزایش استفاده از شبکه های پرمخاطب مانند اینستاگرام، مشکلات وسوالات متعددی برای کاربران به وجود امده است. فراموش کردن رمز اینستاگرام و ناتوانی در بازیابی آن، این روزها مساله ایست که برای اکثر کاربران حداقل یکبار پیش امده است.

 با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

فراموش کردن پسورد اینستاگرام

در برخی از موارد کاربران پس از انتخاب نام کاربری (یوزرنیم) و رمز گذاری (پسورد) و ساخت اکانت در برخی از وب سایت ها،پس از مدتی بنا بر دلایل مختلف رمز عبور و در برخی از موارد نام کاربری خود را فراموش خواهند کرد و به گمان خود باید اکانتی جدید در آن وب سایت ایجاد کرده تا بتوانند از امکانات و خدمات آن استفاده نمایند.اما همیشه اینطور نیست. عموما اگر با فراموش کردن رمز اینستاگرام مواجه شوند،رمز عبور به سادگی بازیابی میشود و در بسیاری از موارد هم می توان نام کاربری را بازیابی نمود.

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام

هنگام فراموش کردن رمز اینستاگرام،برای بازیابی رمز عبور، دو روش وجود دارد: مراجعه به وبسایت اینستاگرام  و  استفاده از دستگاه اندرویدی

روش اول بازیابی رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

در روش اول از خود برنامه اینستاگرام برای بازیابی رمز اینستاگرام استفاده شده است. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

پس از ورود به صفحه بازیابی پسورد، تصویری مانند تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد. اکنون انتخاب با شما است که برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده چه روشی را انتخاب نمایید. اگر Email or username خود را به خاطر دارید این گزینه را انتخاب و کار بازیابی رمز اینستاگرام را ادامه دهید. گزینه with sms زمانی کاربرد دارد که شماره تلفن خود را از قبل در اکانت اینستاگرام وارد کرده باشید و اکنون هم در دست شما باشد. گزینه with facebook زمانی مفید است که اکانت اینستاگرام شما به اکانت اینستاگرامتان متصل باشد.

اکنون با اطلاعاتی که دارید بهترین گزینه را برای  بازیابی رمز اینستاگرام خود استفاده نمایید. ما با استفاده از نام کاربری و ایمیل فرآیند را ادامه می دهیم.

بعد از ورود اطلاعات نام کاربری و یا ایمیل فلش موجود در بالای صفحه در سمت راست را لمس کنید.سپس ایمیلی جدید توسط اینستاگرام برای شما ارسال می شود و می توانید پس از ان اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید و پسورد جدید را وارد نمایید. 

روش دوم بازیابی اکانت اینستاگرام بدون ایمیل

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل، از دیگر روش های بازیابی رمز اینستاگرام می باشد در این حالت   به جای ایمیل باید شماره تلفن خود را وارد کرده باشید. در ادامه چگونه استفاده کردن از این روش را توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

اگر مراحل بالا را به دقت انجام داده باشید قسمت اصلى کار را انجام دهید . باید : ابتدا قسمت سه مربع عمودى گوشه سمت راست بالاى پیج را لمس کرده و درصفحه ى وارد شده آخرین گزینه یعنی log out را بزنید با این کار کاملا خارج میشوید.

اکنون شما موفق شده اید رمز خود را بازیابی کنید.

فراموشی پسورد اینستاگرام و ادامه راهکارهای بازیابی

روش سوم بازیابی رمز اینستاگرام با سایت اینستاگرام

اگر شما هم به دنبال تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی و یا وب سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز توصیه می کنم با ما همراه باشید. برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام هستید. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. 

تبریک , اکنون شما توانسته اید به استفاده از این چند راه با موفقیت عملیات بازیابی رمز اینستاگرام خود را انجام دهید.

نکته : برای بازیابی رمز اینستاگرام نکته ای که اهمیت دارد. نحوه و ترتیب انجام کارهای اعلام شده می باشد.

بنابراین هنگام فراموش کردن رمز اینستاگرام با استفاده از روش های مختلفی میتوانید رمز خود را بازیابی کنید.

از فالوور فیک خسته شده اید ؟ به دنبال افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند هستید ؟ خرید فالوور 

  فالوجت : ربات افزایش فالوور واقعی و خرید فالوور ایرانی 

راهنمای کامل بازیابی اکانت اینستاگرام | با ایمیل + بدون ایمیل + با شماره تلفن | دیدوگرام

https%3A%2F%2Fwww.didogram.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F08%2Finstagram-account-recovery.jpg

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

چگونگی بازگردانی اکانت اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

https%3A%2F%2Fweb20social.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2F1_JcnqUC9FzikOW9pmQE_6ug.png

اکانت اینستاگرام یکی از بخش‌های مهم شبکه اینستاگرام است. این مقاله به شما می آموزد که چگونه اکانت  اینستاگرام خود را با نام کاربری ، آدرس ایمیل ، پیام متنی یا جزئیات حساب Facebook  و یا بدون شماره و ایمیل خود بازیابی کنید.با ما همراه باشید.

روش اول:با استفاده از نام کاربری 

اپ اینستاگرام را باز کنید. اگر از یک دستگاه Android استفاده می کنید ، نمی توانید از نام کاربری خود برای اینستاگرام استفاده کنید تا ایمیل بازنشانی گذرواژه برای شما ارسال شود.سپس روی HELP کلیک کنید. این بخش در زیر دکمه ورود به رنگ آبی است. اما شاید ابتدا لازم باشد در پایین صفحه روی ورود به سیستم کلیک کنید.

نام کاربری خود را وارد کنید اگر به خاطر ندارید که کدام آدرس الکترونیکی(ایمیل) را برای ایجاد حساب کاربری خود استفاده کرده اید ، با تایپ کردن نام کاربری اشتباه، اینستاگرام حداقل سه تذکر به شما می دهد.روی ارسال لینک ورود کلیک کنید.

یک پنجره بازشو با اولین آدرس ایمیل ثبت شده در اینستاگرام شما و یک پیام تأیید ظاهر می شود.به عنوان مثال ، این پیام ممکن است به شکل: “ما یک پیوند به ایمیل شما به آدرس m********b@gmail.com ارسال کردیم” باشد.سپس روی تأیید کلیک کنید.

قدم دوم

ایمیل خود را باز کنید اگر به آدرس ایمیلی که ارائه کرده اید دسترسی ندارید ، باید به جای آن از شماره همراه خود استفاده کنید.لینک ایمیل را از اینستاگرام خود باز کنید، و پیوندی را در زیر دکمه Log Me In با عنوان “تنظیم مجدد گذرواژه اینستاگرام خود در اینجا” پیدا خواهید کرد.اگر ایمیلی را نمی بینید ، آن را در پوشه “Spam” (یا پوشه “Social” یا “به روزرسانی” در Gmail جستجو کنید).

روی لینک تنظیم مجدد گذرواژه کلیک کنید. با انجام این کار شما به صفحه ای می روید که می توانید رمز ورود جدیدی برای حساب خود وارد کنید.سپس روی بازنشانی گذرواژه کلیک کنید که در انتهای صفحه قرار دارد. اگر رمز عبور شما مطابقت داشته باشد ، به صفحه اصلی اینستاگرام خود در مرورگر تلفن همراه خود منتقل می شوید.هم اکنون می توانید اینستاگرام را باز کرده و با رمز جدید خود وارد شوید.

روش دوم: با استفاده از یک آدرس ایمیل

اینستاگرام را باز کنید. اگر آدرس ایمیل خود را می دانید ، می توانید رمز ورود اینستاگرام خود را از وب سایت مجددا تنظیم کنید: به صفحه ورود به سیستم در اینستاگرام بروید ، روی پیوند آبی “ورود به سیستم” در پایین صفحه کلیک کنید ، روی رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ کلیک کنید. در قسمت گذرواژه ، ایمیل خود را وارد کنید تا لینک تنظیم مجدد را در ایمیل خود دریافت کنید.

سپس روی ورود به بخش کمک کلیک کنید که در زیر دکمه ورود به رنگ آبی است.آدرس ایمیل خود را وارد کنید این باید یک آدرس ایمیلی باشد که قبلاً به اینستاگرام معرفی کرده اید.در گوشی های Android ، ابتدا باید روی استفاده از نام کاربری یا ایمیل کلیلک کنید.اگر آدرس ایمیل اینستاگرام خود را به خاطر دارید اما نمی توانید وارد شوید ، به جای آن باید از شماره تلفن خود استفاده کنید.

قدم دوم

سپس روی ارسال لینک وارد شوید. اطلاعیه را در بالای صفحه مشاهده می کنید که به شما اطلاع می دهد که ایمیل تأیید ارسال شده است.روی تأیید کلیک کنید. سپس ایمیل خود را باز کنید اگر به آدرس ایمیلی که ارائه کرده اید دسترسی ندارید ، باید به جای آن از شماره همراه خود استفاده کنید.ایمیل را از اینستاگرام باز کنید و لینکی را در زیر دکمه Log Me In با عنوان “تنظیم مجدد گذرواژه اینستاگرام خود در اینجا” پیدا خواهید کرد.

روی لینک تنظیم مجدد گذرواژه کلیک کنید. با انجام این کار شما به صفحه ای می روید که می توانید رمز ورود جدیدی برای حساب خود وارد کنید.سپس رمز عبور جدید خود را دو بار وارد کنید و روی بازنشانی گذرواژه کلیک کنید که در انتهای صفحه قرار دارد. اگر رمزهای عبور شما مطابقت داشته باشد ، به صفحه اصلی اینستاگرام خود در مرورگر تلفن همراه منتقل می شوید.هم اکنون می توانید اینستاگرام را باز کرده و با رمز تنظیم مجدد خود وارد شوید.

روش سوم:با استفاده از شماره تلفن 

اینستاگرام را باز کنید.روی گزینه HELP کلیک کنید که در زیر دکمه ورود آبی رنگ است.شاید ابتدا لازم باشد در پایین صفحه روی ورود به سیستم کلیک کنید.روی قسمت شماره تلفن کلیک کنید که در سمت راست صفحه است.در گوشی های  Android ، روی ارسال پیام کوتاه کلیک کنید.

سپس روی ارسال لینک ورود کلیک کنید. با این کار متنی با پیوند داخل آن به شماره تلفن ارائه شده ارسال می شود.در صورت استفاده از گوشی های Android ، در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.پیام های کوتاه گوشی خود را باز کنید. شما باید یک متن از یک عدد پنج رقمی (فرمت شده مانند ۱۲۳-۴۵) داشته باشید.

سپس روی پیام اینستاگرام کلیک کنید. پیامی که می گوید “برای بازگشت به حساب اینستاگرام خود کلیک کنید:” و به دنبال آن یک لینک مشاهده می شود.روی لینک اینستاگرام کلیک کنید. ممکن است مجبور شوید دو بار روی آن کلیک کنید.سپس روی Open کلیک کنید. این گزینه را در پایین “باز کردن این صفحه در اینستاگرام؟” خواهید دید.

با این کار پنجره گفتگو حساب اینستاگرام شما باز خواهد شد. شما می توانید یک رمزعبور جدید را دو بار تایپ کنید و قبل از تغییر مسیر به حساب اینستاگرام خود در یک مرورگر تلفن همراه ، روی بازنشانی گذرواژه کلیک کنید. سپس  می توانید اینستاگرام را باز کرده و با رمز جدید خود وارد شوید.اگر می خواهید رمزعبور اینستاگرام آیفون خود را مجدداً تنظیم کنید اما به حساب ایمیل قدیمی خود دسترسی ندارید ، باید روی صفحه نمایه بر روی  ویرایش پروفایل کلیک کنید و یک آدرس ایمیل جدید را وارد قسمت ایمیل کنید. از آنجا ، می توانید در گوشه بالا سمت راست صفحه روی انجام شده کلیک کنید ، به قسمت تنظیمات وارد شوید و روی بازنشانی گذرواژه کلیک کنید. سپس پیوندی را در آدرس ایمیل جدید خود دریافت خواهید کرد.

روش چهارم:با استفاده از حساب Facebook

اینستاگرام را باز کنید. روی HELP کلیک کنید که در زیر دکمه ورود به رنگ آبی است.روی ورود به سیستم با فیس بوک کلیک کنید که در انتهای صفحه قرار دارد.این روش فقط درصورتی کاربرد دارد که قبلاً حساب Facebook خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند داده باشید.روی تأیید کلیک کنید. این دکمه در زیر متن ظاهر می شود و به شما اطلاع می دهد که استفاده از نمایه خود را در اینستاگرام مجاز کرده اید. بعد از چند لحظه ، اینستاگرام شما را به حساب کاربری خود خواهد برد.در گوشی های  Android ، به جای تأیید ، روی ادامه به عنوان [نام شما] کلیک کنید.

روش پنجم: نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام بدون استفاده از آدرس ایمیل و شماره تلفن

اگر آدرس ایمیل خود را فراموش کرده اید و حساب کاربری شما به حساب Facebook شما پیوند داده نشده است ، سعی کنید آدرس ایمیل را تغییر دهید. اما برای این کار باید با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و از دست دادن آدرس ایمیل خبر دهید. با انجام این کار ، مجدداً به صفحه خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

در این صورت دو عملکرد متفاوت برای اینستاگرام وجود دارد: حذف کامل یک صفحه و یا مسدود کردن موقت آن. اگر شک دارید که آیا به حساب خود دوباره احتیاج پیدا خواهید کرد ، بهترین راه حل مسدود کردن موقت آن است. بنابراین شما همیشه قادر خواهید بود تا آن را بازیابی کنید. اما اگر صفحه خود را کاملاً غیرفعال کرده اید ، بازیابی آن غیرممکن است.

اینستاگرام حق دارد حساب هایی را که از کپی عکس ها و فیلم های دیگران سوء استفاده می کند را  مسدود کند معمولاً اگر  اولین بار باشد اینستاگرام یک حساب را به مدت یک هفته مسدود می کنند. در صورت مسدود کردن چندباره ، یک حساب کاربری  از طریق تیم اینستاگرام به طور دائم غیرفعال می شود.اگر صفحه اینستاگرام خود را باز می کنید و می بینید که به اشتباه غیرفعال شده است ، سعی کنید فرم بازگشت اکانت را با نوشتن درخواست خود برای بازگرداندن آن پر کنید و به اینستاگرام بفرستید. جمله متن بازگشت اکانت شما باید به این شکل باشد: “سلام! حساب اینستاگرام من به طور تصادفی غیرفعال شده است اما من هیچگونه قوانین اینستاگرام را نقض نکرده ام. چگونه می توانم دوباره به آن دسترسی پیدا کنم؟ متشکرم.”سعی کنید از اتهامات ، لحن تند و توهین خودداری کنید ، هنگام توضیح اوضاع مودبانه باشید و با صبر و حوصله منتظر تصمیم اینستاگرام برای بازگرداندن حساب خود باشید. در این مقاله با اکانت اینستاگرام آشنا شدیم.

جواب کاربران در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر