موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر 2018

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر 2018

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 25 اسفند 1397 ساعت 12:59

Last updated خرداد ۶, ۱۳۹۷

آموزش امنیت اینستاگرام

banner97830.png

صفحه اول روزنامه ها

اپلیکیشن اینستاگرام که در واقع یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو و کلیپ می باشد به سادگی در گوشی قابل استفاده است یعنی بعد از دانلود و نصب این برنامه ، می توانید با شماره یا با ایمیل یک اکانت اینستاگرامی برای خود بسازید و سپس عکس و فیلم ارسال کرده و پست های سایر افراد از دوستان و غیره را لایک و دنبال کنید. اما با گذشت این چند سالی که از ارائه برنامه اینستاگرام می گذرد هنوز هیچ پلتفرم رسمی برای اینستاگرام ویندوز و کامپیوتر ارائه نشده و این به نظرم یک نقد بر این برنامه می تواند باشد.نظر شما چیست؟

ببینید » اشتراک گذاری عکس و کلیپ در اینستاگرام با کامپیوتر بدون نرم افزار

برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر (ویندوز ، مک ، لینوکس)

a4075.pngبرنامه اینستاگرام برای کامپیوتر (ویندوز ، مک ، لینوکس)

در هر صورت برخی از کاربران بنابر دلایلی حالا یا برای همیشه و یا گاهی اوقات می خواهند از طریق کامپیوتر به اینستاگرام متصل شوند لذا اینجاست که به فکر دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر می افتد و یا با ترفندی می خواهند به اینستاگرام جهت انجام اموری مانند ارسال عکس و … دسترسی داشته باشد. به همین خاطر ترفند سیتی تصمیم گرفته تا برنامه های اینستاگرام برای کامپیوتر و روش و ترفندهایی برای دسترسی به اینستاگرام در ویندوز را معرفی و آموزش دهد.

برنامه Instagram اینستاگرام برای ویندوز 10

اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید پس خیالتان راحت باشد چون مایکروسافت همانطور که در “24 تا از بهترین نرم افزارهای ویندوز 10 در سال 2017” معرفی کردیم ، برای ویندوز 10 برنامه اینستاگرام را تهیه دیده که می توانید از این لینک دانلود کنید. برای دانلود از استور مایکروسافت این مطلب “آموزش دانلود از استور مایکروسافت با ترفند ساده” را ببینید.

برنامه Grids for Instagram

یکی از برنامه هایی که می توان از طریق آن در ویندوز و کامپیوتر به اینستاگرام دسترسی داشت ، برنامه Grids for Instagram است. یک برنامه سبک با طرح بندی زیبا و شیک با امکان مولتی اکانت و …  (دانلود Grids)

برنامه Ramme برای ویندوز و مک و لینوکس

a4073.pngبرنامه اینستاگرام برای ویندوز و مک و لینوکس

برنامه Ramme در نسخه های ویندوز و مک و لینوکس برای کاربران در دسترس است و از طریق آن امکان دسترسی به اینستاگرام در کامپیوتر وجود دارد و مثل هر برنامه شخص ثالث دیگر نمی توانید عکس آپلود کنید. (دانلود نسخه های مک ، لینوکس ، ویندوز )

برنامه Gramblr برای ویندوز و مک

اگر دنبال یک برنامه ایی هستید که بتوانید به وسیله آن از دسکتاپ خود روی اینستاگرام عکس آپلود کنید ، برنامه Gramblr گزینه خوبی است. امکان بریدن عکس و افزودن فیلتر و استیکر به عکس را نیز دارد.(دانلود نسخه های ویندوز و مک )

ببینید » انتشار عکس و مطالب در اینستاگرام از سیستم عامل مک

برنامه Flume برای مک

a4074.pngبرنامه اینستاگرام برای مک

برنامه Flume طبق بررسی ها یکی از شگفت انگیزترین برنامه هایی است که کاربران مک می توانند از آن برای به کار انداختن اینستاگرام روی دسکتاپ استفاده کنند. Flume در دو نسخه رایگان و پولی در دستری است که با نسخه 10 دلاری آن می توانید عکس روی اینستاگرام آپلود کنید و درست مانند نسخه گوشی از فیلترها و … استفاده کنید.(سایت رسمی برنامه)

برنامه Pixsta

a4076.pngاینستاگرام در کامپیوتر با Pixsta

با برنامه Pixsta نیز می توانید اینستاگرام را در کامپیوتر خود داشته باشید ، بعد از نصب ، آیکون Pokki را هم میبینید ، برای اجرا روی آیکون برنامه کلیک کنید.(دانلود Pixsta)

برنامه اینستاگرام برای PC

سایت instagramforpc.org ، یک نسخه اینستاگرام برای PC ارائه کرده که می توانید از اینجا دانلود کنید. برای استفاده از این برنامه ، باید NET Framework مایکروسافت برای ویندوز را از اینجا دانلود کرده و نصب کنید.

برنامه TLVstagram

a4077.pngاینستاگرام در ویندوز 10 با برنامه TLVstagram

از دیگر برنامه هایی که می توان روی ویندوز 10 نصب کرد ، برنامه TLVstagram می باشد که می توانید از طریق آن عکس های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در این برنامه امکان دسته بندی عکس ها با هشتگ ها وجود دارد.(دانلود از مایکروسافت)

برنامه Milligram

a4078.pngاینستاگرام ویندوز 10 با برنامه Milligram

می توانید برنامه Milligram را رایگان از استور مایکروسافت دریافت کنید و عکس ها و نظرات در اینستاگرام را روی کامپیوتر خود ببینید.(دانلود از مایکروسافت)

برنامه Pictastic

a4079.pngاینستاگرام در ویندوز 10 با برنامه Pictastic

تجربه کاملی را می توانید با برنامه Pictastic داشته باشید. با این برنامه امکان ارسال پست به اینستاگرام را خواهید داشت و مانند خود اینستاگرام می توانید از فیلترها استفاده کنید.(دانلود از مایکروسافت)

ساخت نسخه دسکتاپ اینستاگرام با فریمورک Electron

اگر در زمینه برنامه نویسی کار می کنید و با جاوا اسکریپت و HTML و CSS آشنایی دارید می توانید یک نسخه دسکتاپ از اینستاگرام را با فریم ورک الکترون Electron بسازید. شرکت های مهمی مانند مایکروسافت ، فیسبوک ، اسلک و … بعضی از برنامه هایشان را با این فریمورک نوشته اند.

برای دیلیت اکانت اینستاگرام می توانید به دو پست “آموزش دیلیت اکانت موقت اینستاگرام در 5 مرحله” و “آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام برای همیشه در سه مرحله” مراجعه نمایید.

Mamnooe-7.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر