موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

جلوگیری از دانلود فیلم در اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 18 اردیبهشت 1398 ساعت 21:50

1bfd8d7f-e7e3-46c4-9dd0-d13be5f4db42235-190.jpg اگر شما از محدودیت حجمی اینترنت خود رنج میبرید و میخواهید در مصرف حجم اینترنت خود صرفه جویی بهینه را به عمل آورید از خواندن این مقاله غافل نشوید پیشنهاد میکنم تا آخر با ما همراه باشید

آموزش امنیت اینستاگرام

ea16ce78-c440-494c-bf2e-0c72b7440652.jpg

امروزه شبکه های اجتماعی زیادی از پخش ویدیو ها پشتیبانی میکنند نمونه بارز در اینستاگرام بصورت پیش فرض تمامی تصاویر و ویدیو ها بارگذاری و پخش میشوند.شاید دلایلی دیگری برای لغو پخش ویدیو بصورت خودکار دارید اعم از اینکه پخش ناگهانی در محیط های نامناسب، از بین رفتن حجم اینترنتی شما و... اینستاگرام این امکان برای کاربران فراهم کرده که اگر مایل به پخش خودکار ویدیو نیستند با خاموش کردن پخش اتوماتیک، از پخش خودکار ویدیو جلوگیری کنید که در ادامه به آموزش آن میپردازیم.

1. به صفحه پروفایل یا اکانت اینستاگرام خود رفته ودر قسمت گوشه سمت بالا علامت سه نقطه یا شکل چرخ دنده را لمس کنید تا وارد فهرست تنظیمات حساب کاربری خود شوید

2. در فهرست تنظیمات گزینه videos را لمس کنید

3. در منوی باز شده گزینه preload on wi-Fi only  را انتخاب کرده و در حجم بسته اینترنت خود صرفه جویی میکنید به طور کل در صورت متصل شدن به wi-Fi ویدیو ها بارگذاری میشوند.

پخش خودکار ویدیو ها مهمترین عامل در مصرف حجم بسته های اینترنت دیتا را داشت اگر به دلایل نامشخصی این قابلیت در اینستاگرام شما قابل اجرا نیست و تصمیم به غیر فعالسازی پخش خودکار شده اید مسیر زیر را چه برای گوشی های اندروید و چه آیفون طی کنید:

اگر شما جز افرادی هستید که زمان بیشتری را در اینستاگرام سپری میکنید و از دیتای سیمکارت تلفن همراه خود استفاده میکنید و از مصرف بی اندازه حجم بسته های اینترنتی گلایه دارید   بدین منظور در نسخه‌های جدید اپلیکیشن اینستاگرام مراحل زیر را برای کاهش مصرف حجم اینترنت خود در هنگام استفاده از دیتا بهره مند شوید:

1. به صفحه پروفایل یا اکانت اینستاگرام خود بروید

2. در قسمت گوشه سمت بالا علامت سه نقطه یا چرخ دنده را لمس کنید

3. بعد از وارد شدن به صفحه، در قسمت تنظیمات گزینه Cellular Data Use را لمس کنید

4. گزینه Use Less Data را انتخاب کنید

 بدین صورت زمانی که از اینترنت سیم کارت خود استفاده می‌کنید، دانلود و اجرای اتوماتیک ویدیو در اینستاگرام غیر فعال می‌شود.

پیشهناد میکنم مطلب آموزش Mute و غیرفعال کردن استوری اینستاگرام و پست اینستاگرام سایر کاربران را مطالعه کنید.

منبع: روبوکلیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر