موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه دانلود از اینستا بدون copy share url

برنامه دانلود از اینستا بدون copy share url

نویسنده : معین | زمان انتشار : 23 آذر 1400 ساعت 19:26

لطفا تا اخر بخونید

آموزش امنیت اینستاگرام

شما سه سکه برای تست برنامه دارید پس با خیال راحت تست کنید

دانلود عکس:

شما برای دانلود عکس  و  متن پست مورد نظر میبایست به برنامه اینستاگرام بروید و گزینه Copy Share Url پست مورد نظر  را بزنید و سپس در برنامه در قسمت دانلود عکس گزینه "چسباندن" رو فشار دهید و در انتها دکمه دانلود رو فشار دهید.

دانلود عکس پروفایل:

شما برای دانلود عکس و متن پروفایل مورد نظر میبایست به برنامه اینستاگرام بروید و سپس گزینه ی Copy Profile Url رو فشار دهید، به برنامه بیاید و در قسمت "دانلود از پروفایل" گزینه "چسباندن" رو فشار دهید و در انتها دکمه دانلود رو فشار دهید. (توجه کنید که این برنامه عکس پروفایل رو با کیفیت خیلی بالا ذخیره میکند)

دانلود فیلم بدون اینترنت:

شما در حالتی که در اینستاگرام در حالت تماشای فیلم مورد نظر هستید دانلود رو انجام داده اید و زیاد منطقی به نظر نمیرسه که دوباره دانلود رو انجام بدید! به همین منظور ما در این برنامه سعی کردیم که از دانلود دوباره جلوگیری کنیم! اما چگونه:

به برنامه اینستاگرام بروید و سپس فیلم مورد نظر رو تا آخر تماشا کنید (حتما باید تا آخرین لحظه تماشا کنید) سپس به برنامه بیاید و از قسمت "ذخیره فیلم" فیلم مورد نظر رو ذخیره کنید. (توجه داشته باشد فیلم هایی که دیده شدند زمان کمی رو در ذخیره اینستاگرام میماند به عنوان مثال شما اگر سه فیلم رو تماشا کردید از اینستا خارج شدید و دوباره برنامه اینستاگرام رو باز کردید و 1 فیلم جدید دیدید، 3فیلم قبلی پاک خواهند شد، پس بهترین کار این است که به محض دیدن فیلم های مورد نظر و خروج از اینستا به برنامه بیایید و فیلمها رو ذخیره کنید)

دانلود اتوماتیک عکس:

تیکی که در برنامه است به شما این امکان رو خواهد داد تا برای دانلود عکس از اینستاگرام نیاز نباشد شما دوباره به برنامه بیایید و با زدن این تیک در هنگام کپی کردن لینک پست مورد نظر در اینستا دانلود به صورت اتوماتیک شروع شده و سرانجام در گالری شما ذخیره شود.

ذخیره متن:

برای ذخیره متن عکس مورد نظر یا فیلم مورد نظر شما میبایست لینک عکس یا فیلم رو در محل ذخیره عکس بچسبانید (گزینه چسباندن در عکس ها قابل مشاهده است) و یا برای دانلود پروفایل باید لینک پروفایل رو در قسمت ذخیره عکس پروفایل بچسبانید، سپس دانلود رو بزنید و صبر کنید تا متن در کنار عکس ظاهر شود، برای تکمیل کار دکمه کپی متن رو بزنید و متن کپی میشود، حال هر جای که نیاز است جایگذاری کنید متن رو

رفع سوالای احتمالی شما:

سوال شماره 1: چرا نوشتید بدون اینترنت؟؟؟

خب اگر شما از برنامه های دیگر دانلود از اینستاگرام استفاده کرده باشید میبینید با وجود ذخیره فیلمهای اینستا در حافظه شخصی باز هم نیاز است تا شما دوباره فیلم رو از طریق لینک کپی شده دانلود کنید

سوال شماره 2: چرا دانلود اتوماتیک روی گوشی من کار نمیده؟؟؟

این سوال خارج از عرف هست چون غیر طبیعی که رو گوشی دوستتون کار بده و روی گوشی شما نه! اما این احتمالا به خاطر وجود برنامه ای هست که سرویس دانلود برنامه ما رو میبنده به عنوان مثال برنامه های نظیر آنتی هنگ یا خنک کن گوشی یا شارژ باطری در سه سوت که در همین مارکت هستند کارشون رو با بستن سرویس برنامه های دیگر تکمیل میکنند و از حوضه دسترسی ما خارج هستند.

سوال شماره 3: چرا بعضی عکسارو دانلود نمیکنه؟؟

طبیعی هست که بعضی عکس ها به خاطر فیلتر بودن صفحه شخصی طرف قابل دانلود نیستند

سوال شماره 4: چرا کپی متن نداره؟

خواهر عزیزم که این سوال رو پرسیدید، کپی متن داره خب دکمه به اون بزرگی برای چیه؟ لینک رو وارد کنید سپس دکمه دانلود رو بزنید و متن رو کپی کنید.

ما همیشه منتظر نظرات و انتقادات سازنده شما هستیم و خوشحال میشیم شما بزرگواران ما رو در بهتر کردن این برنامه یاری فرمایید

ما همیشه شاهد کم لطفی بعضی از کاربران بوده ایم پس لطفا از انتقادات توهین آمیز بپرهیزید چون ما اینجا هستیم تا مشکل شما رو برطرف کنیم، مشکلی هم برنامه داشته باشه از طریق فرم نظرات بازار برای ما ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی برنامه در نظر گرفته شود (هرچی برنامه کاملتری باشه هم به نفع ماست هم شما)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر