موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

قالب وردپرس آموزشگاهی

قالب وردپرس آموزشگاهی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 25 دی 1399 ساعت 11:55

  • آموزش امنیت اینستاگرام

    64981_14b9bcb922395ee9a2ebe6307.jpg

    ۲۱۹۰۰۰ تومان

    4.29 stars

  • 3210_bed04671a5d57b5a497066456.png

    ۱۰۹۰۰۰ تومان

    4.75 stars

 قالب آموزشی وردپرس

قالب های آموزش آنلاین وردپرس یک سیستم مدیریت آموزشی برای راه اندازی سایت های فروش دوره آموزشی، آموزشگاه آنلاین و مراکز مربیگری، معلمان دوره، کالج ها، آکادمی، دانشگاه، مدرسه و ... ارائه می کنند. با استفاده از انواع قالب فروش دوره آنلاین می توانید دوره های آنلاین خود را به فروش برسانید.

88891_eecf5a7e78e6d4827be615ed0.jpg

با گسترش علم و تکنولوژی به همان میزان نیاز انسان به یادگیری مهارت های مختلف نیز افزایش یافت. از سوی دیگر شرایط و سبک زندگی، همه ما را به سوی دنیای مجازی سوق داده است. در این میان، آموزش مجازی و آموزش آنلاین یکی از مهمترین بسترهای افزایش مهارت است. سایتهای بسیاری برای آموزش آنلاین وجود دارد. اما براستی کدام یک از انواع قالب وردپرس کلاس آنلاین در رفع نیاز کاربران موفق تر و مناسبتر هستند؟

انتخاب قالب آموزش آنلاین برای وردپرس

وردپرس یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین سیستم های مدیریت محتوا است. قالب وردپرس آموزش آنلاین، بطور اختصاصی برای سایت هایی طراحی شده است که به طور مجازی به آموزش کاربران خود میپردازند. دامنه کار این سایتها بسیار زیاد است. از آموزش دوره های رسمی مدارس تا آموزش های فانتزی و سرگرمی را از طریق ویدئو ، پادکست و وبینار های آنلاین را میتوانند شامل شوند. حال سوال این است که برای این قالب چه پارامترهایی اهمیت دارند؟

ویژگی های قالب آموزشی وردپرس

آموزش چند طیف انسانی دارد. دانش آموز یا دانشجو، مربی و استاد و تیم هدایت کننده. برای هر سه گروه باید پارامترهایی در نظر داشت. همچنین یک سیستم آموزشی مجازی، نیاز به برگزاری امتحان یا آزمون خواهد داشت. و در پایان گواهی پایان دوره برای گروه های شرکت کننده در آزمون مورد نیاز است. بنابراین قالب وردپرس آموزشی، باید شامل پارامترهای ذکر شده باشد. همچنین مواردی همچون واکنش گرا بودن قالب ها، سازگاری با مرورگرهای مختلف، ظاهری مدرن و فلت از جمله خصوصیات قالب سایت آموزش آنلاین خواهند بود. چرا که این سبک آموزش بیشتر افراد جوان و نوجوان را جذب میکند. بنابراین باید با ابزارهای مختلف سازگار باشد. در لیست پرفروش ترین قالب های آموزش آنلاین، پوسته های آزمون و آموزشگاهی جذابی وجود دارد.

82652_2081a60ed06c55ddaf75f22d8.jpg

این یک مجموعه جمع آوری شده از بهترین قالب آموزشی وردپرس است که برای دانشگاه ها، کالج ها، مدرسه ها، دوره های آنلاین، قالب LMS وردپرس و سایر وب سایت های مربوط به آموزش و پرورش طراحی شده است.

 قالب آموزش آنلاین | قالب سایت آموزشگاه آنلاین | خرید قالب آموزش آنلاین وردپرس | دانلود قالب آموزشی | خرید پوسته دانشگاهی وردپرس | دانلود قالب وردپرس آموزش مجازی | قالب آزمون آنلاین 


  • قالب های آموزشی راست چین چه امکاناتی دارند؟

    -امکان ثبت نام در دوره های مختلف
    -داشتن برنامه هفتگی برای دانشجویان
    -نمایش نمودارهای مناسب برای پیشرفت دانشجویان
    -قابلیت ایجاد گروه ها و فروم  برای تبادل اطلاعات بین دانشجویان و اساتید
    -محاسبه خودکار زمان دوره ها

  • از قالب آموزش آنلاین برای راه اندازی چه نوع سایت هایی می توان استفاده کرد؟

    از این نوع قالب ها برای راه اندازی سایت موسسه های آموزشی و آموزشگاه ها برای برگزاری دوره های آنلاین و حضوری استفاده می شود.
    معمولا این دسته از قالب های وردپرس قابلیت فروش فایل را نیز دارند.

  • راست چین چه خدمات ویژه ای برای این محصولات ارائه می کند؟

    کلیه محصولات راست چین دارای خدمات ویژه زیر هستند:
    -ضمانت بازگشت وجه
    -شش ماه خدمات پشتیبانی رایگان
    -اشتراک مادام العمر و رایگان آپدیت محصولات
    -بسته نصب آسان
    -راهنمای نصب قالب

  • تضمین کیفیت راست چین به چه معنی است؟

    قبل از انتشار کلیه محصولات در راست چین، کیفیت هر کدام توسط واحد کنترل کیفی، بررسی می گردد.
    اگر مشتری نقصی در محصول کشف کند که فوری قابل حل نباشد یا درخواست پشتیبانی ایشان بیشتر از ۲۴ به طول بکشید راست چین کل وجه خرید مشتری را به حساب بانکی وی مرجوع خواهد کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر