آموزش امنیت اینستاگرام

اندروید ۸ برای j7 2016

اندروید ۸ برای j7 2016

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 00:53

این خبر از چند جهت عجیب است. اول اینکه اصلا انتظار نداشتیم برای گلکسی جی ۷ ۲۰۱۶ قرار باشد آپدیت اندروید ۸ ارائه شود. بله درست خواندید، آپدیت اندروید 8 سامسونگ گلکسی جی 7 2016 یعنی دستگاهی پایین رده از سامسونگ که با اندروید ۶ عرضه شده و حالا منتظر دریافت دومین آپدیت اساسی خود است! البته در این لیست تنها نام گلکسی J7 2016 نیست و دستگاه‌های دیگری هم دیده می‌شوند اما این دستگاه برای بازار ما نام آشناترین در این لیست است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لیست موبایل های سامسونگ که در آینده نزدیک نه چندان نزدیک (!) آپدیت اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد را ببینیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

لیست موبایل های سامسونگ که آپدیت اندروید 8 را در ماه های آتی دریافت خواهند کرد را در لیست زیر ببینید:

Screenshot_20180808-112856_Chrome-01.jpeg

لیست موبایل های سامسونگ که آپدیت اندروید 8 دریافت می کنند

برخی از این دستگاه ها در بازار محتوا ارائه نشده‌اند اما برخی از آنها همانند جی ۷ ۲۰۱۶ در بازار ما فروش زیادی داشته که حالا هم ارائه آپدیت ۸ آن می تواند خوشحال کننده باشد هرچند تاریخ آن نوروز ۹۸ عنوان شود. در حقیقت به نظر می رسد که آخر صف دریافت آپدیت اندروید ۸ موبایل های سامسونگ هم این دستگاه باشد. اینکه آیا آپدیت اندروید 8 برای گلکسی جی 5 2016 هم عرضه میشود یانه مشخص نیست. هرچند اگر به چند خط بالاتر نگاه کنید نام Galaxy On5 2016 را که همزاد هندی گلکسی J5 2016 است می بینید.

تاکنون سامسونگ نشان داده که یک نسل آپدیت برای دستگاه های پایین رده خود ارائه می کند. البته گلکسی جی ۷ ۲۰۱۵ در برخی بازارها آپدیت اندروید ۷ را دریافت کرده است و آن نیز به معنی ۲ نسل آپدیت است و امیدواریم آپدیت اندروید 8 گلکسی جی 7 2016 شامل این استثناها نشود. شما موبایلی از سامسونگ دارید که در این لیست باشد؟

لینک کوتاه:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون