موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه insta play

دانلود برنامه insta play

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 07:19

تعداد بازدید ها: 40,584

آموزش امنیت اینستاگرام

Insta-1024x576.jpg

دانلود یک ویدئو یا تصویر در اینستاگرام کار بسیار آسانی است. چه ویدئو یا تصویر ساخته خودتان باشد و چه مربوط به یکی از دوستانتان، تنها کافی است یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید.

1. استفاده از برنامه مدیریت فایل اندروید

اگر یک موبایل با سیستم عامل اندروید دارید، دیگر نیازی به استفاده از نرم‌افزار جانبی و یا صفحه وب ندارید. تمام ویدئوهای اینستاگرام در گوشی شما ذخیره می‌شوند. برای پیدا کردن آن‌ها کافی است از برنامه مدیریت فایل گوشی خود استفاده کنید، به آدرس Data > com.instagram.android > cache > videos بروید و پسوند فایل‌ها را به MP4 تغییر دهید؛ حال می‌توانید ویدئوها را روی گوشی خود تماشا کنید.

دقت کنید که اینجا ویدئوها به ترتیب معکوس قرار گرفته‌اند، یعنی آخرین ویدیویی که تماشا کردید در ابتدای فهرست فایل‌ها قرار خواهد داشت.

2. برنامه‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام

اگر کار کردن با برنامه‌های مدیریت فایل برای شما سخت است و همچنین اگر از اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید نرم‌افزارهای زیادی را در فروشگاه Google play پیدا کنید که کار دانلود ویدئو از اینستاگرام را انجام می‌دهند.

Insta1.png

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها Video Downloader For Instagram است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا ویدئو را دانلود یا دوباره منتشر کنید و این کار در اینستاگرام یا Vine تنها با یک فشار انگشت تان میسر خواهد بود. محتوای به اشتراک گذاشته شده به صورت خودکار به گالری گوشی اضافه خواهد شد. این نرم‌افزار می‌تواند حتی تگ‌هایی که همراه ویدئوها هستند را هم دانلود کند.

شما می‌توانید برنامه فوق را از این لینک دانلود نمایید.

3. مدیریت محتوای اینستاگرام با IFTTT

اگر می‌خواهید تمام ویدئوهایی که در اینستاگرام می‌بینید را دانلود کنید، یا می‌خواهید تمام ویدئوهایی که لایک زده‌اید را دانلود کنید، می‌توانید از سایتی به نام IFTTT کمک بگیرید.

Insta2-228x300.png

سایت IFTTT به منظور اتصال رخی سرویس های آنلاین به هم دیگر طراحز شده است. شما در این سایت یک سری شرایط مختلف تعریف می‌کنید و انتظار دارید که در صورت تحقق این شرایط دستورالعمل‌های خاصی اجرا شوند. برای آنکه این مجموعه دستورالعمل را طوری طراحی کنید که ویدیوهای اینستاگرام دانلود شوند، باید یک حساب IFTTT، یک حساب اینستاگرام و یک حساب دراپ‌باکس (Dropbox) ایجاد نمایید. نتیجه این کارها یک فرآیند خودکار است که در آن هر ویدئوی اینستاگرامی که اضافه می‌کنید یا لایک می‌زنید، دانلود گشته و به پوشه انتخاب‌شده در DropBox اضافه می‌شود. این کار می‌تواند ساده‌ترین روش باشد.

4. دانلود تمامی ویدئوها و تصاویر با PostGraber

PostGraber با دیگر ابزارهای دانلود از اینستاگرام تفاوت دارد؛ اکثر آن‌ها تنها یک تکه از محتوا را از یک پست برمی‌دارند؛ اما PostGraber می‌تواند تمام عکس‌ها و ویدئوهایی را که در یک پست هستند، دانلود کند.

Insta3.png

تنها چیزی که لازم دارید URL یا لینک پست اینستاگرامی است که می‌خواهید دانلود کنید. برای پیدا کردن این لینک شما می‌توانید در گوشی خود به آدرس مورد نظر بروید و Copy Link را بزنید یا آن را از بخش آدرس مرورگر خود کپی کنید. لینک کپی‌شده را در داخل نوار سایت PostGraber قرار دهید و دکمه Go را فشار دهید. این سایت بقیه کارها را انجام می‌دهد و ویدئوی مورد نظر را برای شما ذخیره می‌کند. لازم به ذکر است این روش تنها برای پست‌های عمومی (Public) قابل انجام است.

5. Dredown: قدیمی ترین اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام

Dredown که هنوز هم با اسم قبلی‌اش یعنی Instadown شناخته می‌شود، یکی از اولین ابزارهایی است که برای دانلود ویدئوهای اینستاگرام مطرح شد و همچنان به خوبی به کار خود ادامه می‌دهد.

Insta4.png

مانند PostGraber تنها چیزی که برای استفاده از Dredown لازم دارید، لینک پست است. کافی است لینک را در داخل نوار آن وارد کنید و Dredown را بزنید. بعد از چند ثانیه مرورگر شما شروع به دانلود فایل MP4 می‌کند.

Dredown فقط برای اینستاگرام نیست؛ با استفاده از Dredown می‌توانید از سایر شبکه‌های اجتماعی نیز محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید. فقط کافی است URL یا لینک مربوط به آن پست، عکس یا ویدئو را در Dredown وارد کرده و روی Dredown کلیک کنید.

6. دانلود ویدئو در iOS با Regrammer

تا اینجا از راهکارهای مناسب برای کاربران اندروید و نرم‌افزارهای تحت وب صحبت کردیم؛ اما اگر کاربر iOS هستید باید چه کنید؟

برای این کار چند نرم‌افزار در اپ‌استور (App Store) وجود دارد که ادعای دانلود ویدئو دارند؛ اما اکثر آن‌ها پر از تبلیغات هستند، پیشنهاد خرید داخل برنامه‌ای می‌دهند و استفاده از آن‌ها دشوار است. یکی از استثناها برنامه Regrammer است. این برنامه رایگان و البته با تبلیغات همراه است ولی تبلیغات آن آزاردهنده و بیش از حد نیست.

Insta5.png

اینجا هم اگر می‌خواهید این برنامه کار کند، به URL یا لینک ویدئوی مورد نظر نیاز دارید. بعد از به دست آوردن لینک، برنامه را باز و لینک را وارد کنید و دکمه Preview را بزنید. در مرحله آخر می‌توانید انتخاب کنید که آن ویدئو را روی دستگاه شما دانلود یا با اسم شما پست مجدد کند.

شما می‌توانید Regrammer را از این لینک دریافت کنید.

7. استفاده از برنامه‌هایی نظیر Gramblast

داشتن چند نرم‌افزار تحت وب برای دانلود کردن ویدئوهای اینستاگرام منطقی است، چون برخی از آن‌ها گاهی کار نمی‌کنند؛ پس بهتر است یک برنامه دیگر نیز معرفی کنیم. بهترین پیشنهاد Gramblast می‌تواند باشد.

Insta6.png

تا اینجا دیگر حتماً با نحوه کار و استفاده از این خدمات آشنا شدید. کار در Gramblast هم به همان روال قبلی است. تنها کافی است لینک مورد نظر خود را (از ویدئو یا عکس) کپی کنید، سپس در Gramblast قرار دهید و روی Download بزنید.

با توجه به حجم فایل مورد نظر، بعد از چند ثانیه یک فایل MP4 جدید دانلود خواهید نمود. شما می‌توانید ویدئو را در یک شبکه اجتماعی مجزا به اشتراک بگذارید و یا فقط بر روی حافظه خود ذخیره کنید.

اگر این مطلب مورد توجه شما واقع شده است، موارد زیر نیز احتمالاً برای شما جذاب خواهند بود:

==

بر اساس رای 106 نفر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر