موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش دانلود از اینستاگرام جدید

آموزش دانلود از اینستاگرام جدید

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 20 مرداد 1398 ساعت 23:19

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی موبایل کاریه که همه ما ممکنه بهش نیاز پیدا کنیم. در اینجا یک ترفند بسیار ساده و سریع برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام به وسیله تلگرام به شما آموزش می‌دهیم. در اکثر روش‌هایی که جاهای دیگر آموزش داده شده، یا شما باید یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان نصب کنید و یا روش سخت و فنی است.
اما ما می‌خواهیم این کار را با یک ترفند ساده و به کمک نرم‌افزار تلگرام انجام بدهیم که همه‌ی ایرانی‌ها روی گوشی‌هایشان دارند. روش کار بسیار ساده است:

آموزش امنیت اینستاگرام
  1. save-instagram-movie-1.gifاینستاگرام را باز کنید و عکس یا فیلمی که می‌خواهید ذخیره کنید را بیاورید. آیکون منو (سه نقطه) در گوشه بالا-راست عکس را بزنید و از منوی باز شده، Copy share url را انتخاب کنید. آدرس اینترنتی این فیلم یا عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.
  2. تلگرام را باز کنید و به گفتگوی با خودتان یا با یکی از دوستان مورد اعتمادتان وارد شوید. انگشت خود را در قسمت تایپ رو روی خط چشمک زن نگه دارید تا گزینه paste ظاهر شود و آدرسی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. فیلم یا عکس اینستاگرامی  شرح آن در زیر آدرسی که ارسال کرده اید، نمایش داده خواهد شد.
  3. در صورتی که تلگرام در حالت دانلود خودکار قرار ندارد، آیکون فلش به سمت پایین روی عکس یا فیلم، را بزنید و صبر کنید تا دانلود آن به اتمام برسد.
  4. پس از تمام شدن دانلود، یه آیکون منو (سه نقطه) در گوشه‌ی بالا-راست عکس یا فیلم ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوط باز شود. و از منو Save to gallery را انتخاب کنید.
  5. به گالری گوشی خود بروید. عکس یا فیلمی که می‌خواستید ذخیره کنید را در آنجا درون فولدر Telegram خواهید یافت ?
  6. من در اینستاگرام خودم از سفرهایم به جاهای دیدنی ایران فیلم و عکس می‌گذارم. اگر دوست داشتید اینستاگرام مرا فالو کنید آی دی من در اینستاگرام mojtabataheri است ?

اما این روش فقط برای پست‌هایی قابل استفاده است که پروفایل کسی که آنها را منتشر کرده، پابلیک باشد. به این معنی که اگر پروفایل کسی خصوصی (Private) باشد، نمی‌توانید با این روش عکس یا فیلم‌هایی را که منتشر کرده دانلود کنید. در این صورت اگر آیکون منوی پست را بزنید، گزینه copy link یا copy share url وجود ندارد.

download-from-instagram-2-1.jpg

برای دانلود کردن عکس و فیلم از پروفایل‌های خصوصی، چاره‌ای جز نصب کردن اپلیکیشن‌های واسطه ندارید. در این پست دو اپلیکیشن دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام را برای گوشی‌های آیفون و اندرویدی معرفی می‌کنیم. البته بیشتر اپلیکیشن‌های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام هم همین محدودیت را دارند. یعنی فقط می‌توانند پست‌های مربوط به پروفایل‌های عمومی را دانلود کنند. ما اپلیکیشن‌هایی را معرفی می‌کنیم که فیلم و عکس پروفایل‌های خصوصی را هم دانلود می‌کنند.


 اپلیکیشن اینستا داون InstaDown

instadown.pngاینستا داون در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. کافی است آن را باز کنید و در صفحه ورود، نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرامتان را وارد کنید. همه پست‌های اینستاگرام شما در یک صفحه باز می‌شود. حالا عکس یا فیلمی را که می‌خواهید دانلود کنید، باز کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، گزینه SAVE را بزنید. به همین سادگی عکس در گالری شما ذخیره می‌شود.

علاوه بر SAVE، می‌توانید عکس یا فیلم موردنظرتان را در پروفایل خودتان منتشر یا به اصطلاح REPOST کنید. نقطه ضعف اینستا داون این است که اگر پست شامل چند عکس یا فیلم باشد، فقط عکس یا فیلم اول را دانلود می‌کند.

دانلود InstaDown از آیتونز

دانلود InstaDown از گوگل پلی استور


اپلیکیشن Insta Save

instasave.pngاینستا سیو هم تمام امکانات اینستا داون را دارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های موجود در اینستاگرام را دانلود کنید یا روی اکانت خود بازنشر دهید. مراحل کار با اینستا سیو هم مشابه اینستا داون است. بعد از باز کردن اپلیکیشن، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد می‌کنید. تمام پست‌های کسانی که دنبال می‌کنید، باز می‌شوند. همچنین پست‌هایی که خودتان منتشر کرده‌اید و یا لایک زده‌اید، در قسمت‌های جداگانه قابل مشاهده و دانلود هستند.

عکس‌ها و فیلم‌هایی که با اینستا سیو دانلود می‌کنید، به صورت پیش فرض واترمارک این اپلیکیشن را دارند. اما گزینه‌ای وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید واترمارک را حذف کنید. اینستا سیو هم نقص اینستا داون را دارد. از پست‌هایی که شامل چند عکس یا فیلم هستند، فقط اولی را دانلود می‌کند.

دانلود Insta Save از آیتونز

دانلود Insta Save نسخه اندروید


اگر قصد ذخیره کردن استوری از اینستاگرام را دارید مطلب ما درباره دانلود استوری اینستاگرام را بخوانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر