موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

کسب درآمد از تبلیغات در اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 30 بهمن 1397 ساعت 16:32

درآمد پیج اینستاگرام خود را با دیدوگرام افزایش دهید

اگر یک صفحه اینستاگرام دارید و به فکر کسب درآمد از طریق آن هستید، دیدوگرام می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد. شما می‌توانید از طریق ما برای پیج اینستاگرام خود تبلیغات جذب کنید و سود خوبی از این طریق داشته باشید. البته به شرط آنکه صفحه اینستاگرام شما کیفیت داشته باشد و فالوورهای آن واقعی باشند.

آموزش امنیت اینستاگرام

شما در همکاری خود با دیدوگرام، همواره فرصت رشد و بیشتر شدن درآمد را خواهید داشت. هر چقدر شما کیفیت بیشتری در کار خود داشته باشید، ما هم بیشتر شما را به مشتری های خود پیشنهاد خواهیم داد و طبیعتاً تبلیغات شما بیشتر می‌شود. در ادامه روش های مختلف همکاری با دیدوگرام را خواهید خواند.

تماس و مشاوره

021-41897111

کسب درآمد از تبلیغات ساعتی اینستاگرام

با نشر تبلیغات برای مدت مشخص در پیج خود درآمد کسب کنید

حداقل 3000 عضو

کافی است در دیدوگرام ثبت نام کنید و پیج اینستاگرام خود را در لیست پیج های ما قرار دهید تا مشتریان ما بتوانند تبلیغ خود را در آن منتشر کنند. اگر پیج شما کیفیت خوبی داشته باشد و قیمت مناسبی پیشنهاد دهید، مطمئناً همیشه تبلیغاتی به سمت شما خواهد آمد.

کسب درآمد بالا به شرط کیفیت خوب

تسویه حساب سه شنبه هر هفته

کسب درآمد از تبلیغات ویدئویی اینستاگرام

بر حسب تعداد بازدیدهای یک تیزر تبلیغاتی، سود خود را دریافت کنید

حداقل 3000 عضو

در صورتی که مطالب صفحه شما زیاد دیده می‌شود، ما می‌توانیم در تبلیغات ویدئویی / بازدیدی اینستاگرام با هم همکاری داشته باشیم. در این روش، ما یک ویدئو تبلیغاتی را برای انتشار در اختیار شما می‌گذاریم و بسته به تعداد بازدیدی که برای آن بدست آورید، به شما هزینه پرداخت می‌کنیم.

10 تومان حداقل سود هر بازدید

تسویه حساب سه شنبه هر هفته

کسب درآمد از دیدوگرام

برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام، در پنل دیدوگرام ثبت نام کنید.

و پیج اینستاگرام خود را در سیستم ما ثبت نمایید.

سوالات متداول

پاسخ پرسش های احتمالی شما

  • آیا با دیدوگرام می‌توانم درآمد خوب و ثابتی از پیج اینستاگرام خودم کسب کنم؟

    جواب این سوال، کاملاً بستگی به خود شما دارد. ما همیشه تبلیغاتی برای انتشار در پیج شما خواهیم داشت. تبلیغات برندهای کوچک و بزرگ بسیاری که از ما انتظار بازدهی دارند. بنابراین هر چقدر کیفیت پیج شما بیشتر باشد و اعتماد ما بیشتر به شما جلب شود، تبلیغات بیشتری در پیج شما منتشر خواهیم کرد. این موضوع می‌تواند تا جایی پیش برود که حتی ما پیج شما را مستقیماً به مشتریان خود پیشنهاد بدهیم. این نکته را نیز فراموش نکنید که هر چقدر بیشتر روی صفحه اینستاگرام خود کار کنید، رشد آن نیز بیشتر خواهد بود و می‌توانید به روش‌های بیشتری از دیدوگرام کسب درآمد کنید

  • به عنوان یک همکار، انتظار دیدوگرام از من چیست؟

    ما دوست داریم روابطی بر پایۀ منفعت سه جانبه (تبلیغ دهنده، تبلیغ گیرنده و دیدوگرام) شکل دهیم. بنابراین از شما انتظار داریم در عین شفافیت و صداقت با ما همکاری داشته باشید و به حفظ کیفیت سیستم دیدوگرام به عنوان منبع درآمد خودتان اهمیّت بدهید. طبیعتاً چنین رویکردی باعث رضایت بیشتر مشتری، افزایش کیفیت خدمات دیدوگرام و مهمتر از همه‌چیز، سود بیشتر شما می‌شود. پس ما آن را به شدت تشویق می‌کنیم و همکاری خود را با شما افزایش خواهیم داد. تا جایی که پیج شما را مستقیماً به مشتریان خود پیشنهاد بدهیم.

  • شرایط دریافت تبلیغات اینستاگرام و کسب درآمد از دیدوگرام چیست؟

    مهمترین مساله برای ما، کیفیت تبلیغات است. بنابراین اولین شرط ما برای همکاری، با کیفیت بودن صفحه اینستاگرام شماست. یعنی ممبرهای پیج اینستاگرام شما واقعی و فعال باشند و محتوایی که در صفحه شما منتشر می‌شود، با کیفیت، مفید و جذاب محسوب شود. مساله دیگر، عدم تخلف است. تخلف می‌تواند شکل های مختلف داشته باشد. برای مثال، صاحب یک پیج اینستاگرام می‌تواند با خرید فالوور، پیج خود را معتبر و بزرگ جلوه دهد. ساده اگر بخواهیم بگوییم، هر گونه تلاش برای افزایش درآمد پیج با دور زدن سیستم دیدوگرام و بدون ایجاد سودآوری بیشتر برای تبلیغ دهنده، یک تخلف محسوب می‌شود. فراموش نکنید که تبلیغ دهنده برای حضور در پیج شما هزینه کرده است و شما در قبال سودی که دریافت می‌کنید، مسئولیتی نسبت به او دارید.

  • دیدوگرام چگونه همکاران خوب و قابل اعتماد خود را تشویق می‌کند؟

    ما در روش های تبلیغاتی مختلف خود، همواره سعی در آن داریم که صفحه های با کیفیت و افراد قابل اعتماد را شناسایی کنیم و برای کسب درآمد بیشتر با آنها همراه شویم. برای مثال، در تبلیغات ساعتی، اگر پیج شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد و بتوانیم یک تعامل خوب را با شما شکل بدهیم، ایسنتاگرام شما را به عنوان پیشنهاد دیدوگرام مطرح خواهیم کرد.

  • چه جریمه ای برای پیج های متخلف در نظر گرفته شده است؟

    ما برای حفظ کیفیت سیستم خود، با هر گونه تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد. با مشاهده اولین تخلف، هزینه تبلیغ به تبلیغ دهنده بازگشت و به پیج متخلف هشداری داده می‌شود. ما امیدواریم که این هشدار باعث تغییر رویکرد صاحب صفحه مذکور شود. با اینحال اگر قرار بر تکرار مجدد تخلف باشد، صفحه اینستاگرام مورد نظر را به طور کامل مسدود خواهیم کرد.

  • چگونه می‌توانم کسب درآمد از تبلیغات اینستاگرام را آغاز کنم؟

    برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید، ثبت نام در پنل دیدوگرام و ثبت پیج اینستاگرام خود به همراه روش مورد نظرتان برای همکاری است. سپس باید منتظر بمانید تا کارشناسان ما پیج شما را بررسی و آن را تائید کنند. پس از آن می‌توانید اقدام به انتشار تبلیغات مشتریان دیدوگرام در پیج اینستاگرام خود و کسب درآمد از این طریق بکنید.

  • طریقه گرفتن تبلیغ برای پیج اینستاگرام به چه صورت است؟

    نحوه گرفتن تبلیغ از دیدوگرام، به 2 روش است. در تبلیغات ساعتی، این تبلیغ دهنده است که باید پیج شما را انتخاب بکند و به محض اینکه کسی درخواست تبلیغ دادن در صفحه شما را داشت، از این موضوع مطلع خواهید شد. در تبلیغات بازدیدی نیز، کارشناسان دیدوگرام به صورت مستقیم با شما در ارتباط هستند و تبلیغات را برای انتشار در اختیار شما قرار خواهند داد. یعنی هماهنگی ها به صورت دستی انجام می‌شود

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر