موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه حذف پیام در گروه تلگرام توسط مدیر

نحوه حذف پیام در گروه تلگرام توسط مدیر

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 دی 1400 ساعت 23:42


[1582 بازدید] 1396/11/10    2018-01-30
نویسنده: writing-team
دسته بندی: کاربرد ها

آموزش امنیت اینستاگرام

برای پاک کردن پیام های اضافی گروه چه برنامه ای دارید؟

در ربات مدیریت گروه نیک طنین، قابلیتی به نام پاکسازی برای حذف پیام های اضافی گروه وجود دارد.منظور از پیام های اضافی، آن دسته از پیام هایی است که در طول روز توسط کاربران مختلف ارسال می شود و از درجه اهمیت چندانی برخوردار نیستند.

با استفاده از این قابلیت، مدیران گروه می توانند در هر زمان پیام های مورد نظر خود را پاک کنند تا وجود پیام های ناخواسته و بحث های طولانی و کم اهمیت باعث شلوغ شدن و افزایش حجم پیام های گروه نشود و به راحتی بتوان پیام های مهم تر را در دسترس نگه داشت.

با قابلیت پاکسازی:

  • امکان پاک کردن پیام ها بر اساس نوع محتوا، زمان ارسال پیام ها، ارسال کنندگان پیام، تعداد پیام وجود دارد.
  • پاکسازی بر اساس نوع محتوا: مدیر گروه می تواند نوع پیام هایی که باید پاک شوند را مشخص کند (عکس، فیلم، گیف، پیام های لینک دار، متون و …)
  • پاکسازی بر اساس زمان ارسال پیام: مدیر گروه، پیام ها را بر اساس زمان ارسال آن ها پاک می کند (امروز، روز گذشته، دو روز گذشته و …)
  • پاکسازی بر اساس ارسال کنندگان پیام: مدیر گروه تعیین می کند پیام های ارسال شده از چه افرادی پاک شود (کاربران عادی، مدیران، لیست سفید و …)
  • پاکسازی بر اساس تعداد پیام: مدیر گروه مشخص می کند چه تعداد پیام حذف شود (در حال حاضر تا 2000 پیام)
  • پاکسازی بر اساس ترکیب تمام قابلیت های بالا: مدیر گروه می تواند تمام قابلیت های فوق را سفارشی کند. به عنوان مثال: «فقط 1000 پیام دیروز که محتوای آن ها گیف بوده است و از سوی کاربران عادی ارسال شده اند را پاک کن».

لازم به ذکر است این قابلیت در ربات مدیریت گروه نیک طنین قرار داده شده است. برای استفاده از آن، ربات مدیریت گروه نیک طنین را تهیه نمایید (خرید ربات مدیریت گروه نیک طنین)

[Cleanner.jpg

با ما در تماس باشید

@myniktanin

@niktanin1

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر